دانلود و خرید کتاب یک تصمیم مایک بایر ترجمه الهه علوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک تصمیم اثر مایک بایر

کتاب یک تصمیم

نویسنده:مایک بایر
ویراستار:حسن نوروزی
امتیاز:
۲.۹از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب یک تصمیم

مایک بایر در کتاب یک تصمیم: اولین قدم به سمت یک زندگی بهتر به ما نشان می‌دهد چگونه باید با مهم‌ترین تصمیم شروع کنیم: یعنی تصمیم بگیریم خود برترمان باشیم.

درباره کتاب یک تصمیم

یک تصمیم، دو واژۀ بسیار مهم و یک موضوع کلیدی از مایک بایر که یکی از مهم‌ترین رهبران فکری عصر حاضر شناخته شده است. مایک که دوست و همکاری صادق، قابل‌اعتماد و حقیقی است، در این کتاب به شما کمک می‌کند باقی زندگی‌تان را طبق آنچه می‌خواهید شکل داده و از همه مهم‌تر این کار را با داشتن هدفی در ذهن انجام دهید.

شاید ندانید در «حالتی واکنشی» زندگی می‌کنید، اما با صرف زمان، می‌توانید اجزای اصلی زندگی‌تان - شغل، روابط، محل زندگی، نحوۀ زندگی، کاری که انجام می‌دهید، احساساتی که دارید، نحوۀ رفتارتان با دیگران و حالتی که اجازه می‌دهید دیگران با شما رفتار کنند - را از نو بسازید. تک‌تک جنبه‌هایی که معرّف وجودتان هستند به همین «یک تصمیم» شما برمی‌گردند.

مایک در «حالت کنش‌گرا» زندگی می‌کند و مأموریتش این است که شما را به چالش بکشد و راهنمایی‌تان کند تا در هر لحظۀ حساس از زندگی‌تان بتوانید آن «یک تصمیم» را تشخیص دهید، درکش کنید، خلقش کنید، و آن را عملی کنید و به خود حقیقی و نیرومندتان دست یابید.

برنده‌ها همان کارهایی را انجام می‌دهند که بازنده‌ها نخواسته‌اند آنها را ادامه دهند. من تابه‌حال ندیده‌ام مایک با چالشی روبه‌رو شود که نخواهد آن چالش را از سر راه بردارد، مخصوصاً در کمک‌کردن به شخصی دیگر. این مرد روی هرآنچه برای دیگران اهمیت دارد تمرکز می‌کند.

شما از روحیۀ بالا و عشق و علاقۀ مایک برای کمک‌کردن به دیگران بهره خواهید برد؛ چون می‌دانم این کتابی که در دست گرفته‌اید یا به آن گوش می‌دهید، کلیدی است برای بازکردن مابقی مسیر زندگی‌تان، طوری که حتی تصورش را هم نمی‌کنید!

اگر بخواهم ساده بیان کنم باید بگویم یک تصمیم همین حالا هم شروع به تغییر دادن زندگی شما کرده است! من الهام‌بخشِ مایک در نگارش این کتاب بوده‌ام و می‌دانم این کتاب زندگی‌ام را تغییر داده است؛ پس شک ندارم خطّ سیر و نحوۀ زندگی شما را نیز تغییر خواهد داد. شما احساس خواهید کرد مقابل شخصی نشسته‌اید که نه‌تنها درکتان می‌کند بلکه حتی می‌داند چطور به شما کمک کند تا خودتان را پیدا کنید.

خواندن کتاب یک تصمیم را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

اگر به کتاب‌های موفقیت و خودیاری علاقه دارید، حتماً این کتاب را مطالعه کنید.

درباره مایک بایر

مایک بایر، معروف به کوچ مایک، بنیان‌گذار و مدیرعامل CAST Centers است؛ محلی برای مراجعه هنرمندان، ورزشکاران، مدیران و هرکسی که می‌خواهد با موفقیت و شادی زندگی کند.

مایک بایر، یک کوچ شخصی و زندگی است که مأموریت آن کمک به مردم برای رسیدن به‌سلامت روحی حقیقی و تبدیل‌شدن به بهترینشان است. مایک همچنین خالق بنیاد CAST است که آگاهی را افزایش می‌دهد تا تغییرات فرهنگی و اجتماعی را که سبب نگرانی در مورد مسائل بهداشت روان می‌شود، افزایش دهد. او همچنین عضو تیم مشاوره دکتر فیل مک گرو است و به‌دفعات در برنامه تلویزیونی دکتر فیل به‌عنوان کوچ مایک حضور پیدا کرده است.

مایک بایر، یک کوچ توسعه زندگی است که مأموریتش کمک به افراد است تا بهترین خودشان باشند. مایک مراجعانش را با ترکیبی از استراتژی‌های حل مسئله، شناخت، چالش و تشویق راهنمایی می‌کند. مایک برای ۱۰ سال است که روش خود را توسعه داده و آن را برای مراجعانش به کار می‌گیرد.

بخش‌هایی از کتاب یک تصمیم

ما باید این زندگی را خلق کنیم! باید برای این زندگی اقدامی انجام دهیم.

به‌عنوان راهنمای زندگی در هجده سال گذشته با هزاران رهجو که داستان‌ها و موقعیت‌های بسیار متفاوتی داشته‌اند، کارکرده‌ام. با افراد مشهور، صاحبان شرکت‌ها، افراد سیاسی، افراد بی‌خانمان و انسان‌های عادی کارکرده‌ام. بعضی از آنها در روابط شخصی‌شان به مشکل برخورده بودند، درحالی‌که برخی دیگر دنبال دوبرابرِ درآمد خود بودند. به کسانی که حقوق شش‌رقمی درمی‌آوردند کمک کرده‌ام تا میلیونر شوند و به میلیونرها کمک کرده‌ام تا زندگی خود را ساده‌تر کنند و به‌جای مسائل مالی روی خانواده‌هایشان بیشتر تمرکز کنند. چیزی که همیشه دستگیرم شده این بوده است که تغییراتی که باید در زندگی‌شان انجام دهند بستگی به تصمیم‌های حقیقی آنها دارد؛ یعنی آنها باید در زندگی‌شان دست به عمل بزنند، اما عملی که از خودِ حقیقی‌شان سرچشمه بگیرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
ما باید هرروز مشکلات را حل کنیم؛ این ماهیت زندگی است. هرروز باید سازش و مدارا کنیم
احسان رضاپور
از شما می‌خواهم مانند یک اسفنج باشید، دربارهٔ خودتان و جهان اطرافتان بیاموزید و سپس آنچه را یاد گرفته‌اید، تمرین کنید تا زندگی‌تان ارتقا یابد. «دانستن» کافی نیست. دانستن و تمرین کردن است که شما را به موقعیتی که می‌خواهید می‌رساند.
احسان رضاپور

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۳۹,۵۰۰
تومان