دانلود و خرید کتاب داینامیک تریدینگ (آموزش حرفه ای معامله گری) شهرام نجم آبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب داینامیک تریدینگ (آموزش حرفه ای معامله گری) اثر شهرام نجم آبادی

کتاب داینامیک تریدینگ (آموزش حرفه ای معامله گری)

انتشارات:نشر عطران
امتیاز:
۳.۵از ۲۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب داینامیک تریدینگ (آموزش حرفه ای معامله گری)

کتاب داینامیک تریدینگ (آموزش حرفه ای معامله گری) نوشته شهرام نجم آبادی است. این کتاب به شما کمک می‌کند بتوانید در دنیای ارزهای دیجیتال فعالیت کنید.

درباره کتاب داینامیک تریدینگ (آموزش حرفه ای معامله گری)

 داینامیک تریدینگ یا معامله‌گری پویا یکی از مهم‌ترین مفاهیم امروز در دنیای رمز ارزها است. این کتاب به شما کمک می‌کند این مفهوم را به‌خوبی بشناسید و بتوانید از آن در ابعاد مختلف معاملات خود استفاده کنید.

این کتاب اطلاعات کاملی درباره کیف پول‌های ارز دیجیتال و روش‌های استفاده از آن در اختیار علاقه‌مندان به ارز دیجیتال قرار می‌دهد. شما می‌توانید اطلاعات کاملی درباره کیف‌پول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و حفظ و امنیت آن‌ها به دست آورید.

خواندن کتاب داینامیک تریدینگ (آموزش حرفه ای معامله گری) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه رمزارز پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب داینامیک تریدینگ (آموزش حرفه ای معامله گری)

«کیف پول ارز دیجیتال چیست و چطور کار می‌کند؟ بهترین انواع والت‌های سخت افزاری، نرم افزاری موبایل اندروید و iOS را اکنون معرفی خواهیم کرد.

ولت یا کیف پول ارز دیجیتال یک نوع نرم‌افزار است که کلیدهای خصوصی و عمومی را در خودش ذخیره کرده و با اتصال به بلاک‌چین‌های مختلف، امکان ارسال یا دریافت رمزارز را برای شما فراهم می‌کند. اگر والت ارز دیجیتال را شبیه به یک حساب بانکی در نظر بگیریم، کلید خصوصی همان رمز عبور یا پسورد حساب و کلید عمومی همان شماره‌حساب شما محسوب می‌شود؛ بنابراین اگر خواهان استفاده از بیت کوین یا هر رمز ارز دیگری هستید، به یک کیف پول ارز مجازی نیاز دارید.

کیف پول ارز دیجیتال چیست و چگونه کار می‌کند؟

میلیون‌ها نفر از والت ارز دیجیتال استفاده می‌کنند، اما شاید خیلی از افراد با نحوه کار آن آشنا نباشند. تفاوت اصلی کیف پول ارز دیجیتال با کیف پول جیبی شما این است که در ولت رمزارزی، ارزهای شما به‌صورت فیزیکی ذخیره نمی‌شوند، بلکه تمام چیزی که داخل کیف پول شما وجود دارد، تنها سابقه‌ای از تراکنش‌های ثبت شده روی بلاک چین است.

برای درک بهتر این موضوع می‌توانید نحوه کار را شبیه به اتفاقی که به هنگام استفاده از عابربانک می‌افتد، در نظر بگیرید. درست است که عابربانک شما به حسابی در بانک متصل است که به‌صورت فیزیکی در آن پول ذخیره کرده‌اید، اما هیچ پول فیزیکی داخل کارت عابربانک شما وجود ندارد و تنها تراکنش‌های شما داخل آن ثبت می‌شوند. همین اتفاق هم در والت ارز مجازی شما می‌افتد.

حالا مثلاً وقتی که فردی برای شما بیت کوین ارسال می‌کند، در واقع دارد عدم مالکیت این بیت کوین‌ها را امضا و مالکیت آن‌ها را به آدرس والت شما انتقال می‌دهد. برای اینکه بعداً هم بتوانید این کوین‌ها را خرج کنید یا برای کسی بفرستید، کلید خصوصی ذخیره شده در کیف پول ارز دیجیتال شما باید با آدرس عمومی که برای آن فرستاده و امضا شده‌اند، همخوانی داشته باشد. اگر کلیدهای عمومی و خصوصی باهم مطابقت داشته باشند، موجودی ولت ارز دیجیتال شما افزایش و موجودی والت فرد فرستنده کاهش پیدا می‌کند؛ بنابراین همان‌طوری که می‌بینید، به‌صورت فیزیکی هیچ پولی ردوبدل نمی‌شود. تراکنش‌ها هم تنها با استفاده از سابقه تراکنش در بلاک چین و تغییر موجودی در کیف پول رمزارز شما امضا می‌شوند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۲۲ صفحه

حجم

۱۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۲۲ صفحه

قیمت:
۶۳,۶۸۴
تومان