دانلود و خرید کتاب ریاضی (۳) برای دانش آموزان پایه دوازدهم کلام‌اله شاکری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ریاضی (۳) برای دانش آموزان پایه دوازدهم اثر کلام‌اله شاکری

کتاب ریاضی (۳) برای دانش آموزان پایه دوازدهم

معرفی کتاب ریاضی (۳) برای دانش آموزان پایه دوازدهم

کتاب ریاضی (۳) برای دانش آموزان پایه دوازدهم نوشتهٔ کلام‌اله شاکری و غلامرضا خوش‌خواه در انتشارات نور علم چاپ شده است. این کتاب مناسب دانش آموزان پایه دوازدهم کلیه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش است.

درباره کتاب ریاضی (۳) برای دانش آموزان پایه دوازدهم

با توجه به این که کتاب درسی ریاضی۳ هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش فرصت کافی برای باز کردن مطالب به زبان ساده را ندارد لذا بر آن شدیم که کتاب حاضر را تقدیم شما عزیزان بکنیم که شامل تمام نکات درسی به زبان ساده، مثال‌های متنوع، تست، مسائل کاربردی براساس سرفصل کتاب درسی است که بر پایه بیش از ۲۰ سال تجربه تدریس ریاضی آماده شده است که به‌راحتی می‌توانید با استفاده از آن، از پس امتحانات کلاسی، پایان ترم و کنکور برآیید . . .

اگر یک مطلب ریاضی را یاد بگیرید برای همیشه ثابت است و عوض نمی شود و در کل دنیا به دردتان خواهد خورد. شما برای یادگیری جدول ضرب کلی زحمت کشیدید اما الآن خیالتان راحت است که هیچ‌ وقت عوض نمی شود ودر تمام کشور‌ها ثابت است و همانی است که شما یاد گرفته‌اید: ریاضی ثبات دارد و علم جهانی است

کتاب ریاضی (۳) برای دانش آموزان پایه دوازدهم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دانش آموزان پایه دوازدهم کلیه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش پیشنهاد می شود.

بخشی از کتاب ریاضی (۳) برای دانش آموزان پایه دوازدهم

ریاضیات پیش آهنگ دانش هاست هر کس که می خواهد درست بیندیشد و بهتر فکر کند ناگزیر است که با ریاضیات آشنا شود. علمای ریاضی و دانشمندان در رشته های مختلف بر این باورند که هر علمی که زیر بنای دانش ریاضی نباشد علم نیست‌. بر اساس این اندیشه بزرگ باور فرهنگی مربیان ما در این راستا حائز اهمیت بسیار خواهد بودتا بتوانند بستر لازم را برای تعمیق این مؤلفه فراهم نمایند.در چنین شرایطی نظام تعلیم و تربیت می تواند مدعی و منادی احیاء دانش ریاضی بعنوان زیرساخت و مفروضه اصلی در تمامی دروس علوم پایه های تحصیلی باشد. در دنیای امروز علم ریاضی به منزله خون در پیکره عظیم سایر علوم می باشد.آموزش ریاضیات نه تنها یک علم است بلکه الگویی است برای آموزش صحیح سایر علوم .ذهن های خلاق ، مبتکر ،جسور به منظور پاسخگویی به سؤالات پیرامون خود بی شک منتج از یک نظام یافتگی است که ماهواً دانش ریاضی این توانایی را خواهد داشت تا آن را احیا کند.فتح کرات آسمانی ، پرتاب سفینه ها‌، ساخت زیر دریایی های هسته ای و ورود به دنیای فرا پیچیده با برخورداری از دهها ، صدها و هزارها تکنولوژی مدرن که هر کدام پاسخگوی بخشی از معضلات جامعه بشری در این هزاره شگرف می باشد. از این رو می توان گفت آموزش صحیح ریاضی یعنی آموزش صحیح همه علوم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
۱۳,۶۰۰
۲۰%
تومان