دانلود و خرید کتاب ژن، دی.ان.ای و جنگ بر علیه سرطان علی کیهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ژن، دی.ان.ای و جنگ بر علیه سرطان اثر علی کیهانی

کتاب ژن، دی.ان.ای و جنگ بر علیه سرطان

نویسنده:علی کیهانی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ژن، دی.ان.ای و جنگ بر علیه سرطان

کتاب ژن، دی.ان.ای و جنگ بر علیه سرطان نوشتة پروفسور علی کیهانی است. انسان از زمان آگاهی به وجود خود در حال حاضر، گذشته و آینده، همیشه این سوال برایش مطرح است که از کجا آمده و به کجا خواهد رفت. این سوال که از کجا آمده و به کجا خواهد رفت راز اسرار داستان خلقت موجودات زنده است که در کتاب ژن، دی.ان.ای و جنگ بر علیه سرطان به آن پرداخته شده است.

درباره کتاب ژن، دی.ان.ای و جنگ بر علیه سرطان

کتاب ژن، دی.ان.ای و جنگ بر علیه سرطان سعی می‌کند از نظر علم زیست‌شناسی و ژنتیک پژوهش‌های انجام شده قرن اخیر را بررسی کند و نتیجه آن را که پیدایش شناخت ژن، توالی دی.ان.ای و جنگ علیه سرطان است را بیان کند. در مقدمه، نگاهی کوتاه به بحث فلسفی سرنوشت و اینکه چقدر از آن نتیجه حوادث ناگهانی و چقدر ناشی از ژن یک شخص است، می‌پردازد. برای روشن شدن موضوع، نویسنده حوادث زندگی خانوادگی خود را بیان می‌کند و این سوال را مطرح می‌کند که چرا چنین حوادثی در یک خانواده اتفاق افتاده است.

کتاب ژن، دی.ان.ای و جنگ بر علیه سرطان بر اساس منابع علمی به زبان ساده نتایج و تاریخ علم ژنتیک و دی.ان.ای را بررسی می‌کند. هدف از نوشتن این کتاب آگاهی برای همه مردم است که شناخت بهتری از سرطان و تأثیرات زیست‌محیطی داشته و با ایجاد محبت و همبستگی در بین اعضای خانواده و افراد جامعه در جهت نبرد با بیماری‌هایی که از یک نسل به نسل دیگر منتقل می‌شوند، گام بردارند. از همه مهم‌تر اینکه افراد چه کاری می‌توانند انجام دهند که از به‌وجودآمدن بیماری‌های ژنتیکی و سرطان جلوگیری کنند.

خواندن کتاب ژن، دی.ان.ای و جنگ بر علیه سرطان را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

مخاطب این کتاب همه مردم هستند تا بتوانند درمورد بیماری سرطان آگاهی خود را افزایش دهند؛ همچنین این کتاب برای تحقیقات نیز کتاب مناسبی است.

درباره پروفسور علی کیهانی

پروفسور علی کیهانی دکترای خود را از دانشگاه پردو در ایالت ایندیانای امریکا دریافت کرده است و با درجة استادی در رشته برق و انرژی در دانشگاه ایالتی اوهایو تدریس و پژوهش می‌نمایند. در سالهای اخیر پروفسور کیهانی در حوزة تاریخ علم، ژنتیک و زیست‌شناسی از نظر شناخت و آگاه‌سازی آن برای اقشار مختلف مردم پژوهش می‌کنند. کتاب‌های جدید او درباره رازی، خوارزمی و داستان‌های صوفی است که در آمریکا به چاپ رسیده است.

بخش‌هایی از کتاب ژن، دی.ان.ای و جنگ بر علیه سرطان

در سال ۱۳۵۵ پسردایی من به نام پرویز در کانادا خودکشی کرد. او در تهران بزرگ شده بود و در دانشگاه تهران در رشتة مهندسی ساختمان تحصیل کرده بود. پس از آن برای ادامة تحصیل به کانادا رفته بود. پدر او پیش از جنگ جهانی دوم توسط پدرش یعنی پدربزرگ من به انگلستان فرستاده شده بود. بعد از آنکه جنگ جهانی دوم شروع شد، او با همسر انگلیسی‌اش به ایران آمد. در همان زمان پدربزرگم از دنیا رفت و دایی من جای او را گرفت و مشغول کار و تجارت شد. کار پدربزرگ تجارت بود. ولی متأسفانه بعد از گذشت شش ماه تجارت دایی ورشکست شد و او ثروت خانوادگی پدری‌اش را از دست داد. او با همسر انگلیسی‌اش به آبادان رفت و در شرکت نفت مشغول به کار شد. در آن زمان، پرویز پسردایی هم به دنیا آمده بود، دایی سرپرستی از پسرش را به مادرش که در تهران زندگی می‌کرد، سپرد. مادربزرگ که همة ما او را به نام حاج‌خانم صدا می‌کردیم، پرویز را بزرگ کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان