دانلود و خرید کتاب آموزش پیشرفته تریدینگ (معاملات ارز دیجیتال، بورس و آتی) امیر فیضی اورتادرق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش پیشرفته تریدینگ (معاملات ارز دیجیتال، بورس و آتی) اثر امیر فیضی اورتادرق

کتاب آموزش پیشرفته تریدینگ (معاملات ارز دیجیتال، بورس و آتی)

انتشارات:نشر عطران
امتیاز:
۲.۸از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آموزش پیشرفته تریدینگ (معاملات ارز دیجیتال، بورس و آتی)

کتاب آموزش پیشرفته تریدینگ (معاملات ارز دیجیتال، بورس و آتی) نوشته امیر فیضی اورتادرق است که در نشر عطران به چاپ رسیده است.

نشر عطران فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ با انتشار کتاب‌های حوزه مهندسی آب و فاضلاب آغاز کرد. اکنون در زمینه‌های گوناگون از جمله علمی، آموزشی و ادبیات فعالیت می‌کند. این نشر تاکنون جشنواره‌های مختلف ادبی نیز برگزار کرده است.

در حال حاضر بخشی از کتاب‌های نشر عطران با هدف رفع نیازهای آموزشی قشر متخصص تامین می‌شوند و بخشی دیگر موضوعات ادبی و هنری دارند.

 درباره کتاب آموزش پیشرفته تریدینگ (معاملات ارز دیجیتال، بورس و آتی)

از آنجایی که این کتاب برای تمام افراد چه تازه کار و چه حرفه‌ای نوشته شده است، قبل از رفتن به سراغ مباحث مربوط به سرمایه‌گذاری و معامله، به درک و یادگیری مفاهیم پایه نیاز است. یادگیری مفاهیم پایه حوزه ارزهای دیجیتال را می‌توان مانند آموختن الفبا برای فراگیری یک زبان در نظر گرفت. همانطور که اگر الفبای یک زبان خارجی را یاد نگیرید، نمی‌توانید از آن استفاده کنید، عدم یادگیری مفاهیم پایه این فضای نوپا هم در ادامه مسیر، مشکلات زیادی برای شما ایجاد می‌کند.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، به هیچ عنوان سرمایه‌گذاری کورکورانه و با این فکر که (باید در ارزهای دیجیتال ســرمایه‌گذاری کنم، چون بقیه هم ســرمایه‌گذاری می کنند) را توصیه نمی‌کنیم. نه فقــط در ارزهای دیجیتال؛ بلکه سرمایه‌گذاری در هر بازاری مستلزم شناخت درســت از آن است. به بیان ساده، باید به طور دقیق بدانید که روی چه چیزی ســرمایه گذاری می‌کنید و وقت می‌گذارید. 

در زمان نگارش این کتاب، فقط حدود ۱۲ ســال از آغاز دوران واقعی ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز (به عبارت دیگر ۱۲ سال از معرفی بیتکوین) می‌گذرد؛ بنابراین نسبت به پدیده‌های سنتی، درک ماهیت دارایی‌های دیجیتال با چالش‌های بیشتری همراه است.

در این کتاب، ابتدا تاریخچه پول و روند تکامل آن را به صورت مختصر مرورمی‌شود تا به درک درســتی از پول و چگونگی تحول آن در طول زمان برسید و سپس مفاهیمی مطرح می‌شوند که دانستن آن ها قبل از ورود به دنیای ارزهای دیجیتال ضروری است.

 خواندن کتاب آموزش پیشرفته تریدینگ (معاملات ارز دیجیتال، بورس و آتی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در حوزه ارز دیجیتال را دارند مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب آموزش پیشرفته تریدینگ (معاملات ارز دیجیتال، بورس و آتی)

تاریخچه پول

بسیاری از دانشمندان، پول را بزرگترین ابتکار تاریخ بشریت می دانند. بدون پول، احتمالاً هنوز در جنگل ها و دشــت های پهناور، با نیزه های دست ساز به دنبال شکار حیوانات و پیدا کردن غذا بودیم، یا شاید شــب و روزمان به کشاورزی می گذشت. پول به بشر نظم و انگیزه پیشــرفت داد و باعث ظهور تمدن های بزرگ شد. بدون این ابتکار بی نظیر، هیچ پیشرفتی قابل تصور نبود.

پول چیست؟

پول از نظر بسیاری از اقتصاددانان کلاســیک هر چیزی است که: ۱- واسط تبادل باشد؛ یعنی بتوان با آن تبادل کالا انجام داد و نیازهای خود را برطرف کرد. ۲- واحد حساب باشد؛ یعنی بتوان بهای یک چیز را با آن تعیین کرد و ۳- ذخیره ارزش باشد؛ یعنی چیزی که بتوان آن را ذخیره کرد تا در آینده که همچنان دارای ارزش اســت، مورد استفاده قرار بگیرد.

پول به عنوان یک کالا مصرفی یا کاالی سرمایه ای خریداری نمی شود؛ بلکه کارکرد اصلی آن معاوضه با کالاهای دیگر است. هرچند خرید کالای سرمایه ای با هدف ایجاد درآمد انجام می شود، تقاضا برای پول همیشه وجود دارد و کالای سرمایه ای نمی تواند جایگزین آن شود. به گفته لودویگ فون میزس، اقتصاددان بزرگ مکتب اتریش، عدم قطعیت در مورد آینده دلیل اصلی تمایل انســان ها به نگه داشتن پول است و اگر افراد از تمام هزینه ها و درآمدهای خود آگاه بودند، می توانستند پول خود را به صورت بهینه برنامه ریزی کنند تا مجبور نباشند پول نقد نگهداری کنند. اقتصاددانان تعریف (پول) و (ارز) را یکی نمی دانند.


نظرات کاربران

sfd
۱۴۰۰/۱۰/۰۲

فقط نمونه رو خوندم با توجه به این که عنوان کتاب آموزش پیشرفته هست توقع اصول ترید و نحوه تحلیل رو داشتم ولی مثل بقیه کتاب ها فقط داستان و تاریخچه پول رو توی چند فصل اول میبینم حتی به اسم کتاب هم پایبند نبودن کاش

- بیشتر
کاربر ۳۱۱۵۰۲۰
۱۴۰۰/۱۲/۰۵

هیچ محتوایی نداشت فلسفه پول که با یه سرچ ساده پیدا کرد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان