دانلود و خرید کتاب مذاکره کوانتومی کارن اس. والچ ترجمه مریم اصغرپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مذاکره کوانتومی اثر کارن اس. والچ

کتاب مذاکره کوانتومی

معرفی کتاب مذاکره کوانتومی

مذاکره کوانتومی یا هنر به دست آوردن آنچه شما نیاز دارید کتابی نوشته کارن اس. والچ، استفان ام. ماردیکس و یورگ اشمیتز است که با ترجمه مريم اصغرپور در نشر پندار تابان منتشر شده است.

درباره کتاب مذاکره کوانتومی

 سه متخصص باتجربه در زمینه مذاکره یعنی والچ، ماردیکس و اشمیتز در این کتاب رویکرد تازه‌ای نسبت به فن مذاکره در پیش گرفته‌اند. رویکردی که هم چهارجوب مذاکره را یادتان می دهد و هم بسیار خردمندانه و به نع هر دو یا چند طرف مذاکره است. آنها در این کتاب مذاکره را یک هنر معرفی کرده‌اند. هنری که شما را قادر می‌سازد به گونه ای مذاکره را تحت کنترل بگیرید که نتیاج ان تنها دربر دانرده منافع شخصی نباشند بلکه راهی خلاقانه و بدیع پیش پای طرفین بگذارند. نویسندگان این کتاب مذاکره را به عنوان مبارزه نمی‌ نگرند بلکه راهکاری به شما ارائه می‌کنند که به معامله‌گر زیرک اجازه می‌دهد از مذاکراتش ارزش بیشتری به دست بیاورد و به افرادی که اعتماد‌به‌نفس ندارند، اعتماد‌به‌نفس می‌دهد تا چیزی را که می‌خواهند بدون الزام به موافقت با دیگران به دست بیاورند.

از شما می‌خواهیم یک لحظه نگاه متداول به مذاکره را کنار بگذارید و از روزنه جدیدی که این کتاب به رویتان باز می‌‌‌کند به این موضوع نگاه کنید. نگاه سنتی و متداول به این موضوع همیشه به سودتان نیست.

 نظر دیگران درباره کتاب مذاکره کوانتومی

«مذا کره کوانتومی کتابی خارق العاده است که عینک جدید و دگرگون کنند‌های را برای نگاه به فرایند مذا کره فراهم می‌سازد. این کتاب نه‌تنها چهارچوب و اصول مورد نیاز را برای ایجاد راهی بهتر برای همه طرفین دخیل در مذا کره ارائه می‌کند، بلکه رویکردی همبسته را نشان می‌دهد که بسیار خردمندانه و در عین حال به شدت عملی است. این کتاب پیشگام، که توسط سه متخصص بسیار باتجربه مذاکره- والچ، ماردیکس و اشمیتز- نوشته شده است، سایر کتاب‌هایی را که در زمینه مذاکره نوشته شده‌اند پشت سر می‌گذارد! »

- استفان کاوی. نویسنده پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال، سرعت اعتماد، و یکی از نویسندگان کتاب اعتماد هوشمند 

«این کتاب تغییرات قابل توجهی در کار ما ایجاد کرده است. من کتاب‌ها و دوره‌های آموزشی زیادی را درموردِ تکنیک‌های مذاکره دیده‌ام، ولی این رویکرد جدید از این جهت منحصربه‌فرد است که مشتریان را در سطحی متفاوت درگیر مذاکره می‌کند. جذب این مفهوم آسان و ساختار آن روشن، منطقی و مؤثر است. اندیشه، بینش و تخصص بسیار زیادی در این کتاب وجود دارد. »

- ران گِرماک، نای برئیس آلِگیس گروپ

«مذاکره کوانتومی کاری متمایز است. تنوع و خرد نویسندگان در سراسر این کتاب می‌درخشد. مذاکره کوانتومی گامی تکاملی و رو به جلو برای مذاکره است که به پیچیدگی‌های واقعیت امروز (محیط های پرسرعت، شفافیت زیاد، جهانی و چندذی نفعی) می‌پردازد. تحسین برانگیزترین نکته این کار این است که چگونه مذا کره را به صورت هنری در می‌آورد که می‌توان در محیط‌های سنتی مذاکره و خارج از این محیط‌ها آن را عملی کرد. مذاکره کوانتومی مانند هنرمندی ماهر که قابلیت مواد خام را تحت کنترل خود درمی‌آورد، نشان می‌دهد چگونه شرایطی را برای ترکیب کردن انرژی مذاکره در نتایجی ایجاد کنیم که از منافع شخصی فراتر رفته و به راه حل‌های خلاقانه‌ای می‌رسند که در ابتدا ناشناخته بودند. »

- مایک ویلیامز. مدیر ارشد zappos.com . عضو هیئ تمدیره انجمن پرورش استعداد؛ بنیان‌گذار enPractice.com

«از پیامدهای رکود بزرگ یک دوره زمانی طولانی بود که در آن شرکت ها از داوری مناقشات در سطح پیش از رکود دست برداشتند و این روند ادامه پیدا کرده است. این شرایط باعث شده است شرکت‌ها (و ارائه‌دهندگان خدمات حرف‌های آنها) ارزش زیادی برای مهارت‌های مذاکره و مصالحه قائل شوند و این روند در تمام دنیا توسعه پیدا کرده است. در چنین شرایطی، مذاکره کوانتومی اطلاعات و استراتژی‌های توسع های را ارائه می‌کند که به پیش‌راندن مدیران و ارائه‌دهندگان خدمات برای ارتقای جایگاه تأثیرگذاری‌شان وب‌ها و جرساندن کار یکدیگر کمک می‌کند و واقعاً راه مؤثری برای رسیدن به موفقیت است. »

- مایکل ای. سانتا ماریا. مدیر و رئیس تبادلات تجاری بین‌المللی شرکت بِیکِر اند مک کَنیز در آمریکای شمالی 

«وقت مذا کره کوانتومی رسیده است! این کتاب برای مستحکم کردن بهترین خود عاطفی، اجتماعی و روحی‌مان به منظور مذاکره بر سر ارزش در دنیای پرآشوب امروز لازم است. »

- دکتر اِیلین بوریس. روا نشناس سیاسی و نویسنده کتاب پرفروش یافتن بخشش

«در حالی‌ که بیشتر افراد حرف‌های داده محور و نتیجه مدار هستند، نویسندگان ما تمرکز جدید و گسترده‌تری را برای موفقیت مطرح می‌کنند. رهبران کوانتومی مجموع های از مؤلفه‌های «خویش » را براساس آگاهی درون فردی و روابط بین فردی عمیق‌تر اضافه می‌کنند. برای افراد موفقی که می‌خواهند به سطوح عالی برسند، خواندن این کتاب الزامی است. »

- دکتر جوزف کورییِر. بنیان‌گذار و مدیرعامل گروه مشاور کورییر و نویسنده کتاب‌های نقطه‌ها را وصل کن، ۱۰ قرارداد

خواندن کتاب مذاکره کوانتومی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

افرادی که به دنبال راهی خلاقانه برای مذاکرات خود هستند، مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره نویسندگان کتاب مذاکره کوانتومی

دکتر کارن اس. والچ، یکی از شرکای شرکت رهبری کلیر-بوینت و یکی از افراد ابداع‌کننده برنامه گواهینامه مذاکره کوانتومی است. او عضو بازنشسته هیئت علمی مدرسه مدیریت جهانی تاندربرد است. کارن در زمینه‌های مهارت‌های تعامل اجتماعی در مذاکره، همکاری، نفوذ و تأثیرگذاری، و اشتمال تخصص دارد. کار و مربیگری او بر توسعه رفتارهای رهبری برای ایجاد بیشینه تأثیر فردی و سازمانی در اقتصاد جهانی درهم‌گسیخته و پویا متمرکز است.

استفان ام. ماردیکس، متخصصی با شهرت جهانی در حوزه توسعه و یادگیری جهانی است. او مذاکرات استراتژیک بی‌شماری در بیش از صد کشور انجام داده است. استفان بنیان‌گذار ویزدم دِستینِیشنز، یکی از مدیرعامل‌های شرکت SMCOV و یکی از بنیان‌گذاران شرکت تِرَپ‌تِیلز اند استریم لاین سرتیفاید است. او در مدیریت شرکت لید این اینگلیش اند توماس لِلَند۵ نیز مشارکت دارد. او در سوابق کاری خود تجربه خدمت به‌عنوان مدیر ارشد عملیات در شرکت فرانکلین‌کاوی را نیز دارد. استفان یکی از نویسندگان کتاب‌های داستان‌های تله، رهبری به انگلیسی، و بگو و انجام بده نیز هست.

یورگ اشمیتز، یکی از بنیان‌گذاران و مدیران شرکت توماس لِلَند است. او مردم‌شناس در حوزه کسب و کار است و تجربه بسیار زیادی در کمک به رهبران و سازمان‌ها در پیداکردن راهشان در چالش‌ها و فرصت‌های فرهنگ و جهانی‌سازی دارد. او به‌عنوان راهنما و مشاور ارشد، راهکارهایی ابتکاری برای مدیریت بین فرهنگی، تنوع و جامعیت، بهینه‌سازی تیم و استعداد جهانی، و توسعه رهبری ارائه کرده است. یورگ یکی از نویسندگان کتاب رهبری به انگلیسی است.

 بخشی از کتاب مذاکره کوانتومی

پائولا نماینده فروش بلندپرواز یک تولیدی کفش است که محصولات خلاقانه‌ای ارائه می‌کند. او با یکی از تاجران بزرگ عمده‌فروش این صنعت به نام جالوت۱۰ مذاکره کرده است. از نگاه پائولا، این فروشنده- به طور دقیق‌تر، بِن، خریدار آن‌ها- «علاقه‌ای به بازی منصفانه» ندارد. بن دائماً شعار مصمم و احتمالاً غیرقابل مذاکره فروشنده درموردِ قیمت‌های کم را به پائولا یادآوری می‌کرد.

پائولا به این معامله نیاز داشت و می‌دانست بِن نیز به آن نیاز دارد. کفش‌های او به شدت مورد تقاضا بودند چون به‌واسطه تأیید وبلاگ‌نویس‌های معروف مد، که طراحی منحصر‌به‌فرد و اجزای قابل تعویض کفش‌ها را دوست داشتند، این تولید‌کننده رشدی انفجاری در کارش را تجربه کرده بود. قرار بود در عرض چند ماه یک خط تولید لوازم جانبی کفش به راه بیفتد و این محصولات مخصوصاً بین دخترهای نوجوان به شدت مورد تقاضا بودند. این شرکت تولیدی برنامه‌های بزرگی برای رشد کار خود و ورود به بازارهای جدید داشت.

مشارکت با جالوت می‌توانست چالش برآورده‌کردن تقاضای خیلی زیاد را حل کند. پائولا نیز برای سرعت‌بخشیدن به کارش باید این مشارکت را ایجاد می‌کرد. او می‌دانست موفق‌نشدن در مذاکره بر سر این رابطه به شرکتش و بنابراین، به فرصت‌های شغلی خودش در آن لطمه می‌زند.

پائولا با انگیزه برنده‌شدن در مذاکره، موضعی سلطه‌جویانه به خود گرفت. او برای درِ باغ سبز نشان‌دادن با قیمت کمی شروع کرد و اغلب به جو۱۱، معاون فروش شرکت، به‌عنوان «پلیس بد» سخت‌گیر اشاره می‌کرد. وقتی بِن به رابطه بلندمدت علاقه و توجهی نشان نداد، پائولا به شدت تلاش کرد به قیمتی توافقی نزدیک به قیمت پیشنهادی‌اش برسد و پرخاشگرانه، حرف‌های بن را نادیده می گرفت.

او همه ترفندهایی را که از کتاب‌های مذاکره و مربی‌هایش یاد گرفته بود به کار برد. او کاملاً از موانع پیش روی زنان در مذاکره با مردانی مثل بن آگاه بود؛ بن در کارش خیلی پیشرفت کرده بود و اعتقاد داشت که همه قدرت نفوذ در دست جالوت است. پائولا نمی‌خواست به بن اجازه بدهد او را لگدمال کند.

پائولو چند ترفند ویژه در آستینش پنهان کرده بود. در اوایل مذاکره وقت و برنامه‌ریزی قابل‌توجهی صرف قماری پرمخاطره شد که عبارت بود از لاف‌زدن درموردِ تهدید به افشای رویه‌های تبعیض‌آمیز شرکت بن. پائولا پرخاشگرانه هزاران صفحه سند درموردِ به قول خودش رقابت «ضعیف» این فروشنده بر سر بن ریخت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان