دانلود و خرید کتاب لطفا معتاد نشوید! محمود نامنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لطفا معتاد نشوید! اثر محمود نامنی

کتاب لطفا معتاد نشوید!

انتشارات:نشر آسیم
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب لطفا معتاد نشوید!

کتاب لطفاً معتاد نشوید نوشتۀ محمود نامنی است. کتاب لطفاً معتاد نشوید برای جلوگیری از اعتیاد و کمک به کسانی است که در این راه گرفتار شده‌اند.

درباره کتاب لطفاً معتاد نشوید

بی‌تردید همۀ ما، به‌نوعی با این بلای جانکاه مواجه شده‌ایم و خوب می‌دانیم که چگونه این سم مهلک می‌تواند اندام جوان یک جامعه را فرسوده و یک جامعۀ زنده و پویا را در مشت‌های مرگ‌آور و اهریمنی خویش نابود کند. بی‌گمان، تلاش‌های زیادی توسط انسان‌های آگاهی که فرجام این رنج جان‌گداز را می‌دانستند انجام شده و می‌شود و بهانۀ حضور این دست‌نوشته نیز بنا به درخواست همین افراد و گروه کثیری از خوانندگان ژرف‌اندیش مجموعه کتاب‌های برای تمام فصول زندگی می‌باشد.

نویسندگان از حدود سه سال پیش این کار را شروع کردند ولی هرگز به‌صراحت، به عمق و ژرفای این فاجعه بزرگ پی نبرده بودند آن هنگام که با آمارهای آتی مواجه شدند

در حال حاضر حدود ۴/۵۰۰/۰۰۰ نفر معتاد در کشور وجود دارند؟

حدود ۱۰درصد از معتادان را زنان تشکیل می‌دهند که این فاجعه عظیمی است!

روزانه ۲ نوزاد معتاد به دنیا می‌آیند؟

سن اعتیاد به ۱۳ سالگی رسیده!

روزانه ۱۰۰ نفر به جمعیت معتادان اضافه می‌گردد!

سالانه ۴۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال خرج مصرف مواد مخدر می‌گردد؟

سالانه هر معتاد۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال برای خزانه دولت هزینه دارد؟

و بسیاری از این دست ... .

این آمارها، روح را می‌گدازد و درد تلخی را برای هر انسان دلسوز و آگاهی به ارمغان می‌آورد و ما را به درازای قرن‌ها، به ضیافت اشک و اندوه می‌برد.

هرگاه که از امور جاری فارغ شدید کتاب را با تمرکز فکر و در محیطی آرام بخوانید و واژگان و آمارها را زیر زبان ذهن و دل خویش مزه، مزه کنید و هر بار فقط زندگی یکی از این عزیزان را بخوانید و سپس خود را در جای او بگذارید و در ذهن خود صحنه‌های زندگی‌اش را مرور کنید تا کاملاً او را درک کنید و قلمی در دست بگیرید و به پرسش‌های ماه در پایان هر زندگی پاسخ دهید تا بدین ترتیب شما هم به مشکلات و معضلات زندگی یک معتاد و علل و چگونگی آن آگاه شوید و آموخته؛ بی‌گمان اگر چنین کنید. در پایان این رنج نامه، از آگاهی خود حیرت خواهید کرد.

خواندن کتاب لطفاً معتاد نشوید را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

کتاب لطفاً معتاد نشوید برای کسانی که از اعتیاد رها شده‌اند و یا کسانی که در اطرافشان فرد دچار اعتیادی دارند مناسب و کاربردی است.

درباره محمود نامنی

محمود نامنی متولد سال ۱۳۳۱ از نویسندگان پرکار ایرانی می‌باشد.

بخش‌هایی از کتاب لطفاً معتاد نشوید

که در وجود موسی تجلی کرده بود، انکار ورزیدند و بی‌اعتنا گذشتند و همواره در طول تاریخ همین شقاوت و جهالت را با نوح که به سخره‌اش کشیدند.

با عیسی که به صلیبش آویختند و با محمد که به صورتش سنگ انداختند، انجام دادند که چه زیبا فرمود علی: بزرگ‌ترین مصیبت، جهل است؟ به همین بهانه، من همواره در کنار آن آگاهان خردمندی حضور دارم که باقدرت قلم و بیان خویش، نوح را از کشتی، موسی را از دریا مسیح را از صلیب، محمد را از غار حرا، علی را از محراب، مهدی را از غیبت فاطمه را از پشت در، حسین را از ظهر عاشورا قرآن را از لب طاقچه‌ها و مرا از اوج آسمان‌ها نجات بخشند و بر زمین می‌آورند تا مردم آنها را بفهمند و باور کنند؛ و با سیرت حقیقی آنان آشنا شوند و بیامیزند، تا روش و منش آنان چراغ راه فرداهایشان شود.

خداوند مکث تلخی کرد و از سر افسوس گفت: دریغا که فقط گروه انگشت شماری طی قرن‌ها این مفاهیم را درک کرده و به آن عمل کردند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۹۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

حجم

۹۹۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان