دانلود و خرید کتاب نگرشی نو در ارزشیابی کتی واتروت ترجمه سودابه تنکابنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نگرشی نو در ارزشیابی اثر کتی واتروت

کتاب نگرشی نو در ارزشیابی

معرفی کتاب نگرشی نو در ارزشیابی

کتاب نگرشی نو در ارزشیابی نوشتۀ کتی واتروت و ترجمۀ سودابه تنکابنی است. این کتاب را انتشارات منظومه خرد منتشر کرده است. توانایی یادگیری و کشف تغییرات مناسب و پیاده‌سازی آنها، قابلیت مهمی است که برای موفقیت در دنیای در حال تغییر کنونی بسیار ضروری است. برای موفق شدن، کافی نیست که بدانیم چه‌کارهایی را باید انجام دهیم، بلکه لازم است بدانیم که از انجام کدام کارها باید اجتناب کنیم و یا آنها را متوقف کنیم.

درباره کتاب نگرشی نو در ارزشیابی

در دنیای امروز مسئله اساسی ما کشف کارهایی است که نباید انجام دهیم. خیلی وقت‌ها کارهایی را با حسن‌نیت انجام می‌دهیم که در درازمدت نتیجة عکس خواهند داد. برای مثال هدف ما بازخورد دادن به دانش‌آموزان است ولی گاهی به شکلی عمل می‌کنیم که نه‌تنها آنها نسبت به یادگیری بی‌علاقه می‌شوند بلکه اعتمادبه‌نفس خود را که بزرگ‌ترین سرمایه زندگی‌شان است، از دست می‌دهند. مشکلات ما در آموزش نتیجه نوع تفکر ماست. بدیهی است که با همین شیوه تفکر نمی‌توانیم برای مشکلاتمان راه‌حل مناسب پیدا کنیم. جامعه فرهنگی ما نیازمند تحقیق و مطالعه روی روش‌های موجود و استفاده از معرفت بشری برای ایجاد و مدیریت تغییرات بنیادی به‌خصوص در شیوه‌های یادگیری و ارزشیابی است. انتشارات منظومه خرد امید دارد با ترجمه کتاب‌هایی که حاصل تجربه معلمان در سایر کشورهاست و همچنین انتشار تجربیات معلمان کشورمان در کلاس‌های درس، گامی هرچند کوچک در جهت ایجاد این تغییرات بردارد

خواندن کتاب نگرشی نو در ارزشیابی را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

بسیاری از توصیه‌هایی که در این کتاب نوشته شده است را مدیران و معلمان محترم می‌توانند در مدارس و در برخورد با دانش‌آموزان استفاده کنند.

بخش‌هایی از کتاب نگرشی نو در ارزشیابی

این روزها مردم آموزش‌وپرورش را از جنبه‌های زیادی بازنگری می‌کنند. متخصصین بر این باورند که آموزش‌وپرورش از پیش‌دبستان تا چهارم دبیرستان مشکلات زیادی دارد و هرکس پیشنهادی برای رفع آن دارد طولانی‌تر کردن ساعت مدرسه، روزهای بیشتر کاری در هرسال تحصیلی، آزمون‌های بیشتر و زنگ‌های تفریح کوتاه‌تر. تهیه‌کنندگان و کارشناس‌های برنامه‌های تلویزیونی و سیاستمداران همواره به ما یادآوری می‌کنند که از مسیر خارج شده‌ایم. رقابت‌های آموزشی جهانی شده است و مطابق نتایج آزمون‌ها، ما در این رقابت‌ها عملکرد خوبی نداریم. چرا رقابت‌های جهانی روزبه‌روز مهم‌تر و بیشتر می‌شوند؟ تقابل دو پدیده جهانی‌شدن و پیشرفت تکنولوژی باعث شده کاریابی و پذیرفته شدن در دانشگاه تبدیل به رقابتی جهانی شود. تعداد دانش‌آموزان ما که در آزمون‌های بین‌المللی مجبور به رقابت با دانش‌آموزان کشورهای دیگر هستند رو به افزایش است. در آزمون‌های بین‌المللی، دانش‌آموزان ما در مقایسه با دانش‌آموزان دیگر کشورها عملکرد ضعیفی دارند. اگر این نتایج را به‌عنوان شاخصی برای عملکرد دانش‌آموزان در نظر بگیریم، درمی‌یابیم که نه‌تنها ضعف چشمگیری در کسب مهارت‌ها وجود دارد نقاط ضعف بزرگی هم در یادگیری به چشم می‌خورد. شاهد این ادعا کمبود نیروی کار توانا در موقعیت‌های شغلی بسیاری است که تا دیروز وجود نداشته‌اند.

در اوایل سال ۲۰۱۲ علی‌رغم رکود اقتصادی سه میلیون موقعیت شغلی خالی در آمریکا وجود داشت. عدم‌پذیرش افراد در این موقعیت‌های شغلی، نداشتن توانمندی در زمینه ریاضی، درک مطلب و مهارت‌های تکنیکی موردنظر شرکت‌ها بود. نتایج آزمون‌های بین‌المللی و آزمون‌های استاندارد نشان می‌دهد که پیوستگی مناسبی در آموزش بخش‌های دانشی و مهارتی دانش‌آموزان دیده نمی‌شود. ۲۵ درصد دانش‌آموزان متوسطه دو، این مقطع تحصیلی را به پایان نمی‌رسانند، این آمار آمریکا را بین بیست و هشت کشور پیشرفته در رتبه دوازدهم قرار می‌دهد. مدرک دیپلم امکان اشتغال به کارهای کم‌درآمد را فراهم می‌کند. حدود یک‌سوم افرادی که وارد مراکز آموزش عالی می‌شوند به کلاس‌های جبرانی در زمینه خواندن، نوشتن یا ریاضی نیاز دارند. فقط ۵۴ درصد از این دانشجویان موفق به اتمام این دوره می‌شوند. موقعیت‌های تحصیل در دانشگاه‌های معتبر بیش‌ازپیش توسط متقاضیان آماده‌تر دیگر کشورها اشغال می‌شود.

السی به خانه می‌آید
سوزان کانلی
چگونه می نویسم؛ ۷ روش از ۷ فیلمنامه نویس معاصر
کاظم رهبر
زندگی و بس؛ عبدالمجید ارفعی
محمد حسن قائمی
طلسم بین
جوزف دیلینی
تیک تاکی های قد و نیم قد
ناهید رحیمی
نقش ایران در جنگ جهانی دوم
علی رحمانی (تیرداد)
اصول و کاربردهای کشت بافت گیاهی
مسعود توحیدفر
طب ماهیان
استیون ای. اسمیت
آخر هفته‌ای برای تغییر زندگی
جوآن اندرسون
ساخت دانشگاه در افق مرجعیت علمی
حسین قلی‌پور
راهنمای سیستم های پیش ساخته سبک سه بعدی
محسن گرامی
اطلاعات سنجی؛ نظریه، روش ها و کاربردها
جونپینگ چیو
تکنولوژی فرایند تولید آجر و بلوک سفالی
سیدحسین میرعماد
معماری ساختمان های فرهنگی
محمد آژینه
تأثیر محدودیت مالی بر رابطه اجتناب مالیاتی و سطح نگهداشت وجه نقد
آرش محمدی تبار
صداهایی از چرنوبیل
سوتلانا آلکسیویچ
نقد و بررسی تاریخچه، تعالیم و تشکیلات بهائی
فرانچسکو فیچیکیا
گفته ها ناگفته شد
آزاده جولاده نیکو
ارتقا ۱۴۰۱ نورولوژی (بخش اول)
فریده زمانی
به من بگو قارتال
فرانک انصاری
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان