دانلود و خرید کتاب راهنمایی های کابردی برای زندگی عالی کوین کلی ترجمه محمد حیدری قالهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمایی های کابردی برای زندگی عالی اثر کوین کلی

کتاب راهنمایی های کابردی برای زندگی عالی

نویسنده:کوین کلی
ویراستار:شوکا کریمی
انتشارات:انتشارات بله
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب راهنمایی های کابردی برای زندگی عالی

کتاب راهنمایی های کابردی برای زندگی عالی نوشتهٔ کوین کلی و ترجمهٔ محمد حیدری قالهری و شوکا کریمی است. انتشارات بله این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی حکمت‌ها و اندرزهای عملی برای زندگی روزانه است.

درباره کتاب راهنمایی های کابردی برای زندگی عالی

کتاب راهنمایی های کابردی برای زندگی عالی مجموعه‌ای از نصایح حکیمانه و عملی برای زندگی است که کلی در طول سال‌ها برای فرزندان جوانش نوشته است. این کتاب شامل ۴۵۰ حکمت است که طیف گسترده‌ای از موضوعات مانند زندگی درست، تعیین اهداف بزرگ، بهینه‌سازی سخاوت و پرورش همدلی را پوشش می‌دهد. این کتاب با ارائه راهنمایی‌های ارزشمند برای حرفه، روابط، فرزندپروری، امور مالی و مسائل عملی دیگر، به‌ویژه برای جوانان نوشته شده است، اما مخاطبان تمامی سنین می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. «توصیه‌های عالی برای زندگی» یک راهنمای ارزشمند برای هر کسی است که به دنبال راهی برای زندگی با وقار و خلاقیت است.

این کتاب یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و IndieBound بوده و مارجینالین آن را به عنوان یکی از بهترین کتاب‌های سال ۲۰۲۳ انتخاب کرده است. همچنین در نقدهای ریویوز به عنوان «مجموعه‌ای از بینش‌های الهام‌بخش از یک نویسنده هوشمند فناوری» توصیف شده است.

درباره نویسنده 

کوین کلی یکی از بنیان‌گذاران مجله وایرد است و نوشته‌هایش در نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال نیز منتشر شده است. از آثار معروف او می‌توان به «آنچه فناوری می‌خواهد» و «اجتناب‌ناپذیر» اشاره کرد.

خواندن کتاب راهنمایی های کابردی برای زندگی عالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران توسعه فردی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۶۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۳ صفحه

حجم

۵۶۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۳ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان