دانلود و خرید کتاب انواع تکنیک های اساسی در ویزیتوری مهدی ملانوروزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انواع تکنیک های اساسی در ویزیتوری اثر مهدی ملانوروزی

کتاب انواع تکنیک های اساسی در ویزیتوری

معرفی کتاب انواع تکنیک های اساسی در ویزیتوری

کتاب «انواع تکنیک های اساسی در ویزیتوری» نوشتۀ مهدی ملانوروزی است و انتشارات فروغ سیمرغ آن را منتشر کرده است. 

درباره کتاب انواع تکنیک های اساسی در ویزیتوری

اولین چیزی که با شنیدن نام ویزیتور به ذهن می‌آید، افرادی هستند که به شکل حضوری و با چند کاتالوگ به مغازه‌ها و فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنند، ‌محصولات را به آن‌ها عرضه کرده و سفارش‌گیری می‌کنند. اما نکته این است که وظایف ویزیتورها به دلیل سروکار داشتن با طیف وسیعی از مشتریان و پایانه‌های فروش، بسیار پیچیده‌تر از این‌هاست.

یکی از مهم‌ترین نقش‌ها در کسب‌و‌کارها با پخش مویرگی، نقش ویزیتور است. ویزیتورها، آغازگر فرایند توزیع در سازمان‌ها به شمار می‌آیند و عملکردشان در فروش سازمان بسیار تأثیرگذار است. در سال‌های اخیر ابزارها و نرم‌افزارهایی در اختیار ویزیتورها قرار داده شده که باعث موفقیت کاری آن‌ها می‌شود؛ بنابراین حرفهٔ ویزیتوری به مهارت‌های خاصی نیاز دارد و ویزیتورها با چالش‌های زیادی روبه‌رو هستند. کتاب انواع تکنیک‌های اساسی در ویزیتوری خلأ کمبود منابع در این حوزه را تا حدودی پرکرده است. تکنیک‌های ویزیتوری را به مخاطبان و علاقه‌مندان به این حرفه آموزش می‌دهد. این تکنیک‌ها موجب می‌شود تا ویزیتورها بتوانند ارتباط بهتری با مشتریان داشته باشند و فرصت‌های موفقیت بیشتری را ایجاد کنند.

کتاب انواع تکنیک‌های اساسی در ویزیتوری در ۱۸ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: مقدمه به ویزیتوری»، «فصل دوم: اهمیت ارتباط با مشتریان»، «فصل سوم: تحقیقات پیشینه در ویزیتوری»، «فصل چهارم: نقش ویزیتور در یک شرکت»، «فصل پنجم: مهارت‌های ارتباطی ویزیتور»، «فصل ششم: روش‌های ارتباط با مشتریان»، «فصل هفتم: برنامه‌ریزی ویزیتوری»، «فصل هشتم: شناخت مشتریان و نیازهای آن‌ها»، «فصل نهم: روش‌های انگیزش مشتریان»، «فصل دهم: مدیریت زمان در ویزیتوری»، «فصل یازدهم: روش‌های حل اختلاف با مشتریان»، «فصل دوازدهم: استفاده از فنون مذاکره در ویزیتوری»، «فصل سیزدهم: اهمیت به‌روزرسانی دانش و مهارت‌ها»، «فصل چهاردهم: اثربخشی استفاده از فناوری در ویزیتوری»، «فصل پانزدهم: روندهای جدید در صنعت ویزیتوری»، «فصل شانزدهم: تأثیر عصر دیجیتال بر ویزیتوری»، «فصل هفدهم: استفاده از شبکه‌های اجتماعی در ویزیتوری»، «فصل هجدهم: چالش‌ها و فرصت‌های آینده در ویزیتوری»

خواندن کتاب انواع تکنیک های اساسی در ویزیتوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به ویزیتورها و فعالان حوزۀ کسب‌و‌کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از انواع تکنیک های اساسی در ویزیتوری

«ارتباط با مشتریان برای یک ویزیتور اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا این ارتباط نقش بسیار مهمی در موفقیت و پیشرفت کسب‌و‌کار ایفا می کند. این امور به دلایل زیر بسیار حیاتی است:

شناخت بهتر از نیازها: ارتباط نزدیک با مشتریان به ویزیتور این امکان را می‌دهد تا نیازها و تمایلات مشتریان را بهتر درک کند و به ارائۀ خدمات و محصولاتی که واقعاً به آن‌ها نیاز دارند، بپردازد.

افزایش رضایت مشتری: ارتباط مستمر با مشتریان موجب افزایش رضایت آن‌ها می‌شود؛ زیرا مشتریان احساس می‌کنند که شناخته شده و ارزشمند هستند.»

نظرات کاربران

کاربر 8590092
۱۴۰۳/۰۲/۰۷

سلام دوستان این کتاب‌ با تکنیک های داره به من خیلی کمک کرده چون‌ کاربردی و عملی هست و در بین کتاب‌ های که تا حالا خوندم بهترین کتاب‌ در حوزه‌ ویزیتوری و بازاریابی بوده‌ از نویسنده کتاب‌ خیلی ممنون

- بیشتر
کاربر ۳۹۴۷۲۷۷
۱۴۰۳/۰۲/۰۷

سلام من خواندن این کتاب رو به تمام ویزیتور ها و بازاریابان و کلا کسانی که در حوزه فروش فعالیت دارند توصیه می کنم و من خیلی به درد من خورده و سود بسیار عالی کردم با این تکنیک ها

- بیشتر
علاءالدین
۱۴۰۳/۰۲/۰۴

از فهرستش احساس میکنم خیلی به درد کسایی تازه وارد این کار شدن نمیخوره ولی بد هم نیست اطلاعات خوبی ارایه داده. بنده کامل کتاب رو نخوندم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۴۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۶۴۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان