دانلود و خرید کتاب یک بار برای همیشه (جلد دوم) پیمان رئیسیان پروری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک بار برای همیشه (جلد دوم) اثر پیمان رئیسیان پروری

کتاب یک بار برای همیشه (جلد دوم)

معرفی کتاب یک بار برای همیشه (جلد دوم)

کتاب یک بار برای همیشه (جلد دوم) نوشته پیمان رئیسیان پروری است. این کتاب را انتشارات آرمان رشد منتشر کرده است. این کتاب به شما کمک می‌کند حرفه‌ای و سریع مطالعه کنید و ۵ برابر بیشتر به خاطر بسپارید. 

درباره کتاب یک بار برای همیشه (جلد دوم)

در این کتاب نویسنده تکنیک‌های پیشرفته در مورد سرعت مطالعه و توان ذهنتان را به شما می‌گوید که مطمئناً شما را در انتهای کتاب بسیار بسیار شگفت‌زده خواهد کرد. این روش‌ها باعث می‌شود سرعت مطالعه و درک شما بالاتر از سایر اطرافیانتان بوده و سرعت ذهنتان بسیار بسیار فراتر از آن‌ها شود و همواره در کار، تحصیل و زندگی هزاران قدم از اطرافیان خود جلوتر باشید تا زندگی رؤیایی خود را هر چه زودتر بسازید.

این کتاب برای دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان، مدیران، پزشکان، جراحان، مغازه‌داران، معلم‌ها، استادان و هرکسی است که برگی کاغذ در طول زندگی خود مطالعه کرده و حتی افرادی که در طول روز از فضای مجازی استفاده می‌کنند. نویسنده در این اثر بهترین دستاوردها و کلیدهایی را که از اساتید مختلف تندخوانی و حافظه، چه اساتید ایرانی و چه اساتید خارجی آموخته است برای شما بیان کرده تا به‌راحتی هرچه تمام از آن‌ها بهره ببرید و از سرعت بالای مطالعه و حافظۀ بی‌نظیرتان لذت ببرید.

قدم به قدم تمرین‌های کتاب را پیش ببرید؛ زیرا این تمرینات دقیقاً تمریناتی است که رکوردداران سرعت در تندخوانی و رکوردداران حافظه هنوز هم انجام می‌دهند تا سرعت و حافظۀ خود را هرروز بهتر و بهتر کنند. 

خواندن کتاب یک بار برای همیشه (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند بهتر مطالعه کنند پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۸ صفحه

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان