دانلود و خرید کتاب بازاریابی حسی الهام نوروزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی حسی اثر الهام نوروزی

کتاب بازاریابی حسی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بازاریابی حسی

کتاب بازاریابی حسی نوشته نوشته الهام نوروزی است. این کتاب راهی برای درک تمایل به برندینگ ارائه می‌کند. کتاب بازاریابی حسی را انتشارات راز نهان برای فعالان حوزه کسب و کار منتشر کرده است. 

درباره کتاب بازاریابی حسی

بازاریابی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ رابطه‌ ﺳﻮدآور ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی اﺳﺖ. ﻫﺪف دوگانه‌ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ، ﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺟﺪﯾﺪ از ﻃﺮﯾﻖ اراﺋﻪ ارزش ﺑﺎﻻﺗﺮ و ﺣﻔﻆ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻓﻌﻠﯽ، به وﺳﯿﻠﻪ ﺟﻠﺐ رﺿﺎﯾﺖ آنﻫﺎ است. اﻣﺮوزه نمی‌توان ﻣﺎﻧﻨﺪ ﮔﺬﺷﺘﻪ، ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ را ﻣﻌﺎدل ﻓﺮوش در ﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺖ؛ ﺑﻠﮑﻪ ﻓﺮوش، ﺗﻨﻬﺎ ﻗﺴﻤﺖ ﻧﻤﺎﯾﺎن ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ اﺳﺖ. ﮐﺎﺗﻠﺮ، ﭘﺪر ﻋﻠﻢ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﻧﻮﯾﻦ، ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ را درک و ﺑﺮآورده ﻧﻤﻮدن ﻧﯿﺎزﻫﺎ ﺧﻮاﺳﺘﻪﻫﺎی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺗﻌﺮﯾف ﻣﯽ‌ﮐﻨﺪ.

ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﯾﮏ ﻓﺮآﯾﻨﺪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ وﺳﯿﻠﻪ آن، اﻓﺮاد و گروه‌ها، ﻧﯿﺎزﻫﺎ و ﺧﻮاﺳﺘﻪﻫﺎی ﺧﻮد را از ﻃﺮﯾﻖ ﺗﻮﻟﯿﺪ، ﻋﺮﺿﻪ و مبادله ﮐﺎﻻﻫﺎی مفید و با ارزش با دیگران تامین می‌کنند.

بازاریابی فرایندی است که در آن شرکت برای مشتری ارزش ایجاد کرده و رابطه مستحکمی با او برقرار می‌کند تا بتواند در عوض از مشتری ارزش دریافت کند. ضرورت بازاریابی برای کسب و کارها برای کمک به شرکت‌ها در شناسایی محصولات و خدمات خود به مشتریان و متقاعد کردن آن‌ها به سرمایه‌گذاری بر این محصولات است. این کتاب سعی دارد بازاریابی حسی را به شکل کامل برای مخاطبان تحلیل کند.

خواندن کتاب بازاریابی حسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب بازاریابی حسی

به نظر فیلیپ کاتلر، بازاریابی عبارت است از: فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها و خواسته‌ها از طریق فرآیند مبادله" و مدیریت بازاریابی عبارت است از  تجزیه و تحلیل، طرح ریزی، اجرا و کنترل برنامه‌های تعیین شده برای فراهم آوردن مبادلات مطلوب با بازارهای مورد نظر به منظور دستیابی به هدف‌های سازمان".

فرآیند بازاریابی شامل شناسایی بازار و نیازها و خواسته‌های مشتری، طراحی راهبرد بازاریابی مشتری مدار، تهیه‌ی برنامه‌ی یکپارچه‌ی بازاریابی که فایده‌ی بیشتری عرضه کند، برقراری روابط سودآور با مشتریان و مسرور کردن آن‌ها، کسب فایده از مشتریان برای سودآوری و ایجاد ارزشی ویژه مشتری.

بازاریابی فرآیند «ارتباطات، اطلاعات و مبادلات» است و سازگاری نقش ارزنده‌ای در این فرآیند دارد.

بازاریابی به عنوان یک فعالیت مدیریتی و انضباطی علمی، موضوع تغییرات اساسی در طول بیست سال گذشته بوده است. بسیاری از محققان و شاغلین موافقند که برخی از اصول بازاریابی قدیمی کمرنگ شده‌اند. گسترش رسانه‌ها، جهانی شدن بازارها و ظهور نسل جدیدی از تکنولوژی‌های ارتباطی و اطلاعاتی که اینترنت مشهورترین آنان است قوانین بازار و پویایی بازار را با تضغیف موقعیت رقابتی مشترک تغییر می‌دهند و فرصت‌ها و توانمندی‌های جدید بسیاری را در اختیار افراد قرار می‌دهند.

ارتباط دائم با بازار برای واکنش درست به شرایط و واقعیت‌های روز است که خود حاصل عوامل متعددی هستند که مهمترین آن‌ها «پایش محیط، رصد صنعت، دید بانی بازار، ممیزی بازاریابی، تحقیق، مشاوره و الگویابی» است.

رفتارشناسی بازار و محصول شناسی از منظر مشتریان و خریداران نقش مهمی در عرضه محصول قابل پذیرش دارند. در ادبیات بازاریابی نوین، بعضی از ضرب‌المثل‌ها و گفته‌های گیرا و شیوای گذشته جا به جا می‌شوند تا معنای واقعی‌تری پیدا کنند. به طوری که بازاریابان امروز پذیرفته‌اند که مشک آن است که «خوب» ببوید، «هم آنکه» عطار «درست» بگوید. بوی خوب بویی است که به مشام مشتری خوب باشد و تبلیغ درست، تبلیغی است که روی مشتری تأثیرگذار باشد و بازاریاب و مبلغ واقعی کسی است که باهم افزایی «کیفیت و تبلیغ» مشتری پسند و بازار پذیر و رقابتی به اهداف خود دست یابد.

در پرتو پیشرفت‌هایی که در حوزه بازاریابی انجام شده است بحث‌های قدیمی بر سر نیاز به جهت‌یابی بازاریابی شتاب جدیدی به دست آورده است. آنچه به نظر می‌رسد رخ داده باشد توافق عام بر سر نیاز به تعریف مجدد روش‌های بازاریابی است. محققان قبلاً به بازاریابی رابطه محور به عنوان یک روش جایگزین بازاریابی اعتقاد داشتند در حالی که دیگران برنامه‌ی مشتری محور بر اساس آزادی، شرکت، همکاری، خلق مشترک و تمایل طبیعی برای کمک به مشتریان به جای کنترل آن‌ها را پیشنهاد می‌کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان