دانلود و خرید کتاب اتاقی که در آن اتفاق افتاد جان بولتون ترجمه ساقی اکبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اتاقی که در آن اتفاق افتاد اثر جان بولتون

کتاب اتاقی که در آن اتفاق افتاد

معرفی کتاب اتاقی که در آن اتفاق افتاد

کتاب اتاقی که در آن اتفاق افتاد نوشتۀ جان بولتون و ترجمۀ ساقی اکبری است. انتشارات همخونه این کتاب را منتشر کرده است. این کتاب شامل خاطرات جان بولتون از کاخ سفید است.

درباره کتاب اتاقی که در آن اتفاق افتاد

کتاب اتاقی که در آن اتفاق افتاد، دربارهٔ ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ است. این کتاب در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. جان بولتون در این اثر، خاطرات جنجالی خود را از دوران حضور خود در کاخ سفید آشکار می‌کند. دونالد ترامپ بارها برای جلوگیری از انتشار این کتاب تلاش کرد. بنابر ادعای شورای امنیت ملی ایالات متحده این کتاب دارای اطلاعات طبقه‌بندی‌شدهٔ امنیت ملی است و انتشار آن صدمات جبران‌ناپذیری به ایالات متحده وارد خواهد آورد.

جان بولتون در کتاب اتاقی که در آن اتفاق افتاد، به موضوعات بسیار مهمی اشاره می‌کند. برای نمونه او ادعا می‌کند که ترامپ اصلاً نمی‌داند فنلاند کجا است و آیا بخشی از روسیه است و آیا بریتانیا سلاح اتمی در اختیار دارد یا خیر.

خواندن کتاب اتاقی که در آن اتفاق افتاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های خاطرات، علوم سیاسی و روابط بین‌الملل پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جان بولتون

جان رابرت بولتون متولد ۲۰ نوامبر ۱۹۴۸ وکیل و سیاست‌مدار آمریکایی و مشاور امنیت ملی ایالات متحده آمریکا از ۹ آوریل ۲۰۱۸ تا ۹ سپتامبر ۲۰۱۹ بود. او یک چهرۀ مشهور جمهوری‌خواه است که در دولت‌های مختلف حزب جمهوری‌خواه فعالیت کرده است. جان بولتون از اوت ۲۰۰۵ تا دسامبر ۲۰۰۶ از سوی رئیس‌جمهور جرج بوشِ پسر به‌عنوان سفیر ایالات متحدۀ آمریکا در سازمان ملل متحد مشغول به کار بود. جرج بوش او را در تعطیلات کنگره ایالات متحده آمریکا بدون رأی اعتماد، منصوب کرده بود.

بولتون «باز جنگ‌طلب» خوانده شده و از مدافعان تغییر رژیم در کرۀ شمالی است. او بارها خواهان پایان دادن به برنامۀ جامع اقدام مشترک با ایران شده‌ است. او از طرفداران سازمان تروریست مجاهدین خلق ایران است و بارها خواستار بمباران ایران شده‌. او همچنین از حامیان جنگ عراق بود و همچنان از این تصمیم خود دفاع می‌کند. بولتون از اولین کسانی بود که ادعا کرد عراق بمب اتم دارد، ادعایی که بعدها کاملاً بی‌اساس خوانده شد.

جان بولتون در ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ از سمت مشاور امنیت ملی امریکا، به‌وسیلۀ دونالد ترامپ، برکنار شد. 

بخشی از کتاب اتاقی که در آن اتفاق افتاد

«یکی از دلایل جذابیت‌های مشاور امنیت ملی بودن، کثرت و حجم چالش‌های پیش روی شماست. پس اگر شما آشفتگی، سردرگمی، بلاتکلیفی و ریسک کردن و در عین حال درگیر اطلاعات به هم ریخته بودن و کشمکش داشتن با خود را دوست ندارید، کار دیگری را برگزینید. این حرفه هیجان‌انگیز است، اما کمابیش غیرممکن است که برای دیگران توضیح دهید چگونه بخش‌های مختلف، بدون هیچ روش منسجمی، با یکدیگر مطابقت دارند.»

نظرات کاربران

کاربر 5871511
۱۴۰۲/۱۱/۲۱

خوب بود توصیه میکنم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۴۰ صفحه

حجم

۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۴۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان