دانلود و خرید کتاب ورزش و درمان بیماری های مزمن سالتین پدرسون ترجمه سعید نقیبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ورزش و درمان بیماری های مزمن اثر سالتین پدرسون

کتاب ورزش و درمان بیماری های مزمن

معرفی کتاب ورزش و درمان بیماری های مزمن

کتاب ورزش و درمان بیماری های مزمن نوشتهٔ سالتین پدرسون و ترجمهٔ سعید نقیبی و علی اصغر فلاحی و مهدی قیطاسی است و انتشارات حتمی آن را منتشر کرده است.


انتشارات حتمی یکی از ناشرین معتبر و نام‌آشنا در حوزه نشر کتاب‌های تخصصی علوم ورزش و پزشکی است که پس از طی مراحل پر فراز و نشیب، به این جایگاه دست یافته است.

از ابتدای فعالیت، انتشارات حتمی به‌طور تخصصی در زمینه علوم ورزشی و آکادمیک به چاپ کتاب پرداخت، اما در سال‌های اخیر، اقبال مردم و عموم جامعه به کتاب‌های ورزشی زیاد شده و اکنون ۷۰درصد از کتاب‌های انتشارات حتمی در زمینه تربیت بدنی در سطح عمومی، رشته‌های ورزشی، فدراسیون‌ها و … است. با توجه به نیاز جامعه به‌ویژه پس از شیوع ویروس کرونا، اخیراً چاپ کتاب‌های پزشکی و سلامت و به‌ویژه پزشکی در حوزه ورزش به مجموعه فعالیت‌های انشارات حتمی افزوده شد.

اعتقاد مدیریت انتشارات حتمی بر این است که در زمینه علوم ورزشی باید با علم و پیشرفت‌های روز همگام بود و لذا بیش از ۸۰درصد از کتاب‌های منتشر شده در قالب ترجمه است. تاکنون تعداد ۵۳۷ عنوان از کتاب‌های انتشارات حتمی در سایت خانه کتاب ثبت شده و برای ۶۹۷ مورد نیز تاکنون شابک صادر شده است.

انتشارات حتمی در مدت یک دهه فعالیت خود در حوزه نشر کشور، موفق به دریافت ۱۲ نشان برتر کشوری ازجمله ناشر نمونه کشور در سال ۱۳۹۳، برگزیده کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، برگزیده کتاب‌های علوم ورزشی دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۱ و لوح تقدیر از سوی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای کشور برای چاپ کتاب «راهنمای تغذیه بالینی در کووید ۱۹» شده است.

انتشارات حتمی علاوه بر تقویت زمینه‌های فعالیت و همکاری با نهادها و مراکز متولی ورزش و علوم ورزشی در کشور، در چشم‌انداز پیش‌روی خود، نگاهی نیز به آن سوی مرزهای کشور و حضور در عرصه بین‌الملل دارد.

درباره کتاب ورزش و درمان بیماری های مزمن

امروزه روش‌ها غیرتهاجمی و متدهای محافظه‌کارانه از جمله ورزش و فعالیت جسمانی در درمان بیماری‌های مختلف بسیار مورد توجه قرار گرفته و جوامع پیشرفته بیش از پیش این روش‌ها را در پیشگیری و درمان انواع مختلف بیماری‌ها و مشکلات اسکلتی عضلانی مورد استفاده قرار می‌دهند. رویکردهای مختلف ورزشی و تمرینی در قالب پروتکل‌های ورزش درمانی و نسخه‌های ورزشی به عنوان یک مداخله اثربخش در درمان و کاهش عوارض انواع مختلف بیماری‌ها از جمله بیماری‌های متابولیک، اسکلتی عضلانی و حتی بیماری‌های خاص در تحقیقات علمی مختلف گزارش شده است.

اگرچه امروزه ثابت شده است که یکی از علل زمینه‌ای بیماری‌های متابولیکی و اسکلتی عضلانی بی‌تحرکی و عدم انجام فعالیت جسمانی است؛ اما توجه به اثرات درمانی ورزش و فعالیت جسمانی در کاهش عوارض‌ بیماری‌های مزمن می‌توان در این گروه از بیماران بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

کتاب ورزش و درمان بیماری های مزمن حاوی اطلاعات مستخرج از نتایج مقالاتی است که با رویکرد پیشگیرانه و درمانی و با هدف بررسی اثرات مثبت ورزش و فعالیت جسمانی در بیماری‌های مزمن برای علاقه‌مندان این حوزه ارائه شده است.

آنچه در کتاب ورزش و درمان بیماری های مزمن می‌خوانید:

بخش او ل اختلالات مربوط به سندرم‌های متابولیکی

فصل اول مقاومت به انسولین

فصل دوم دیابت نوع ۲

فصل سوم اختلالِ چربی خون

فصل چهارم پُرفشار خونی

فصل پنجم چاقی

بخـــــــش دوم بیماری‌های قلبی و ریوی

فصل ششم بیماری  انسداد  ریوی مزمن

فصل هفتم بیماری عروق کرونری قلب

فصل هشتم نارسایی قلبی مزمن

فصل نهم لنگش متناوب

بخش سوم بیماری‌های‌ عضلانی، استخوانی و مفصلی

فصل دهم استئوآرتریت

فصل یازدهم آرتریت روماتوئید

فصل دوازدهم استئوپروز

فصل سیزدهم فیبرومیالژیا

فصل چهاردهم سندروم خستگی مزمن

بخش چهارم سایر بیماری‌های مزمن

فصل پانزدهم سرطان

فصل شانزدهم افسردگی

فصل هفدهم آسم

فصل هجدهم دیابت نوع ۱‍

خواندن کتاب ورزش و درمان بیماری های مزمن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خوانندگان اصلی اين کتاب عبارت‌اند از دانشجويان حرکت شناسی، علوم ورزشی، تندرستی، مربيگری و تربيت بدنی و دانشجويانی که در برنامه‌های آمادگی پيش از تدريس شرکت می‌کنند و به طور کل دانشجويان رشته علوم ورزشی که هدفشان يادگيری آمادگی جسمانی، توانبخشی و علم تمرين است و نيز متخصصان تندرستی.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۵۰۰
تومان