دانلود و خرید کتاب چسب زخم برای زندگی لوئیز ال. هی ترجمه سیستانا محمودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چسب زخم برای زندگی اثر لوئیز ال. هی

کتاب چسب زخم برای زندگی

نویسنده:لوئیز ال. هی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چسب زخم برای زندگی

«چسب زخم برای زندگی» نوشته لوئیز ال. هی( -۱۹۲۶)، نویسنده انگیزشی آمریکایی است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

«هنگامی که من در مورد روند منفی تجارت یا اقتصاد چیزهایی می‌شنوم، بلافاصله این عبارت تأکیدی را تکرار می‌کنم: «این موضوع ممکن است در مورد برخی از افراد درست باشد، اما در مورد من صدق نخواهد کرد. کار و کاسبی من همیشه رونق دارد صرف نظر از اینکه کجا هستم یا چه اتفاقی بیافتد.» همانطور که به این عبارات فکر می‌کنید و آنها را تکرار می‌کنید، در واقع در حال ساختن و خلق تجربیات و اتفاقات زندگی آیند خود هستید. مراقب طریقه صحبت کردن‌تان راجع به رفاه باشید. شما همیشه دو راه دارید: یا فکر کردن به فقر و یا فکر کردن به رفاه. حداقل در طول هفته، آینده، توجه کنید که چگونه در مورد پول یا در مورد کار، خط‌مشی زندگی، اقتصاد، شغل، پس‌انداز و بازنشستگی صحبت می‌کنید مراقب جمله‌هایی که به زبان می‌آورید باشید و مواظب باشید که با صحبت‌های فعلی‌تان، آینده‌ای همراه با فقر برای خودتان خلق نکنید.

آیا اکنون شغلی دارید که فکر می‌کنید در آن گیر افتاده و دست و پا می‌زنید؟ آیا از شغلتان متنفر هستید و یا اینکه متوجّه شده‌اید که فقط به خاطر درآمدش این کار را انجام می‌دهید؟ دستورالعمل‌های ویژه‌ای وجود دارد که می‌توانید آنها را انجام دهید تا تغییرات مثبتی به وجود آورید. این عقاید ممکن است ساده یا احمقانه به نظر برسند، اما من مطمئنم که بسیار کارآمد و مؤثرند. من افراد بیشماری را دیده‌ام که وضعیت کاری‌شان را تغییر داده و بهتر کرده‌اند. قوی‌ترین ابزاری که شما می‌توانید برای تغییر دادن یک موقعیت یا وضعیت به کار برید «متبرک کردن با عشق» است. مهم نیست که کجا کار می‌کنید یا چه احساسی در مورد محل کارتان دارید. آن را با عشق متبرک کنید.»

زندگی تو را دوست دارد (هفت اقدام معنوی برای رسیدن به شفا در زندگی)
لوئیز ال. هی
برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد
وین دایر
تک نسخه کامیابی
اندرو متیوس
باران بخشایش: بهبودی درونی خود را با بخشایش آغاز کنید
ریحانه فرهنگی
قدر خودت را بدان
کاترین کاردینال
معجزات قرن حاضر
لوئیز ال. هی
می توان شاد بود حتی در سختی ها
ریچارد کارلسون
پنج اصل خوشبختی چیست؟
جیمز آرتور ری
سی نگرش برای تحول زندگی‌تان؛ بگویید، باور کنید، دریافت کنید
کیت دی هرل
تراوش روشنایی: از جان‌های سوزان تا سرچشمه‌ای تابان
ریحانه فرهنگی
معجزه نصیب بهترین‌ها می‌شود
گابریل برنستین
خودتان را دوست بدارید؛ یک راهنمای تاکید مثبت برای دوست داشتن و قدردانی از بدنتان
لوئیز ال. هی
نامه به لوئیز
لوئیز ال. هی
رازهای خدا: کشف راز پنهان
هنری کلاود
خوشبخت‌بودن یادگرفتنی است نه به‌دست آوردنی!
پیر فرانک
زندگی! سفری زیبا و تامل برانگیز
لوئیز ال. هی
چگونه احساس خوب داشته باشیم؟
منگان تریشیا
زنان توانمند؛ راهنمای همه‌ی زنان به سوی زندگی موفق
لوئیز ال. هی
از ته دل آرزو کن
پیر فرانک

نظرات کاربران

📓میرزا رضا📚
۱۳۹۷/۰۶/۱۱

کتاب های لوئیز ال هی واقعا عالی وکاربردی هستن و دریچه زیبای به جهان هستی بازمیکنه

نسا
۱۳۹۸/۱۰/۰۵

این که همش مقدمه مترجمه!!!!

zeinab
۱۳۹۵/۰۶/۱۹

آخرین کتاب لوئیز هی هست و بسیار مطالب جالبی داره

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹)
اگر زندگی به شما لیموی ترش می‌دهد، با آن شربت آبلیمو درست کنید. اگر لیموها لهیده و خراب هستند، دانه‌ها را در بیاورید و آنها را در زمین بکارید تا نهال‌های جدید لیمو سبز شوند.
🎸🍃تبسم🍃🎸
«زندگی ساده است. به هر چه که فکر کنیم برایمان به واقعیت تبدیل خواهد شد» .
📓میرزا رضا📚
موادمخدر و الکل تنها چیزهایی نیستند که می‌توانند فردی را معتاد کنند. قمار یا شرط‌بندی، خرید، غذا و حتّی برخی از روابط نیز می‌توانند عاملی برای اعتیاد افراد باشند. اغلب اوقات ما به دلیل اینکه خود را دوست نداشته و قبول نداریم، سعی می‌کنیم از طریق چنین چیزهایی برای خودمان اعتبار کسب کنیم. گاهی اوقات موقعیت یا شخص دیگری را مسبب آن می‌دانیم که ما را در این وضعیت قرار داده است. اما هیچ چیز و هیچ کس در زمان گذشته نمی‌تواند به اندازه‌ی چیزی که خودمان در این لحظه اراده کرده، انتخاب کرده و انجام می‌دهیم، برزندگی ما تأثیر بگذارد.
masoud54
اکثر مشکلات ما زمانی بوجود می‌آیند که بخشهای مختلف وجودمان را نمی‌پذیریم. یعنی خودمان را همان‌گونه که هستیم و بدون قید و شرط دوست نداریم. نباید با شرم و خجالت به گذشته زندگی خودمان نگاه کنیم. به گذشته خود به عنوان گنجینه‌ای پر از تجربه نگاه کنید. بدون وجود این گنجینه ما امروز به این مرحله از زندگی نمی‌رسیدیم. وقتی بتوانیم خودمان را به طور کامل و به همان‌گونه که هستیم بپذیریم، تکامل یافته و شفا می‌یابیم.
کاربر ۳۹۴۴۹۵۴
امروز ما با ذهنمان فردای خود را می‌سازیم. چیزهایی که به آنها فکر می‌کنیم، کلماتی که در حرفهایمان به کار می‌بریم، اعتقاداتی که به آنها باور داریم، همه و همه فردای ما را خلق می‌کنند. هر روز صبح جلوی یک آیینه بایستید و با تأکید به خود بگوئید: «من سرشار از عشق بدون قید و شرط هستم و این را امروز در رفتارم نشان خواهم داد. من مالامال از شادی هستم و امروز آن را نشان خواهم داد.
masoud54
من هر روز افکاری جدید و متفاوت دارم. زندگی من یک ماجراجویی باشکوه است. من هیچ محدودیتی ندارم. من وقت می‌گذرانم تا با کودک درونم بازی کنم. من مراقبه می‌کنم، پیده روی آرام دارم، از طبیعت لذّت می‌برم. از تنهایی لذّت می‌برم. خنده بخش بزرگی از زندگی من است. هیچ وقت به گذشته و پشت سرم نگاه نمی‌کنم. من هر روز از زندگی‌ام را تمام و کمال زندگی می‌کنم. تمام فرصتهای موجود در جهان در اختیار من است.
کاربر ۳۹۴۴۹۵۴
اگر شما هر نوع احساس بد از جمله احساس غم، بدخلقی، تلخی، رنجش، خشم، ترس، گناه، افسردگی، حسادت، انتقاد و... داشته باشید، به طور موقّت ارتباط خود را با جریان اتفاقات خوبی که جهان برای شما تدارک دیده است را قطع خواهید کرد. افکار خود را با سرزنش و انتقاد هدر ندهید. هیچ شخص، مکان یا چیزی نمی‌تواند احساسات شما را تحت کنترل خود در آورد. زیرا تنها شما هستید که فکرهای خود را می‌سازید.
کاربر ۳۹۴۴۹۵۴
هدف واقعی زندگی داشتن احساس خوب است ما پول می‌خواهیم چون می‌خواهیم احساس بهتری داشته باشیم ما سلامتی می‌خواهیم تا احساس بهتری داشته باشیم. ما روابط خوب می‌خواهیم چون فکر می‌کنیم در این صورت احساس بهتری خواهیم داشت. پس اگر ما بتوانیم احساس بهتری داشتن را هدف خود در زندگی قرار دهیم، می‌توانیم خیلی از کارهای اضافی را حذف کنیم چطور می‌توانم در این لحظه واقعاً احساس خوبی داشته باشم؟ الان باید به چه چیزهایی فکر کنم تا به من احساس بهتری بدهد؟ اینها سؤالاتی است که ما باید همیشه از خودمان بپرسیم.»
کاربر ۳۹۴۴۹۵۴
لوئیزال هی، نویسنده‌ی کتاب پرفروش «شما می‌توانید زندگی خود را شفا دهید» ، مدرس متافیزیک بوده و تاکنون بیش از ۵۰ میلیون جلد کتاب در سرتاسر جهان فروخته است. بیشتر از ۳۰ سال است که به مردم تمام دنیا کمک کرده است تا قدرت خلاق خود را شناخته و از آن برای رشد شخصی و شفای خود استفاده کند.
کاربر ۳۹۴۴۹۵۴

حجم

۱۰۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۱ صفحه

حجم

۱۰۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۱ صفحه

قیمت:
۳۱,۵۰۰
تومان