دانلود و خرید کتاب زندگی شغلی تان را طراحی کنید بیل برنت ترجمه گروه مترجمان کاربن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی شغلی تان را طراحی کنید اثر بیل برنت

کتاب زندگی شغلی تان را طراحی کنید

معرفی کتاب زندگی شغلی تان را طراحی کنید

کتاب الکترونیکی «زندگی شغلی تان را طراحی کنید» نوشتهٔ بیل برنت و دیو اوانز با ترجمهٔ گروه مترجمان کاربن در نشر کاری‌‌نو چاپ شده است. این دو نویسنده یکی از دوره‌های پرمخاطب دانشگاه استنفورد را تحت عنوان طراحی زندگی اجرا می‌کنند و مرکزی تحت عنوان لابراتوار طراحی زندگی یا Life Design Lab نیز در استنفورد تأسیس کرده‌اند. هر دو نفر تجربه‌های متنوعی در زمینه‌ی طراحی داشته‌اند و مثال‌ها و خاطرات متنوعی از تجربه طراحی در شرکت‌های اپل (Apple) و الکترونیکس آرتس (EA) را توشه‌ٔ راه خود کرده‌اند.

 این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال ۲۰۱۶  در آمریکاست. در این کتاب، قدم‌به‌قدم پیش می­‌رویم تا نحوه‌ٔ برخورد صحیح با موضوعات زندگی و دغدغه‌های شغلی‌مان را یاد بگیریم؛ مسائلی که اکثر ما خواه‌ناخواه در زندگی خود با آن‌­ها سر و کار داریم.

کتاب زندگی شغلی تان را طراحی کنید با رویکردی «انسانی» به موضوع شغل نگاه می‌کند و آن را پاره‌ای از زندگی می‌داند و می‌کوشد تا با روش‌های کارا و گاهی ممکن، الگویی را برای برپایی تراز بین این دو صاحب یعنی «زندگی» و «کار» پیشنهاد دهد.

درباره کتاب زندگی شغلی تان را طراحی کنید

این کتاب به شما کمک می‌کند تا همچون یک طراح فکر کنید و آینده‌ خود را بسازید. زمان آن رسیده که شروع به متفاوت فکر کردن، کنید. این کتاب ابزارهای کاربردی بسیاری دارد که به شما کمک می‌کند مانند یک طراح نوآور به محل‌کار آینده واکنش نشان دهید. این کتاب به طراحی روند ذهنیت‌تان می‌افزاید تا کمک کند یک زندگی کاری دلچسب را تجربه کنید.

کتاب زندگی شغلی تان را طراحی کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به افرادی که مایل هستند شرایط کاری متفاوتی را برای خود رقم بزنند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب زندگی شغلی تان را طراحی کنید

پیش از آنکه بتوانید طراحی و بازطراحی زندگی و حرفهٔ خود را آغاز کنید، باید بیاموزید که مانند یک طراح بیندیشید. توضیح خواهیم‌داد که چگونه این کار را انجام دهید. در آغاز باید نکتهٔ ارزشمندی را بدانید: در هنگام طراحی شغل خود، باید بدانید که طراحان دربارهٔ راه پیشِ‌روی خود «نمی‌اندیشند»، بلکه آن را «می‌سازند» و برای این کار باید ذهنیت یک طراح را دریابید؛ سپس بپردازید به پرورش آن در ذهن خود. در کتاب نخست‌مان، دربارهٔ اندیشهٔ طراحی، پنج ذهنیت داشته‌ایم. اکنون برای این کتاب شش زمینه داریم که یک ذهنیت برتر و مهم است. این ذهنیت‌ها چنین‌اند: کنجکاوی، پایبندی به عمل، بازآفرینی، هشیاری، همکاری فشرده و مهم‌تر از همه داستان‌پردازی.

کنجکاو باشید: دربارهٔ انسان‌ها، کار و جهان کنجکاو باشید، زیرا یک طراح همیشه با ذهنی باز آغاز می‌کند و می‌پرسد: «چرا؟» کنجکاوی در درون شماست و برای آغازبه‌کار و بیرون‌رفتن و دیدار با انسان‌های برجسته، سرچشمهٔ نیروست. کنجکاوی، مهم‌ترین بخش از ذهنیت یک طراح است، زیرا جست‌وجو و عمل را پیش می‌برد و سرآغاز همهٔ کارهای طراحانه است. بدبینی منطقی خود را در خانه بگذارید (پس از این، زمانی که به ارزیابی گزینه‌های شگفت‌انگیز خود نیاز داشتید، به‌کار خواهدآمد) و کنجکاو شوید. دنیایی شگفت‌آور چشم‌به‌راه شماست و هنگامی که صادقانه دوستدار انسان‌ها و چیزهای دیگر شوید، انسان‌ها نیز از ارتباط با شما شاد خواهندشد. به یاد داشته‌باشید که علاقه‌مندی، موجب جلبِ علاقه است.

نظرات کاربران

pourya.m
۱۴۰۱/۰۱/۱۴

نامفهومه و بد ترجمه شده

کاربر ۴۲۵۱۳۵۲
۱۴۰۱/۰۱/۱۲

خوشم نیومد.موضوعاتش جذابیت نداره.

Alireza AE
۱۴۰۱/۰۳/۲۸

جالب نبود

amir's'
۱۴۰۱/۰۵/۰۷

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۸۵۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۴۲,۵۰۰
تومان