دانلود و خرید کتاب اصول مذاکره (تکنیک های خرید و فروش) حسن سلطانی صفت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول مذاکره (تکنیک های خرید و فروش) اثر حسن سلطانی صفت

کتاب اصول مذاکره (تکنیک های خرید و فروش)

معرفی کتاب اصول مذاکره (تکنیک های خرید و فروش)

کتاب اصول مذاکره (تکنیک های خرید و فروش) نوشتهٔ حسن سلطانی در انتشارات آفتاب گیتی چاپ شده است. فن بیان و هنر مذاکره در فروشندگی از ویژگی‌های کلیدی یک فروشنده است که امروزه در اکثر آگهی‌های استخدامی‌کشور به آن اشاره می‌شود، برخی از ویژگی‌ها برای فرد متقاضی از امتیاز و اولویت بالاتری برخوردار است که از این میان می‌توان به مهارت مذاکره اشاره کرد. موفقیت و اثر بخشی حرفه‌ای کلیه افراد جامعه به شدت متاثر از توانایی آنها در مذاکره است. این کتاب به این نیاز پاسخ می‌گوید.

درباره کتاب اصول مذاکره (تکنیک های خرید و فروش)

مدیران ارشد بخش خصوصی و دولتی به اهمیت مذاکره در زندگی واقفند، زیرا زمان قابل توجهی از زندگی شغلی و مسئولیت خود را صرف مذاکره و تعامل با دیگران می‌کنند. به علاوه زندگی شخصی آنها هم مانند همه انسانها با مذاکره همراه است.

این مهارت آنان در مذاکره است که نظر مدیران، همکاران، زیر دستان، مشتریان، رقبا و سایرین را درباره موفقیت کاری شان شکل می‌دهد.

انسانها، زمان و کوشش بسیاری را صرف مذاکره می‌کنند، اما معدودی از آنان‌ها اصول و تکنیک‌های مذاکره را به درستی می‌دانند.

اصول مذاکره یک فرایند و جریان بسیار پویا است. یعنی از زمان شروع تا پایان مذاکره، فرآیند مذاکره در معرض فراز و فرودها، ارزیابی‌ها، قضاوت‌ها و تغییر است.

حتی پیش از هر کنش و واکنشی، دو طرف مذاکره، جداگانه به بر آورد نیازها، علاقه‌ها و هدف‌ها می‌پردازند تا موقعیت خود و طرف مقابل را بسنجند.

توانایی مذاکره به نفع خودتان در هر شرایطی، تعیین‌کننده موفقیت‌تان در زندگی است.

مذاکره مهارتی کلیدی است که بر همه اعمال و گفتارتان و تقریبا همه تعاملات ‌شخصی و کاری‌ اثر می‌گذارد. اگر نتوانید به نفع خودتان مذاکره کنید، خودبه‌خود قربانی افرادی می‌شویدکه نسبت به شما مذاکره‌کنندگان بهتری هستند.

اگر مذاکره‌کننده خوبی باشید، همیشه درآمد بهتری دارید و معاملات بهتری انجام می‌دهید. شاید بتوان زندگی را به‌شکل یک جلسه مذاکره ِ طولانی از گهواره تا گور دید. مذاکره هیچگاه متوقف نمی‌شود. مذاکره بخش اساسی زندگی و ارتباط با دیگران است.

این عمل باعث می‌شود افراد با ارزش‌ها و علایق مختلف روش‌هایی سودمند برای زندگی و کار در کنار همدیگر پیدا کنند.

کتاب اصول مذاکره (تکنیک های خرید و فروش) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب اصول مذاکره برای مدیران، مدیران فروش، فروشنده‌ها و هرکس دیگری که به آموختن فنون مذاکره علاقه‌مند است، مفید خواهد بود.

بخشی از کتاب اصول مذاکره (تکنیک های خرید و فروش)

مذاکره چیست؟

کلمه‌ی مذاکره ( Negotiate )ریشه در نام "نگوتیاتوس" دارد که گذشته‌ی سوم "نگوتیاری" negotiari بوده و به معنی ”تجارت را ادامه بده“ می‌باشد. این مفهوم اصیل و قدیمی‌را می‌توان این گونه برداشت کرد که هدف مذاکره، ادامه‌ی تجارت با کمک مشورت گرفتن از شخص دیگر و توافق بر سر یک بحث یا معامله است.

مذاکره به انگلیسی: ( Negotiation )گفتگویی میان دو یا چند فرد یا گروه است که با هدف دستیابی به یک درک مشترک، رفع نقاط اختلاف، یا رسیدن به منفعتی در نتیجه آن گفتگو، ایجاد توافق در خصوص دوره‌های اقدام، چانه‌زنی برای منفعت گروهی یا جمعی، یا حصول نتیجه‌ای رضایت‌بخش برای منفعت تمامی‌افراد یا گروه‌های درگیر در فرآیند مذاکره، انجام میشود.

چقدر در زندگی مذاکره می‌کنید؟پاسخ این سوال ساده است همیشه هر چیزی در زندگی تحت هر شرایطی قابل مذاکره است.

از درخواست خرید گرفته تا ملاقات با مشتری تا تصمیم گیری درباره تماشای شبکه تلویزیون در خانه‌ تان، در کل هر بخشی از زندگی شما صرف مذاکره می‌شود.

امروزه به تدریج مشخص شده است که این نوع توانمندی، بیشتر چیزی از جنس معامله است تا مذاکره.

چانه زنی، قسمت کوچکی از دانش و مهارت مذاکره است و به معاملات مالی محدود میشود. اتفاقاً مذاکره‌های مالی ساده ترین مذاکره‌های زندگی ما هستند. چون به هر حال حتی اگر در یک معامله اقتصادی زیان هم داشته باشیم، دیر یا زود قابل قابل جبران خواهد بود. در حالی که ما معمولاً بزرگترین باختهای خود را در مذاکره‌های غیرعددیمان تجربه میکنیم. از دست دادن یک رابطه ی دوستانه و شراکت کاری ده ساله، یا آسیب دیدن رابطه با والدین یا همسر و فرزندان، نمونه‌هایی از باخت‌های بزرگ در مذاکره است که در قالب معامله گنجانده نمیشوند. 

نظرات کاربران

Enigma
۱۴۰۲/۰۷/۲۵

نمونه کتاب که چیزی برای گفتن نداشت، دیگه نخریدمش

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان