دانلود و خرید کتاب چگونه موفقیت‌های بزرگ از قدم‌های کوچک شروع می‌شود؟ کوین کلی ترجمه طاهره آشتیانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه موفقیت‌های بزرگ از قدم‌های کوچک شروع می‌شود؟ اثر کوین کلی

کتاب چگونه موفقیت‌های بزرگ از قدم‌های کوچک شروع می‌شود؟

معرفی کتاب چگونه موفقیت‌های بزرگ از قدم‌های کوچک شروع می‌شود؟

کتاب چگونه موفقیت‌های بزرگ از قدم‌های کوچک شروع می‌شود؟ اثری از کوین کلی است که با ترجمه طاهره آشتیانی و محمد جواد خرازیان در انتشارات آرمان رشد به چاپ رسیده است.

درباره کتاب چگونه موفقیت‌های بزرگ از قدم‌های کوچک شروع می‌شود؟

 کوین کلی در سال ۱۹۶۶ به دنیا آمد و از ابتدای جوانی حرفۀ خود را با فروش در یک مؤسسۀ بازرگانی خانوادگی به نام بالین‌توبر واقع در شهرستان راز ِکامن آغاز کرد و در ۱۹۸۷ در رشته بازرگانی از دانشگاه گال‌وی فارغ‌التحصیل شد. او پیش از بازگشت به ایرلند و تأسیس شرکتی به نام بازاریابی پیشرفته در فاصله سال‌های ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۰ به‌عنوان مدیر ارشد در آنجا و انگلستان مشغول به کـار شد.

یکی از دغدغه‌های اصـلی کـویـن پـژوهش دقیـق دربارۀ توانایی‌های افراد است. وی برای دستیابی به این هدف با گذراندن دوره‌های آموزشی در مدرسۀ بازرگانی هاروارد و طی یک دوره کارورزی در مرکز NLP در کلرادو موفق به دریافت گواهینامه کارورزی شد و از استرالیا نیز گواهینامه EM۱ دریافت کرد. کوین از سال ۱۹۹۰ برای گروه‌های مختلفی اعم کارورزی از والدین، دانش‌آموزان، معلمان، مدیران شرکت‌ها، فروشندگان و حتی افراد بیکار سخنرانی کرد تا اقشار مختلف از این طریق با ایده و جهان‌بینی‌اش آشنا شده و بهره‌مند شوند. او معتقد است که انسان‌ها فقط با عمل‌کردن و دست‌به‌کار شدن می‌توانند رؤیاهایشان را عملی سازند

این کتاب شامل نظریات شخصی کوین کلی درباره موفقیت و زندگی شاد است. در یک تقسیم‌بندی کلی مطالب این کتاب در سه بخش اصلی خلاصه می‌شود:

بخش اول: استعداد این بخش شامل کسب موفقیت و پیشرفت‌هایی است که صرف‌نظر از شرایط موجود در مسیر زندگی به‌دست‌آمده و با مطالعه آن متوجه خواهیم شد تمام ابزار و منابع موردنیاز برای پیمودن سفری کامل در اختیار ماست. پس بهتر است بر اوضاع و شرایط مسلط شویم و مسئولیت‌پذیر باشیم؛ زیرا هیچ‌یک از بهانه‌های گذشته در محکمه شادکامی پذیرفتنی نیست

بخش دوم: انتقال در این قسمت جزئیات سفر زندگی و چالش‌های اجتناب‌‌ناپذیر آن بیان می‌شود و هر مهارت‌های لازم مواجهه با موانع پیشرو را در اختیار خواننده قرار می‌دهد. در فصل دوم این بخش مشکل عمدۀ آگاهی نداشتن از خواسته و هدف مطرح می‌شود

بخش سوم: عمل‌کردن: چه عاملی تأکید این بخش بر عمل‌کردن است. دائماً عمل‌کردن موفق و ناموفق را از یکدیگر جدا می‌کند؟ پاسخ این پرسش واضح است؛ درواقع اقدام عمل‌کردن، آنها را متمایز ساخته است. کسانی که با خواندن این کتاب دست‌به‌کار می‌شوند و تصمیمات خود را عملی می‌سازند درنهایت برندگان واقعی هستند.

راهکارها و ابزارهای ارائه‌شده در این کتاب تنها در صورتی مؤثر خواهد بود که انگیزۀ اولیه و اصلی ما مفید بودن باشد. کسانی که با استفاده از تکنیک‌های مطرح‌شده به دنبال بهره‌برداری از دیگران، فریب و کسب منفعت برای خود هستند، حتی بدون دریافت پاداشی احساس لذت می‌کنند و به‌هیچ‌عنوان معنای خوشحالی حقیقی را درک نخواهند کرد.

 خواندن کتاب چگونه موفقیت‌های بزرگ از قدم‌های کوچک شروع می‌شود؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنمی

 علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان