دانلود و خرید کتاب نوازندگان به نام پیانو نیکو زهادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نوازندگان به نام پیانو اثر نیکو  زهادی

کتاب نوازندگان به نام پیانو

نویسنده:نیکو زهادی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نوازندگان به نام پیانو

پیانو یکی از سازهای صفحه‌کلیددار و مشهورترین آن‌ها است و این کتاب پس از بررسی انواع آن، به زندگی نوازندگان معروف پیانو می‌پردازد. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «صدای پیانو در اثر برخورد چکش‌هایی با سیم‌های آن تولید می‌شود. این چکش‌ها در اثر فشرده‌شدن کلیدها (کلاویه‌ها) به حرکت در می‌آیند. سیم‌های پیانو به صفحه‌ای موسوم به «صفحه صدا» متصل شده‌اند که نقش تقویت‌کننده صدای آن‌ها را دارد. پیانو به عنوان مادر سازها و کامل‌ترین ساز نیز شناخته می‌شود؛ علت نسبت دادن این لقب‌ها به این ساز آن است که پیانو قادر است محدوده بسیار گسترده‌ای از اصوات را تولید کند در حالی که سایر سازهای اصیل موسیقی تنها بخشی از این محدوده صدا را تولید می‌کنند. پیانو در شکل فعلی‌اش بیش از هفت اکتاو دارد و قادر به تولید فرکانس‌هایی از حدود ۲۰ تا ۵۰۰۰ هرتز می‌باشد، در حالی که در مقام مقایسه ساز ویولن تنها قادر به تولید کمتر از چهار اکتاو و بهترین خواننده‌ها تنها قادر به خواندن کمتر از سه اکتاو صدا هستند.»

نظرات کاربران

🌸📚💖Shamim💖📚🌸
۱۳۹۹/۰۱/۱۰

✨کتاب مختصر و جالبی بود ... قطعا برای اطلاعات بیشتر در زمینه 🎶موسیقی ، ساز پیانو 🎹 و زندگینامه موزیسین های معروف به کتاب های جامع تری نیاز هستش ولی در مجموع با توجه به تعداد صفحات کم این کتاب

- بیشتر
مهدی نعمتی
۱۴۰۲/۰۲/۲۹

اسم کتاب رو اشتباه نوشتن

kurosh
۱۳۹۵/۱۱/۱۵

افتضاح بود همه مطالبشو از اینترنت گرفته بود و فقط زندگی ۵ نوازنده رو گذاشته بود نخرید

kurosh
۱۳۹۵/۱۲/۱۰

خیلی بد بود کل مطالب از اینترنت ویکی پدیا بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
موسیقی فریبرز لا‌چینی پلی بین موسیقی ایرانی و اروپایی است. مارک نورتهام در مجله موسیقی فیلم درباره او نوشته است: "موسیقی فریبرز لا‌چینی آوای منحصربه‌فردی دارد که احساسات فیلم را منتقل و کامل می‌کند. او به طرز خاصی موسیقی فیلم می‌سازد که من به ندرت در این صنعت دیده‌ام. "
🌸📚💖Shamim💖📚🌸
موسیقی کلایدرمن همانند پلی موسیقی پاپ را به موسیقی کلاسیک پیوند زده، گرایش و درک موسیقی کلاسیک به ویژه موسیقی سازی را برای مردم دنیا آسان تر نموده است. در کتاب رکوردهای جهانی گینس، از وی به عنوان " موفق‌ترین نوازنده پیانو در سراسر دنیا" نام برده شده‌است. کلایدرمن یکی از پرکارترین پیانیست‌های پاپ و کلاسیک است. مجموعه آثار ضبط شده‌ی وی، کلکسیون بی نظیری از محبوب‌ترین ملودی‌های دنیا با اجرای پیانو و ارکستر کلاسیک - پاپ است.
🌸📚💖Shamim💖📚🌸
لا‌چینی در مورد ساخت پاییز طلا‌یی گفت: حدود ۲۶ سال پیش که در پاریس زندگی می‌کردم تحت تاثیر موسیقی روز دنیا و موسیقی خودمان این آلبوم را ساختم. "سعی کردم موسیقی‌ای بنویسم که ایرانی‌ها را به دیگران معرفی کنم. "
🌸📚💖Shamim💖📚🌸
در طول فصل عید پاک، روبرت نوازندگی نیکولو پاگانینی را در فرانکفورت شنید. در ژوئیه در نامه‌ای به مادرش نوشت «تمام زندگی من در کشمکش میان نظم و نثر است، یا بهتر است بگوییم کشمکش میان حقوق و موسیقی».
🌸📚💖Shamim💖📚🌸

حجم

۱۳۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۴۹ صفحه

حجم

۱۳۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۴۹ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان