دانلود و خرید کتاب بیشعوری خاویر کرمنت ترجمه فرشته مهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیشعوری اثر خاویر  کرمنت

کتاب بیشعوری

معرفی کتاب بیشعوری

کتاب بیشعوری نوشته خاویر کرمنت است و با ترجمه فرشته مهری است. این کتاب را انتشارات ملینا منتشر کرده است.

درباره کتاب بیشعوری

بیشعوری یک نوع اعتیاد است که مانند اعتیاد به الکل، مواد مخدر یا وابستگی‌های دارویی اثرات سوء و زیان‌باری برای شخص معتاد و اجتماع مربوط به آن دارد. بدترین ویژگی این نوع اعتیاد آن است که بیشعورها حتی ذره‌ای از بیشعوری خودشان آگاه نیستند. بیان نقاط ضعف و اقراربه اشتباه‌ها برای هیچ کس کار آسانی نیست. نویسنده در این کتاب می‌خواهد همه را متقاعد کند که بیشعوری چگونه است و تا چه حد می‌تواند ضرر داشته باشد.

این کتاب را پزشکی نوشته است که وقتی به پسرش اصرار می‌کند رشته‌ای را بخواند که او به‌عنوان یک پدر صلاح دیده‌است ناگهان تمام خانواده‌اش سکوت را می‌شکنند و روبه‌رویش می‌ایستند، آن‌ها به او می‌گویند خودخواه است و دیگر نمی‌خواهند با او زندگی کنند.

نویسنده ابتدا شوکه می‌شود و سعی می‌کند خودش را قانع کند که همه مقابل او ایستاده‌اند اما کم‌کم می‌فهمد او درگیر یک بیماری هولناک است. بیماری بی‌شعوری. این کتاب به شما کمک می‌کند از بیشعوری فاصله بگیرید. 

خواندن کتاب بیشعوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به درک بهتر روابط آدم‌ها پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره خاویر کرمنت

خاویر کرمنت در دوران جوانی در مقام پزشکی مطرح فعالیت می‌کرد. او به عقیده خودش زندگی حرفه‌ای و خانوادگی موفقی داشت و همه اطرافیانش به او احترام می‌گذاشتند. اما ناگهان زندگی با تمام هیبت و قدرتش در برابر او می‌ایستد و می‌گوید: «تو بیشعوری! حالا وقت آن رسیده تا نتیجه‌ی رفتارهایت را ببینی!».

همسر، فرزندان و دوستانش، خاویر را ترک می‌کنند و او ناگهان متوجه می‌شود که آن چیزی که آن را احترام و اعتمادبه‌نفس تلقی می‌کرده، چیزی نیست جز ترس و وحشتی که دیگران از او دارند. هیچ‌کس جرات مخالفت با او را نداشته، چون همه از واکنش‌های غیرمنطقی و عجیب‌وغریب او می‌ترسیدند.

خاویر کرمنت تصمیم می‌گیرد این مساله را به‌طور جدی و اصولی برطرف کند. کرمنت ثابت کرد که بی‌شعوری بیماری است و ادعا کرد مانند هر داروی مخدر، اعتیادآور هم هست. نتیجه‌ی تفکرات و تحقیقات کرمنت، در کتابی با عنوان بیشعوری تالیف و در سال ۱۹۹۰ در آمریکا منتشر شد. کرمنت با نوشتن این کتاب، اعتراف‌نامه‌ای نوشته که در آن تکان‌دهنده‌ترین اتفاقات و رفتارها را با شهامت تعریف کرده است. پس از تمام این فراز و نشیب‌ها، کرمنت توانست بار دیگر اعتماد خانواده و دوستانش را جلب و زندگی جدیدی شروع کند. او اکنون به‌عنوان روان‌پزشک بیشعورها، به مردم کمک می‌کند تا بتوانند زندگی بهتر و سالم‌تری داشته باشند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۴۰ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۴۰ صفحه