دانلود و خرید کتاب یک بار برای همیشه (جلد اول) پیمان رئیسیان پروری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک بار برای همیشه (جلد اول) اثر پیمان رئیسیان پروری

کتاب یک بار برای همیشه (جلد اول)

معرفی کتاب یک بار برای همیشه (جلد اول)

کتاب الکترونیکی «یک بار برای همیشه (جلد اول)» نوشتهٔ پیمان رئیسیان پروری در انتشارات آرمان رشد چاپ شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند حرفه‌ای و سریع مطالعه کنید و ۵ برابر بیشتر به خاطر بسپارید.

اهدافی که در این کتاب می خواهیم به آن ها برسیم عبارت اند از:

۱ .افزایش چشمگیر سرعت مطالعه

۲ .افزایش چشمگیر درک مطلب در حین مطالعه

۳ .افزایش اعتمادبه نفس

۴ .صرفه جویی در زمان و داشتن باالترین عملکرد

۵ .آشنا شدن با نحوۀ عملکرد بی نهایت قوی چشم و مغز

۶ .افزایش چشمگیر سرعت مغز

درباره کتاب یک بار برای همیشه (جلد اول)

مطالعه این مطالب به هزاران نفر در سرتاسر جهان کمک می‌کند تا به کتاب و کتابخوانی علاقه بیشتری پیدا کنند و هر روز کتاب‌های بیشتری خوانده شود. وقتی شما تندخوانی را یاد می‌گیرید و سرعت مطالعه‌تان چندین برابر می‌شود، سرعت ذهن‌تان نیز به همان نسبت بالا می‌رود و باعث می‌شود در سایر امور زندگی نیز سرعت بالاتری را تجربه کنید؛ بنابراین به جرأت می‌توان گفت اولین مهارتی که به آن نیازمندید و باید آن را هر روز در زندگی بهبود بخشید مهارت افزایش سرعت در مطالعه است.

در این کتاب نویسنده تکنیک‌های پیشرفته در مورد سرعت مطالعه و توان ذهنتان را به شما می‌گوید که مطمئناً شما را در انتهای کتاب بسیار بسیار شگفت‌زده خواهد کرد. این روش‌ها باعث می‌شود سرعت مطالعه و درک شما بالاتر از سایر اطرافیانتان بوده و سرعت ذهنتان بسیار بسیار فراتر از آن‌ها شود و همواره در کار، تحصیل و زندگی هزاران قدم از اطرافیان خود جلوتر باشید تا زندگی رؤیایی خود را هر چه زودتر بسازید.

قدم به قدم تمرین‌های کتاب را پیش ببرید؛ زیرا این تمرینات دقیقاً تمریناتی است که رکوردداران سرعت در تندخوانی و رکوردداران حافظه هنوز هم انجام می‌دهند تا سرعت و حافظۀ خود را هرروز بهتر و بهتر کنند.

کتاب یک بار برای همیشه (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند بهتر مطالعه کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب یک بار برای همیشه (جلد اول)

یک راه ساده برای تمایز بین فعالیت های پرارزش و کم ارزشتان این است که این سؤال را از خود بپرسید: باید به یک نفر ساعتی چقدر پول بدهم تا این کار را برای من انجام دهد؟ با یک حساب سرانگشتی برای محاسبۀ ارزش هر  ساعت کارتان درآمد سالانه را بر دو هزار تقسیم کنید. مثال اگر سالی ۲۰ میلیون تومان درآمد داشته باشید ارزش هر ساعت کار شما ۱۰ هزار تومان است، برای درآمد سالی ۳۰ میلیون تومان این رقم به پانزده هزار تومان تبدیل می شود، برای درآمد سالیانه ۵۰ میلیون تومان این عدد به ساعتی بیست وپنج هزار تومان می رسد و کسی که سالیانه ۱۰۰ میلیون تومان درآمد داشته باشد ارزش هر ساعت کار او ۵۰ هزار تومان است. حالا باید از خود بپرسید که آیا هر کاری که در طول روز انجام می دهید، می توانید به فرد دیگری بسپارید و درآمد ساعتی خود را به او بدهید؟ درواقع منظور کاری است که ارزش انجام آن در روند پیشرفت شما مؤثر باشد. در موارد بسیاری مشاهده می کنید که خیلی از کارهایی که در طول روز انجام می دهید را می توانید به اشخاص دیگر بسپرید و خود به امور مهم تر رسیدگی کنید و حتی عددی بسیار کمتر از آنچه شما به عنوان درآمد هر ساعت دارید را می توانید به آن ها پرداخت کنید تا همچنان روند پیشرفتتان سرعت بیشتری بگیرد. با این کار حتی اگر دو ساعت از وقتتان آزاد شود برای یک هفته، یک روز کاری آزادشده دارید تا به فعالیت های پرارزشتان برسید و در مدت کوتاهی شاهد رشد بیش ازپیش درآمد و توانمندی های خود خواهید بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان