دانلود و خرید کتاب رویاهایت را به واقعیت تبدیل کن (خلاصه کتاب) یووال طبیب ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رویاهایت را به واقعیت تبدیل کن (خلاصه کتاب) اثر یووال طبیب

کتاب رویاهایت را به واقعیت تبدیل کن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب رویاهایت را به واقعیت تبدیل کن (خلاصه کتاب)

میکروکتاب رویاهایت را به واقعیت تبدیل کن نوشته یووال طبیب خلاصه کتاب رویاهایت را به واقعیت تبدیل کن است. این کتاب به شما کمک می‌کند به رویاهیتان برسید.

درباره کتاب رویاهایت را به واقعیت تبدیل کن

اگر می‌خواهید که دستی به سر و روی زندگی خود بکشید، شاهد رخ دادن اتفاق‌های خوب در زندگی باشید و به رویاهایتان برسید، توصیه می‌کنیم که این میکروکتاب را از دست ندهید. شاید شما هم از قانون جذب شنیده باشید یا کتاب‌هایی در این مورد خوانده باشید اما هرگز نتوانسته‌اید تا این قانون را در زندگی خود به کار بگیرید. این کتاب با تعریف‌های قابل درک و راهکارها و توصیه‌هایش تمام بهانه‌ها را از شما می‌گیرد و با تمرین‌هایش شما را به ایجاد تغییر در زندگی عادت می‌دهد. جمله‌های تاکیدی این کتاب اتفاق‌های خوب و تحول‌های بزرگ را وارد زندگی‌ شما می‌کند.

یووال طبیب (Yuval Tabib) یک مربی شخصی، سخنران برتر و همچنین توسعه‌دهنده مفهوم «آهنربای فیزیکی، باعث خلق واقعیت می‌شود» است. او در سخنرانی‌هایش اشاره می‌کند که اگر هر کسی بتواند با نحوه کارکرد این فرآیند به خوبی آشنا شود، می‌تواند تغییرات مهمی در زندگی‌اش ایجاد کند. یووال طبیب مشاور خوبی است و به مراجعه‌کنندگان خود اصول مهم قانون جذب را یاد می‌دهد و تا مطمئن نشود که آن‌ها به درستی از آن قانون استفاده می‌کنند، آموزش‌های خودش را ادامه می‌دهد.

خواندن کتاب رویاهایت را به واقعیت تبدیل کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به‌دنبال موفقیت‌اند پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب رویاهایت را به واقعیت تبدیل کن

هستی و دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم ۱۲ قانون دارد که با دانستن آنها می‌توانید زندگی و سرنوشت‌تان را به سمتی که می‌خواهید حرکت دهید. بیایید به طور خلاصه با این قوانین آشنا شویم. اولین قانون دوازده‌گانه، «قانون وحدت الهی» است که می‌گوید ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که در آن همه چیز به هم ربط دارد. یعنی الگوهای رفتاری ما تا حد بسیار زیادی دیگران و حتی همه هستی را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهند. «قانون ارتعاش» می‌گوید که همه چیز در این دنیا در حال حرکت، ارتعاش و انتشار انرژی است. افکار، کلام و اعمال ما، فرکانس ارتعاشی ما را تعریف می‌کنند. براساس «قانون عمل» برای اینکه بتوانیم به خود و زندگی که داریم رنگی از حقیقت ببخشیم، باید دست به عمل بزنیم و به نحوی این کار را انجام دهیم که در جهت افکار، کلمات و احساسات‌مان باشد. قانون «تشابه و تناظر» می‌گوید که دنیای بیرونی ما دقیقا بازتابی مستقیم از دنیای درونی‌مان است. به همین دلیل باید بدانیم که چطور افکار، کلمات و احساسات خود را کنترل کنیم.

قانون «علت و معلول» به این نکته تاکید دارد که برای هر عملی که انجام می‌دهیم، باید منتظر یک عکس‌العمل باشیم. در واقع هر چیزی که برای ما اتفاق میفتد یک دلیل دارد. ما همان چیزی که می‌کاریم را درو خواهیم کرد و فرقی نمی‌کند آن چیزی که کاشته‌ایم خوب است یا بد. قانون «پاداش» که در ادامه قانون «علت و معلول» است می‌گوید اگر در زندگی خود پول، پاداش یا هدیه‌ای دریافت می‌کنیم نتیجه مستقیم رفتار ما در گذشته است. از جمله مهم‌ترین قوانینی که شهرت جهانی دارد، قانون «جذب» است. این قانون بر این مفهوم استوار است که یک فرکانس می‌تواند فرکانس مشابه خودش را جذب کند. یعنی اگر فردی همیشه افکار منفی دارد، در نتیجه همیشه چیزهای منفی به زندگی خود جذب خواهد کرد.

قانون «تبدیل دائمی انرژی» تاکید دارد که همه انسان‌ها از قدرت کافی برای اینکه بتوانند تغییری اساسی در زندگی خود ایجاد کنند برخوردار هستند. این موضوع مهم از طریق درک عمیق قوانین هستی امکان‌پذیر است.

نظرات کاربران

bahar
۱۴۰۱/۰۹/۰۹

خوبه و خوندش رو از دست ندین

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۶٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۰۱ صفحه

حجم

۶۶٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۰۱ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۸۸۰
۴۰%
تومان