دانلود و خرید کتاب اشتباهات یک مرد ام. سوسا ترجمه سونیا سینگ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اشتباهات یک مرد اثر ام. سوسا

کتاب اشتباهات یک مرد

نویسنده:ام. سوسا
انتشارات:انتشارات مجید
امتیاز:
۳.۲از ۳۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اشتباهات یک مرد

کتاب اشتباهات یک مرد نوشته ام. سوسا است و با ترجمه سونیا سینگ در انتشارات مجید منتشر شده است.

درباره کتاب اشتباهات یک مرد

متن‌های این کتاب براساس مصاحبه با ۲۰۲ مرد نوشته شده‌اند. از هرکدام از این افراد ۴۵ سؤال پرسیده شد و از آنها خواسته شد از تجربیات گذشته خود صحبت کنند و همین‌طور بخش‌هایی از زندگی شخصی‌شان را به اشتراک بگذارند.

نویسنده در این کتاب امیدوار است باعث شود تا از نیازهای عاطفی و جسمی زنان بیشتر باخبر شوید. بعضی مردها مجبورند که تا آخر عمر درمورد احساساتشان حرف نزنند یا شاید فکر می‌کنند این کار هنجارشکنی است. برای بیشتر زنان گریه‌کردن یا حرف زدن از احساساتشان طبیعی است، ولی برای مردان نشان دادن احساسات نشانه ضعف است.  این کتاب از دید یک زن نوشته شده است و قصد ندارد که به مردان یا زنان توهین کند یا شأنشان را پایین بیاورد. او در این کتاب می‌خواهد به مردان کمک کند بتوانند با احساساتشان کنار بیایند و زندگی روانی سالم‌تری داشته باشند.   

خواندن کتاب اشتباهات یک مرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مردان پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب اشتباهات یک مرد

چیزی که مردها نمی‌فهمند این است که حرف نزدن درمورد احساس واقعی‌شان می‌تواند در رابطه سوءتفاهم‌ها و اختلاف‌های زیادی پدید آورد. وقتی احساساتتان را با شریکتان در میان نمی‌گذارید این حس را به او منتقل می‌کنید که رابطه‌تان باهم سرد شده است. همین‌طور این کار باعث می‌شود همسرتان فکر کند شما خودتان را از او کنار کشیده‌اید و برایتان مهم نیست او چه احساسی دارد. حتی ممکن است به ذهنش خطور کند که می‌خواهید ترکش کنید. مردها هیچوقت این فرصت را نداشته‌اند که مانند زن‌ها به‌راحتی احساساتشان را با افراد در میان بگذارند. بیشتر زن‌ها با دوستانشان ملاقات می‌کنند و هنگام صرف شام یا نوشیدنی درمورد مشکلاتشان حرف می‌زنند. از آن طرف مردها همیشه این فرصت را ندارند تا احساساتشان را بیان کنند چون مورد قضاوت هم‌جنسانشان قرار می‌گیرند. آیا این موضوع به این خاطر است که می‌ترسند جلوی آنها درمانده به‌نظر برسند؟ بله.

به همین خاطر است که درنهایت احساسات واقعیشان را پنهان می‌کنند چون نمی‌خواهند ضعیف به نظر برسند. مردها احساساتشان را از راه‌هایی که با آن‌ها راحت هستند بیان می‌کنند به بیان دیگر هر راهی که «قابل قبول» یا «امن» باشد برای آنها مناسب است؛ به عنوان مثال، رفتار مردها را وقتی درمورد ورزش حرف می‌زنند در نظر بگیرید. ساعت‌ها می‌توانند درمورد این بازیکن یا آن بازیکن حرف بزنند و به خوبی می‌دانند نقاط قوت و ضعف هر بازیکنی چیست. ببینید که چقدر راحت احساساتشان را موقع تماشای یک مسابقه فوتبال یا بسکتبال بروز می‌دهند. 

نظرات کاربران

abbas5549
۱۴۰۰/۱۲/۲۸

کتابی ارزشمند که ایکاش در دوره های آموزشی ازدواج در کشورمان تدریس می شد تا جلو معضلات خواسته یا ناخواسته زوجین گرفته شود ،درهرصورت مطالعه این کتاب برایم بسیار ارزشمند است و مطالب زیادی را فراگرفتم،امیدوارم تمامی زوجین در هر

- بیشتر
Mriq Sezar
۱۴۰۱/۰۷/۰۷

مطالب خیلی سطحی بود و علیرغم توضیحات معرفی کتاب مبنی بر پرسشگری از ۲۲۰ مرد بنظر میاد نکات نگارش شده نظرات شخص نویسنده ازتجربیات تلخش در روابط متعددش هست که درش تناقص هم احساس میشه 🫥

کاربر ۳۰۳۳۴۲۴
۱۴۰۱/۱۰/۰۵

بنظرم کتابی خوبی نبود بیشتر علیه مردان نوشته شده

حمید روشندل
۱۴۰۱/۰۹/۲۹

این کتاب با انگیزه های مرد ستیزی نوشته علی رغم زیرکی نویسنده در ابتدا، ولی در ادامه تنها هدف نویسنده ان، تخریب مردان، اهمیت به زنان ، و در کل این کتاب را توصیه نمیکنم

RaVi
۱۴۰۱/۰۹/۲۸

این کتاب بر خلاف چیزی که فکر میکردم مفید تر بود با این که کم و کسری هایی داره خیلی به ارضا ارزش ها و تاکید بر مهم بودن فرد مقابل توجه داره و به خاطر این که این کتاب

- بیشتر
Ali
۱۴۰۲/۱۰/۰۸

نویسنده در نوشتن بی طرفانه شکست خورده و سوگیری بسیاری در گفته هایش وجود دارد. شاید بیشتر به عنوان درد و دل باید بهش نگاه کرد تا یک کتاب با جنبه آموزشی.

محمد صداقت
۱۴۰۱/۱۰/۰۴

از نظر متن و ترجمه ، خوب و روان بود . ولی از نظر کاربردی بودن ، جالب نبود . مطالب بیشتر جنبه شخصی یا سوگیری داشت . اما خب در هر حال ، حدود ۵۰ درصد چیزایی که گفته شده

- بیشتر
هانی
۱۴۰۱/۱۰/۰۱

من اینو خریدم، پولشم پرداخت کردم؛ اما صفحات کتاب خالی خالیه! یه دور پاکش کردم دوباره دانلود کردم، دوباره هم همون‌طوره چیکار باید بکنم آیا؟

Ghafari H
۱۴۰۳/۰۱/۱۹

یک گلستان گل ندارد اینهمه حسن ولطافت ٫چون بهر گل میرسم بینم فقط بویی تو را دارد ......بسیار زدست ااشنا دل رنجه ام انسان که در هر جا بر احوال دل زارم دل ،،،،،،استاد گران مایه وافتخارسرزمینم، سرمایه فرهنگ و

- بیشتر
ایران
۱۴۰۱/۱۱/۲۰

مزخرف بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۶)
وقتی عاشق کسی باشی به او دروغ نمی‌گویی، در تاریکی نگهش نمی‌داری، به او خیانت نمی‌کنی و حتی نزد خودش خردش نمی‌کنی.
abbas5549
مردها از ترس حرف‌ها و واکنش زن‌ها سعی می‌کنند کارهایی را که انجام داده‌اند پنهان کنند، ولی آنچه مردها نمی‌دانند این است که زن‌ها نقش یک احمق را بازی می‌کنند تا ببینند شما تا کجا در دروغ‌گفتن پیش می‌روید.
سورینام
اعتماد مهم‌ترین بخش رابطه است و وقتی از بین برود بازسازی رابطه بسیار سخت می‌شود.
abbas5549
عشق و توجه دو عامل مهم در زندگی مشترک هستند و وقتی جای خالی‌شان در رابطه حس شود به او چراغ سبز نشان می‌دهید تا ترکتان کند.
abbas5549
مردی که در برابر یک زن قوی احساس ضعف می‌کند چون تابه‌حال عادت به رتبه‌ی دوم نداشته است نمی‌داند باید چه‌کار کند. چیزی که اکثر مردها نمی‌فهمند این است که زن هیچ‌وقت نمی‌خواهد مسئولیت‌ها را بر عهده بگیرد و اصلاً نمی‌خواهد خودش را در مرتبه‌ای بالاتر از شما قرار بدهد، فقط می‌خواهد به شما نشان بدهد از اینکه شما از احساساتش خبردار شوید نمی‌ترسد و به‌راحتی حاضر است شما را با بایدها و نبایدهای موردنظرش آشنا کند. او نیازی ندارد که شما به مسائل زندگی‌اش رسیدگی کنید چون خودش مدام در حال کار‌کردن روی وجوه مختلف زندگی‌اش است و من فکر می‌کنم همین موضوع باعث ایجاد بزرگ‌ترین سردرگمی‌ها می‌شود.
سورینام
رابطه یعنی اولویت و تعادل. او کمکتان می‌کند و شما هم درعوض به او کمک می‌کنید. با همین روش رابطه‌تان را پیش می‌برید.
abbas5549
مشکل همین‌جاست که ما عادت نداریم مردها را در حال ابراز هیچ نوعی از احساسات ببنیم
abbas5549
اگر قرار است دوستش داشته باشی، درست دوستش داشته باش یکی از دلایلی که یک رابطه تمام می‌شود این است که جاذبه‌ی ابتدایی خودش را از دست می‌دهد. در ابتدای هر رابطه همه‌چیز معمولاً عالی است، چیزی افسانه‌ای تا اینکه با گذشت زمان همه‌چیز کم‌کم شروع به تغییر می‌کند.
سورینام
زن‌ها، به‌طور کلی، قبل از انجام کاری که باعث پشیمانی‌شان بشود چند بار فکر می‌کنند، درحالی‌که آمار نشان می‌دهد چنانچه چیزی هیجان‌انگیز به مردها پیشنهاد شود تعداد زیادی از آن‌ها بدون لحظه‌ای فکر آن را قبول می‌کنند. به بیان ساده‌تر، قبل از انجام هر کاری که ممکن است آینده‌ی شما را خدشه‌دار کند یا آینده‌ی رابطه‌تان را خراب کند کمی فکر کنید.
سورینام
مردها در سنین کودکی چیزی به اسم همدردی را نیاموخته‌اند. آن‌ها یاد گرفته‌اند که قوی باشند و گریه نکنند. اصول درک‌کردن احساس طرف مقابل را نیاموخته‌اند
abbas5549

حجم

۵۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۵۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان