دانلود و خرید کتاب هنر نه گفتن دیمن زاخاریادس ترجمه هنگامه اباسهلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر نه گفتن اثر دیمن زاخاریادس

کتاب هنر نه گفتن

معرفی کتاب هنر نه گفتن

کتاب هنر نه گفتن نوشتهٔ دیمن زاخاریادس و ترجمهٔ هنگامه اباسهلی است و انتشارات مهراندیش آن را منتشر کرده است. این کتاب به شما می‌آموزد چگونه از حق خودتان دفاع کنید، وقت و توان خود را از آن خودتان کنید و از به‌خدمت‌درآمدن برای دیگران بدون داشتن احساس گناه خودداری کنید.

درباره کتاب هنر نه گفتن

هنر نه گفتن به ما می‌آموزد که چگونه مرزهایی منطقی بنا کنیم و بدون احساس گناه نه بگوییم. قرار نیست اولویت‌های دیگران مسیر زندگی ما را تعیین کند و قرار نیست وقت و زمان و سبک زندگی آدمی با سلیقهٔ دیگران تعریف شود. هنر نه گفتن به ما می‌آموزد که نباید بدون دلیل بله گفت،‌ نباید به هر خواسته‌ای تن داد، نباید صرفاً به راضی نگاه‌داشتن دیگران فکر کرد و نباید آرامش و آسایش زندگی را قربانی نظرات دیگران کرد.

پس از مطالعهٔ این کتاب، متوجه می‌شوید چقدر خوب می‌شود که همهٔ مردم قبل از درنظرگرفتن رسیدگی به هر درخواستی از جانب دیگران، اول به فکر خود و خانوادهٔ خود باشند. همهٔ ما مردم راضی‌کن‌های زیادی را در اطرافِ خودمان می‌شناسیم. اما با خواندن مطالب این کتاب و به‌کاربردن نکته‌های آن، می‌آموزیم که چگونه افراد پرتوقعی را که هرگز قدر کوچک‌ترین محبتی را نمی‌دانند، دوروبرمان پرورش ندهیم!

محبت کردن، پسندیده‌ترین خصلت به‌حساب می‌آید، اما برای چه کسی و در چه زمانی؟ شما می‌توانید اتکاءبه‌نفس داشته باشید، مهربان باشید و محبت بکنید، اما اجازه ندهید از شما سوءاستفاده کنند!

دیمِن زاخاریادِس نویسندهٔ پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون، نصیحت‌هایی را قدم‌به‌قدم با شما در میان می‌گذارد تا میزان بهره‌وری از خودتان را افزایش دهید، وقت خودتان را بهتر مدیریت کنید و در طول یک پروسهٔ آموزشی، سبک زندگی پرارزشی را برای خودتان بنا کنید.

خواندن کتاب هنر نه گفتن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که نه‌گفتن برایشان سخت است پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هنر نه گفتن

یکی از دوستان و یا آشنایان خود را در ذهنتان مجسم کنید که او را به‌عنوان یک نمونهٔ بارز از "مردم راضی کن" ها می‌شناسید. او همیشه برای انجام هر کمکی حاضر است. هرزمانی که خواسته‌ای داشته باشید، می‌توانید روی او حساب کنید.

این شخص با کمال خوشحالی کارهای شخصی خودش را به‌خاطرِ درخدمت بودن در جهتِ رفع خواسته‌ها و نیازهای شما رها می‌کند.

آیا این رفتار به گونهٔ آزاردهنده‌ای برای شما در ارتباط با خصوصیت فردیتان آشنا نمی‌آید؟

آیا متوجه چنین جنبه‌های رفتاری در خودتان شده‌اید؟ برای مثال: وقتی‌که شخصی از شما درخواست کمکی می‌کند، آیا هر کاری را که در آن لحظه مشغول انجام دادنش هستید را کنار می‌گذارید و به او می‌گویید "حتماً!".

و این هم یک مسئلهٔ حادتر: آیا شما به‌طور دائم به‌دلیل اینکه اولویتِ رسیدگی به خواسته‌های دیگران را جلوتر از خودتان قرار می‌دهید، احساسِ نارضایتی، استرس و خستگی می‌کنید؟

اگر چنین است، این کتاب، کتابی است که به درد شما می‌خورد.

نه گفتن به مردم یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که باید بیاموزید. بدین‌وسیله شما آزاد می‌شوید که به‌دنبالِ علائق شخصی خودتان، چه شخصی و چه حرفه‌ای،‌ بروید. تا جایی که باعث افزایش قدرتِ بهره‌وری و پیشرفت شما در روابط اجتماعی می‌شود. و وجود شما سرشار از آرامشِ ناشی از اعتمادبه‌نفسی می‌شود که در حال حاضر چنین حسی برای شما می‌تواند بیگانه باشد.

توانایی "نه" گفتن' رهایی‌بخش است. اما چنین مهارتی را به دست آوردن معمولاً دشوار است. برای بیشتر ما، به معنای برعکس کردن تمام کارهایی است که انجام می‌داده‌ایم و برای بعضی از ما؛ یادگیری "نه" گفتن، در جهت مخالف تمام باورهایی است که از والدین، معلمین، رئیس و همکاران و اعضای خانواده‌مان آموخته‌ایم.

اما ارزش تلاش کردنش را دارد. هنگامی‌که توانایی "نه" گفتن را به همراه احترام و آرامش به دست آوریم و آن را به‌طور منظم به کار ببریم، شما متوجه تغییراتی در دیگران که چگونه شما را درک خواهند کرد، خواهید شد.

آن‌ها احترام بیشتری را برای شما قائل خواهند شد و شما را بیشتر به‌عنوان یک رهبر و نه شخصی که پیرو اجرای اوامر دیگران است، در نظر خواهند گرفت.

و این تازه اول کار خواهد بود....




نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۰۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان