دانلود و خرید کتاب مبانی تولید و کنترل فرایند نیمه هادی گری اس. می ترجمه سعید حسین‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مبانی تولید و کنترل فرایند نیمه هادی اثر گری اس. می

کتاب مبانی تولید و کنترل فرایند نیمه هادی

معرفی کتاب مبانی تولید و کنترل فرایند نیمه هادی

کتاب مبانی تولید و کنترل فرایند نیمه هادی نوشتهٔ گری اس. می و کاستاس جی. اسپانوس و ترجمهٔ سعید حسین‌زاده و محمدحسن محمدیان است و نشر گلسنج آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب مبانی تولید و کنترل فرایند نیمه هادی

کتاب مبانی تولید و کنترل فرآیند نیمه‌هادی به شما دید جامعی در زمینهٔ ساخت، تولید و کنترل فرآیند نیمه‌هادی ارائه داده و می‌تواند زمینه‌های جدیدی را جهت پژوهش، پیش روی دانشجویان و اساتید باز کند.

خواندن کتاب مبانی تولید و کنترل فرایند نیمه هادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان و علاقه‌مندان به حوزهٔ فرایند نیمه هادی و مدارهای مجتمع و مدل‌سازی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مبانی تولید و کنترل فرایند نیمه هادی

به زبان ساده، تولید را می‌توان این‌گونه تعریف کرد: فرایندی که به‌وسیله‌ی آن مواد اولیه به محصولات نهایی تبدیل می شوند. هدف این نوشتار بررسی موشکافانه‌ی روش‌شناسی تبدیل مواد و ملزومات الکترونیکی به مدارهای مجتمع نهایی و محصولات الکترونیکی در محیط‌های تولید می‌باشد. موضوع این نوشتار، مطالب مرتبط با تولید صنعتی قطعات و مدارهای میکروالکترونیکی شامل سلسله‌مراتب ساخت، کنترل فرایند، طراحی آزمایشگاهی، مدل‌سازی فرایند، مدل‌سازی بازده و سیستم‌های تولید به کمک کامپیوتر و تولید یکپارچهی کامپیوتری (CIM/CAM) می‌باشد. این نوشتار شامل توصیفات نظری و عملی اصول مقدماتی تولید، برخی مطالعات موردی، مثالهای نمونه و تمرین‌های پیشنهادی خواهد بود. کتاب حاضر می‌تواند به‌عنوان درس تولید قطعات نیمه‌هادی برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و به‌راحتی برای یک نیمسال در نظر گرفته شود.

فصل ۱ کتاب تاریخچه‌ای از تولید مدارهای مجتمع ارائه داده و مروری بر تولید نیمه‌رساناهای نوین خواهد داشت. در فصل ۲ مروری جامع بر فن‌آوری تولید و روند فرایندهای به کار گرفته‌شده برای تولید انواع محصولات نیمه‌رسانا را فراهم آورده ایم. روش‌های متنوع پایش فرایند، شامل قسمت‌هایی که متمرکز بر محصولات ویفری است و آن‌هایی که متمرکز بر تجهیزات به کار گرفته‌شده برای تولید ویفرها است، در فصل ۳ مورد بحث قرارگرفته‌اند. به‌عنوان پیش‌درآمدی بر موضوع کنترل فرایند آماری (SPC)، فصل ۴ مروری بر اصول مقدماتی آماری خواهد داشت. درنهایت، مقیاس کلیدی مورد استفاده برای ارزیابی هر فرایند تولید، هزینه است و هزینه تحت تأثیر مستقیم بازدهی می‌باشد. بنابراین مدل‌سازی بازده را در فصل ۵ آورده‌ایم. سپس در فصل ۶ بر کاربرد SPC به‌منظور تحلیل مسائل کیفی و بهبود بازده تمرکز خواهیم نمود. طراحی آماری آزمایشگاهی که در فصل ۷ آمده است، رویکردی قدرتمند برای تغییر اصولی شرایط فرایند قابل‌کنترل و تعیین اثرات آن‌ها بر پارامترهای خروجی ـ که کیفیت را می‌سنجند می‌باشد. سپس می‌توان از داده‌های حاصل از آزمایش‌های آماری برای ساخت مدل‌های فرایند استفاده نمود که ما را قادر می‌سازد بتوانیم رفتار فرایند تولید را تحلیل کرده و پیش‌بینی کنیم. مفاهیم مدل‌سازی فرایند در فصل ۸ آمده‌اند. درنهایت، برخی موضوعات در زمینه‌ی کنترل پیشرفته‌ی فرایند، شامل مرحله به مرحله، کنترل نظارتی و شناسایی عیب تجهیزات و فرایند در فصل‌های ۹ و ۱۰ خواهند آمد.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۱۶ صفحه

حجم

۲۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۱۶ صفحه

قیمت:
۷۹,۰۰۰
تومان