دانلود و خرید کتاب من ناجی تو هستم سپیده محمودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من ناجی تو هستم اثر سپیده محمودی

کتاب من ناجی تو هستم

انتشارات:نشر گنجور
امتیاز:
۴.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب من ناجی تو هستم

کتاب من ناجی تو هستم نوشته سپیده محمودی است. این کتاب اثری کاربردی برای زوج‌ها است تا بتوانند زندگی‌شان را تغییر دهند.

درباره کتاب من ناجی تو هستم

سبک زندگی یکی از پردامنه‌ترین مفاهیم حوزه علوم اجتماعی است که الگویی از اندیشه‌ها، احساسات، شناخت‌ها و کنش‌هاست که درمجموع هویت اجتماعی و شخصی فرد را می‌سازد و به معنی نحوه ساماندهی زندگی برای تحقق نیازها و خواسته‌ها با به‌کارگیری مجموعه‌ای از رفتارهاست. پس انتخاب سبک زندگی سالم از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ زیرا در پیشگیری از بیماری‌ها و بهبود سلامت جسم و روان مؤثر است.

این کتاب ارتباط در زندگی، روان‌شناسی سبک زندگی و تحلیل رفتار متقابل را دنبال می‌کند و در نهایت به راهبردهای مقابله‌ای نوازش در زندگی زناشویی ختم می‌شود. کتاب در ارتباط سالم بین فردی و روان‌شناسی سبک زندگی چهارچوب منسجمی را ارائه می‌دهد که به رهایی از بازی قربانی شدن در زندگی تاکید می‌کند. این تحلیل به روشنی نشان می‌دهد که چگونه از نقش‌های قربانی خارج شوید و مدل مثلث ایده‌آل را در زندگی خود اجرا کنید.

هدف نویسنده در این کتاب این بوده که چگونه روابط سالم و محکم‌تری با دیگران داشته باشیم و اسیر بازی‌های روانی در زندگی که حاصلی جز شرم، استیصال و درماندگی ندارد، نشویم.

خواندن کتاب من ناجی تو هستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به‌دنبال یک ارتباط سالم با دیگران هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب من ناجی تو هستم

روش مدیریت مشکلات به روش مناسب

یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های یک رابطه سالم توانایی زوجین برای حل مشکلات به روش درست است. هر زوجی می‌خواهد به مسائل مربوط به خود بپردازد. حتی یک رابطه عالی نیز گاهی دچار مشکل می‌شود. ولی روش مدیریت مسائل به جدا کردن اتحاد ناکارآمد و کارآمد کمک می‌کند.

وقتی یک زوج می‌پذیرند که صرف‌نظر از مسائل پیش رو با هم باشند، در کنار هم مسائل را با آرامش حل می‌کنند. هر دو طرف آرامش خود را حفظ کرده و احساساتشان را قبل از هرگونه تصمیمی بررسی می‌نمایند. زوجین احساسات طرف مقابل را قبل از هرگونه تصمیمی در نظر می‌گیرند. درنهایت، افراد حاضر در این رابطه سالم می‌دانند که اتحاد آنها برتر از هر مسئله دیگری است. 

چیزی تحت عنوان رابطه کامل نداریم. اگر این ایده از یک رابطه در سر شما وجود دارد، الآن زمانی است که تغییراتی ایجاد نموده و شروع به درک این مسئله نمایید که همه زوجین دچار مشکل می‌شوند. درهرصورت، روش تصمیم‌گیری برای برطرف کردن نواقص یکی از مسائلی است که به تعریف رابطه خوب کمک می‌کند. همسر شما ممکن است نواقصی داشته باشد و شما نیز. این به شما برمی‌گردد که این نواقص را پذیرفته و اجازه ندهید رابطه قطع شود. فراتر از پذیرش، افراد نیاز به برطرف کردن نواقص موجود دارند. این به این معنا نیست که باید همه جنبه‌های خود را تغییر دهید. بلکه اگر همسرتان می‌گوید به‌جای اینکه لباس‌ها را به‌جای گذاشتن درون سبد رخت‌های چرک کنار آن می‌گذارید، می‌توانید روی این مسئله یا موارد مشابه کار کنید. همچنین هر دو طرف باید در مورد اشتباهات یکدیگر پاسخگو باشند. این به شما مجوز تبدیل مسائلی به شکل دلخواه نمی‌باشد بلکه انجام کارها به روش مطلوب و لحاظ نمودن احساسات طرف مقابل است که می‌تواند به دریافت پیام کمک کند و دو طرف تمایل به برطرف کردن نواقص خود خواهند داشت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۵ صفحه

حجم

۱۴۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۵ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان