دانلود و خرید کتاب فضائل و مناقب اهل بیت (ع) در رهبری جامعه از دیدگاه قرآن عباس صالحی زارعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فضائل و مناقب اهل بیت (ع) در رهبری جامعه از دیدگاه قرآن اثر عباس صالحی زارعی

کتاب فضائل و مناقب اهل بیت (ع) در رهبری جامعه از دیدگاه قرآن

امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فضائل و مناقب اهل بیت (ع) در رهبری جامعه از دیدگاه قرآن

کتاب فضائل و مناقب اهل‌بیت (ع) در رهبری جامعه از دیدگاه قرآن نوشتۀ سید عباس صالحی است. این کتاب را انتشارات قلم همت منتشر کرده است. در کتاب فضائل و مناقب اهل‌بیت (ع) در رهبری جامعه؛ توجه به اهمیت و جایگاه موضوعات قرآنی در جامعۀ اسلامی به‌ویژه هدایت و رهبری افرادی در جایگاه امامت و ولایت توضیح داده شده است.

درباره کتاب فضائل و مناقب اهل‌بیت (ع) در رهبری جامعه از دیدگاه قرآن

قران کریم که معجزۀ جاوید الهی و تنها یادگار پیامبر اکرم (ص) در باب وحی الهی و به استناد کلام حضرتش محتوی کتاب آسمانی تورات و انجیل و زبور و ... است و نمادی از انبیا اولوالعزم الهی است، از زمانی که در زندگی بشر زمینی وارد شد زمینۀ تحولات بسیار بزرگ هدایت و تربیت و اخلاق عملی انسان شده است.

روش انتخاب آیات در این کتاب براساس شمارۀ سوره و شمارۀ آیه منطبق با صفحات نسخه قرآن کریم خط عثمان طه، برای استفاده در جلسات قرائت قرآن به‌ویژه ماه مبارک رمضان، ذکر شده است.

خواندن کتاب فضائل و مناقب اهل‌بیت (ع) در رهبری جامعه از دیدگاه قرآن را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

کتاب فضائل و مناقب اهل‌بیت (ع) در رهبری جامعه برای کسانی مناسب و جذاب است که دوست دارند به فضائل اهل‌بیت بیشتر توجه کنند و درمورد این فضیلت‌ها آگاهی بیشتری کسب کنند.

درباره سید عباس صالحی

سید عباس صالح شریعتی در سال 1342 در مشهد است. آقای عباس صالحی دارای تحصیلات دکترای فلسفه از یکی از دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های وابسته به حوزۀ علمیه است. او فعال فرهنگی و حوزوی ایرانی و وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران است.

آقای صالحی در سال ۱۳۵۱ وارد حوزۀ علمیه مشهد شد، دروس مقدماتی، سطوح مقدماتی و عالی را در حوزۀ علمیه مشهد گذراند. در سال ۱۳۶۰ به حوزۀ علمیه قم رفت. از سال ۷۶ مدیرمسئول نشریۀ پژوهش‌های قرآنی و از همان سال عضو هیئت تحریریۀ نشریات فقه اهل‌بیت و کاوش فقه در فقه اهل‌بیت بود. صالحی در ادامۀ فعالیت‌های خود سال ۷۸ مدیرمسئولی و سردبیری نشریه «پگاه» را برعهده داشت که تاکنون ۱۷۶ شماره از آن منتشر شده است.

بخش‌هایی از کتاب فضائل و مناقب اهل‌بیت (ع) در رهبری جامعه از دیدگاه قرآن

در قرون متوالی حضور قرآن در بین مردم و حضور امامان معصوم در کنار مردم و مراجعه و درخواست فهم آیات الهی در محکمات و متشابهات، نشان همین است که این دو ثقل در کنار یکدیگر معتبر هستند و مصداق بارز این قول مشهور نبوی (صل الله علیه) است که فرمود: " انی تارک فیکم الثقلین کتاب‌الله و عترتی لن يفترقا حتى يردا على الحوض" در طول تاریخ بشر مسلمان، همیشه قرآن کریم راهنما و راهگشایی بوده است که چراغ فروزان هدایت را روشن و ابر رحمت و برکات الهی را بر سر اهل آن بارانیده است.

در این میان بسیاری از مشتاقان کلام وحی الهی پس از درک کلام حق، خود را ملزم دانسته‌اند تا برای آشکار شدن بهتر آن، دست به قلم برده و کلام وحی را تفسیر نمایند و گاه از کلام مفسران واقعی آن یعنی ائمه هدی (علیهم‌السلام) بهره برده و گاه نظرات و سلایق شخصی خود را نیز در آن دخیل کرده که باتوجه‌به روایات متعدد از کلام پیامبر اکرم و ائمه معصومین (علیهم افضل صلوات المصلین) می‌توان به‌راحتی سره از ناسره تشخیص داد و کلام وحی را از آسیب‌ها حفظ کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۹۷ صفحه

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۹۷ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان