دانلود و خرید کتاب تجاری سازی نوآوری مادهاوان رامونجام ترجمه صالح سپهری‌فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تجاری سازی نوآوری

کتاب تجاری سازی نوآوری نوشتۀ مادهاوان رامونجام و گئورگ تاک و ترجمۀ صالح سپهری‌فر است. انتشارات دنیای اقتصاد این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این کتابِ راهنما، ۹ گام برای طراحی محصول بر اساس قیمت آن است.

درباره کتاب تجاری سازی نوآوری

کتاب تجاری سازی نوآوری، پلی میان دو دنیای متفــاوت «نوآوری» و «بازار» اســت.

تفاوت در ذهنیت‌ها، اهداف و روش‌های این دو گروه همکار (نوآوران و مسئولان حوزۀ بازار)، گاه می‌تواند موجب ایجاد مشکلات و اشکالاتی در روند کار شود. از این رو، این کتاب می‌کوشد به پر کردن خلأ میان این دو دنیای کاملاً متفاوت بپردازد.

آموزه‌های این کتاب نه تنها می‌تواند به توانمندسازی صاحبان ایده و افراد نوآور بیانجامد، بلکه ضرورت بهره‌گیری از تخصص‌های مختلف موجود در شرکت (که می‌تواند یک استارتاپ یا یک شرکت بزرگ و باسابقه باشد) در فرآیند شناسایی نیاز مشتریان و طراحی محصول را برجسته‌تر می‌کند.

این کتاب یک روند گام‌به‌گام را ارائه کرده؛ بــه ارائۀ مثال‌هایی متنوع از صنایع گوناگون پرداخته است.

کتاب تجاری سازی نوآوری در فصل نخست به مسئله‌ای به نام تجاری‌سازی نوآوری می‌پردازد؛ در بخش دوم ۹ قانون شگفت‌انگیز برای تجاری‌سازی موفق را تبیین می‌کند و در بخش سوم، داستان موفقیت و پیاده‌سازی اصولی فرآیند تجاری‌سازیِ نوآوری، بر اساس قیمت، را شرح می‌دهد.

خواندن کتاب تجاری سازی نوآوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزۀ مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تجاری سازی نوآوری

«دلیل موفقیت پورشه با خودروی کاین و البته ناکامی فیات کرایسلر با دوج دارت، دلیل شکســت محصولات نوآورانه بسیاری از شرکت‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون در ۳۰ ســال اخیر اســت: پورشه در طراحی کاین، نیازها، ارزش، تمایل به پرداخت مشتریان و قیمت‌گذاری را اصل قرار داد و در مقابل، فیات کرایسلر به این موارد بی‌اعتنایی کرد.

هدف از بیان این داســتان، بررسی دو ســبک متفاوت فکری برای عرضه محصولاتی بود که یکی به موفقیت محصول و افزایش ســرعت شرکت برای حرکت در مســیر پیش رو انجامید و دیگری نیز محصولی ناموفق را به همراه داشت که به تعطیلی کارخانه و بیکار شدن کارگرانش منجر شد.

پورشــه خودروی جدیدش را بر اساس محور قیمت (یعنی مواردی که از نظر مشتریان ارزشمند انگاشته شده و مشتریان حاضر بودند برایش پول بپردازند) طراحی کرد. در مقابل، فیات کرایسلر چنین رویه‌ای را در پیش نگرفت.»

***

«در هر کجای دنیا باشــید و هر محصول یا خدمتی را بــه بازار ارائه کنید، باز هم احتمال شکســت محصول یا خدمت جدید برایتان بســیار بالاست. در فصل‌های بعدی این کتاب با یک ســری مفاهیم کاربردی آشــنا می‌شوید که می‌تواند احتمــال موفقیت محصول جدیدتان را افزایش دهد. این راهکارها به شما کمک می‌کند تا از قرارگیری محصولتان در چهار دسته اصلی محصولات ناموفق جلوگیری کرده و در مقابل، آن را در دسته پنجم، یعنی محصولات بسیار موفق بازار قرار دهید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۱۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان