دانلود و خرید کتاب بودا و کله خراب (خلاصه کتاب) ویشن لخیانی ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بودا و کله خراب (خلاصه کتاب) اثر ویشن لخیانی

کتاب بودا و کله خراب (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب بودا و کله خراب (خلاصه کتاب)

میکرو کتاب بودا و کله خراب نوشتهٔ ویشن لخیانی با ترجمهٔ گروه گردآوری و ترجمه سبکتو و فاطمه فراهانی در نشر سبکتو چاپ شده است. بودا و کله خراب، عنوان کتابی است که به شما یاد می‌دهد چطور از کاری که انجام می‌دهید لذت ببرید، به طوری که احساس عذاب‌آور کار کردن نداشته باشید. این میکروکتاب یک راهنمای ساده در قالب نکات کاربردی است و باعث می‌شود به درستی در مسیر موفقیت قدم بردارید و به چیزهایی که دوست دارید دست یابید.در ابتدا باید باور داشته باشید که می‌توانید زندگی مورد علاقه خود را بسازید که در آن وقتی کار می‌کنید احساس کنید که کار نمی‌کنید. این کتاب شما را به این درجه می‌رساند.

درباره میکرو کتاب بودا و کله خراب

این کتاب به شما کمک می‌کند که از افسانه سخت‌کوشی فراتر بروید و در سطح بالاتری از بهره‌وری در کار قرار بگیرید که در آنجا به وضعیت بالاتری از آگاهی خواهید رسید. به این ترتیب در کنار آنکه تاثیر می‌گذارید می‌توانید بدون زحمت، به آرامی و رو به جلو حرکت کنید. در این حالت شما متوجه می‌شوید که دو وضعیت زیبای انسان بودن را با یکدیگر ترکیب کرده‌اید که من چنین ترکیبی را بودا و کله خراب نامگذاری می‌کنم.

حالا زمان آن فرا رسیده است که کار مهمی انجام دهید. باید قدرت و جادوی درونی خود را پیدا کنید تا روش عملکرد شما در کارتان را متحول کند و در نتیجه باعث شوید که حتی برای اطرافیان‌تان هم الهام‌بخش شوید. اگر به اطراف نگاه می‌کنید تا مسئولیت خود را به کسی بسپارید، حالا زمان آن رسیده که با خودِ بزرگ و قدرتمند خودتان ارتباط برقرار کنید. ببینید که فرد پیشگام شما چه کسی است، یکی را برگزینید و هویت ویژه خودتان را بسازید.

وقت آن رسیده که از خودتان بپرسید می‌خواهید چه رهبری باشید و در این زندگی چه چیزی را تجربه کنید؟ می‌خواهید چه میراثی برای فرزندان خود به جای بگذارید تا از شما یاد کنند؟ حال وقت آن رسیده که با یکدیگر متحد شویم و کار را برای خود راحت کنیم.

درباره ویشن لخیانی

ویشن لخیانی (Vishen Lakhiani) نویسنده، کارآفرین و سخنران انگیزشی مالزیایی است. او یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل شرکت مایندولی (Mindvalley) است. شرکت او برای پرورش و توانمندسازی افراد و کمک به آنها برای رسیدن به ظرفیت‌های کامل خود تاسیس شده است. البته در کنار کارآفرینی، نویسنده موفقی هم است و توانسته دو کتاب مهم و معروف به نام‌های «بودا و کله خراب» و «راز ذهن شگفت‌انگیز» را به رشته تحریر درآورد. این دو کتاب به سرعت در جهان شهرت پیدا کردند و به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند.

میکرو کتاب بودا و کله خراب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از میکرو کتاب بودا و کله خراب

در سال ۲۰۱۰ کسب‌وکاری در سیلیکون‌ولی (Silicon Valley) راه‌اندازی کردم، بعد از شش ماه فهمیدم که چقدر زندگی من خسته‌کننده و ناراحت‌کننده است. در محصولاتی که تولید می‌کردیم هیچ ارزشی نمی‌دیدم. بنابراین بیشتر سهام خودم را به سایر سهامداران فروختم و کاملا از درون احساس شکست می‌کردم. در زندگی‌ام شروع‌های نادرستی داشتم چون از ارزش‌های بنیادین خودم دور بودم و از اثر روحم آگاهی نداشتم. اگر آن زمان به ارزش‌های خودم باور داشتم و می‌دانستم که اثر روح چیست، به آن وضعیت ناراحت‌کننده گرفتار نمی‌شدم.

معمولا به ما می‌گویند که باید براساس نیاز بازار، محصولاتی بسازید. اما پرسشی که معمولا افراد در پرسیدن آن شکست می‌خورند این است که با توجه به ارزش‌هایی که دارم، با توجه به چیزی که در من احساس رضایت ایجاد می‌کند و با توجه به اینکه مسیر رشدم، می‌توانم چه چیز بسیار ویژه‌ای را به این دنیا ارائه دهم؟

به همین دلیل تاکید دارم قبل از اینکه شغلی انتخاب کنید یا سراغ راه‌اندازی شرکتی بروید، در ابتدا باید ارزش‌های خود را شناسایی کنید. همه چیز مانند کتاب‌هایی که می‌خوانید، وبلاگی که دارید، اپلیکیشن‌ها و هر چیز دیگرتان، باید با مجموعه‌ای خاص از ارزش‌هایتان هماهنگی داشته باشند و به خوبی ترکیب شوند. این را بدانید که ارزش‌هایتان از قبل، انتخاب‌های شما را شکل می‌دهند. زمانی که آن‌ها را هویدا می‌کنید، به شما کمک می‌کنند تا خودتان را در موقعیت‌هایی که برخلاف باورهای عمیق‌تان هستند، قرار ندهید. در این صورت برخلاف بسیاری از انسان‌ها می‌دانید که واقعا چه کسی هستید و از زندگی چه می‌خواهید.

نظرات کاربران

سعید
۱۴۰۱/۰۵/۱۴

گول اسم کتاب رو نخورید بسیار ضعیف بود و حرفای کلیشه ای داشت!!

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
«این را یک تلفن نمی‌دانم بلکه آن را درگاه عشق تلقی می‌کنم. من در حال انجام کاری هستم که دوست دارم. همچنین با انسان‌هایی در ارتباط هستم که دوست‌شان دارم. عاشق نوشتن هستم و دوست دارم چیزهای زیبا را با انسان‌هایی که دوست دارم به اشتراک بگذارم. با همین گوشی چیزهای جذابی برای کسانی که دوست دارم به اشتراک می‌گذارم. ارتباط من با همه کسانی که دوستشان دارم عمیق است
Faeze

حجم

۵۲٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

حجم

۵۲٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان