دانلود و خرید کتاب زندگی به روش خودت جوزف سیاروچی ترجمه مریم فرهمندپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی به روش خودت اثر جوزف سیاروچی

کتاب زندگی به روش خودت

معرفی کتاب زندگی به روش خودت

کتاب زندگی به روش خودت نوشته جوزف سیاروچی و لوئیز هیل است که با ترجمه مریم فرهمند منتشر شده است. این کتاب مهارت‌های درمانی بر پایه پذیرش و تعهد با هدف کمک به نوجوانان در راستای مدیریت احساسات و دستیابی به انعطاف‌پذیری را به شما آموزش می‌دهد.

درباره کتاب زندگی به روش خودت

مخاطب کتاب زندگی به روش خودت، جوانانی هستند که می‌خواهند بدانند چه کسی هستند و در آینده می‌خواهند چه کسی بشوند. این کتاب مانند جعبه‌ابزاری بی‌مانند سعی دارد تا نوجوانان را به افرادی قدرتمند در مواجه با مشکلات زندگی تبدیل کند. این کتاب مصور زیبا به نوجوانان نشان می‌دهد که چگونه به فردی که دوست دارند و همیشه انتظارش را دارند تبدیل شوند. نوجوانی سن کشف کردن، ریسک کردن‌های هوشمندانه و یادگیری قدرت انعطاف‌پذیری در مقابل سختی‌ها و تردیدها در دنیای امروزی است. این کتاب هدیه‌ای به نوجوانان و والدین‌شان، کلینیک‌ها، آموزگاران، مشاوران و مربیانی است که هرکدام به نحوی با نوجوانان در ارتباط هستند این کتاب برمبنای درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) نوشته شده است و همان‌ چیزی است که یک نوجوان به آن احتیاج دارد. 

کتاب زندگی به روش خودت نه تنها سرشار از راهنمایی‌های ارزشمند و متفکرانه است، بلکه انسجام و بافت قوی همراه با تصاویری جذاب و تمرین‌های مؤثرش می‌تواند به نوجوانان برای مواجه با احساساتشان و ایجاد قدرت و موفقیت به نحوی مؤثر کمک کند. هر صفحه این کتاب شما را مجذوب خود می‌کند. دکتر سیاروچی و هیز با گنجاندن تمرین‌های خودیاری‌گری در این کتاب به این مهم دست‌یافته‌اند. مطالعه این کتاب را به افراد بالغ نیز جذاب است این کتاب برای تمامی کسانی که این کتاب را به‌دقت بررسی و تحلیل می‌کنند کتابی ارزشمند خواهد بود و از خواندن آن پشیمان نخواهند شد. 

خواندن کتاب زندگی به روش خودت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۹ صفحه

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۹ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان