دانلود و خرید کتاب آموزش خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال (کتاب اول) مارک زاکرمن ترجمه زینب عفتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال (کتاب اول) اثر مارک زاکرمن

کتاب آموزش خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال (کتاب اول)

معرفی کتاب آموزش خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال (کتاب اول)

کتاب الکترونیکی «آموزش خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال (کتاب اول)» نوشتهٔ مارک زاکرمن با ترجمهٔ زینب عفتی در انتشارات شمشاد چاپ شده است. ارز دیجیتال پدیده‌ای نو و شگفت‌انگیز در دنیای امروز است که روزبه‌روز بر محبوبیت آن افزوده می‌شود و به گفتهٔ بسیاری از کارشناسان امور مالی، در آینده‌ای نه چندان دور استفاده از آن در سرتاسر جهان امری اجتناب‌ناپذیر خواهد بود. پس شناخت این پدیده و ورود به‌موقع به این جهانِ تقریباً ناشناخته، حتماً ثمرات بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت.

راه‌های بسیاری برای آشنایی و ورود به دنیای رمزارزها وجود دارد که البته با افزایش روزافزون محبوبیت این ارزها، راه‌های شناخت آن‌ها نیز در حال توسعه و افزایش است. مطالعهٔ کتابی که زبان ساده و قابل‌فهمی دارد، می‌تواند ورودیِ مناسبی برای قدم‌گذاشتن در این مسیر باشد. البته برای دستیابی به سود حداکثری و اجتناب از ضرر و زیان، نیازمند پیش‌روی در این مسیر و مطالعه و تحقیق به روش‌های مختلف خواهید بود.

درباره کتاب آموزش خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال (کتاب اول)

در این کتاب ابتدا به معرفی و بررسی ارز برتر و اصلی بازار ارزهای دیجیتال، یعنی بیت‌کوین به‌عنوان ابزار خریدوفروش می‌پردازیم و می‌فهمیم که چرا این رمزارز گزینه‌ای عالی برای خریدوفروش و مبادلات است. سپس می‌آموزید که چطور بهترین مبادلات ارزهای دیجیتال را شناسایی کرده و بلافاصله آن‌ها را پیاده‌سازی کنید. بعد از آن با بهترین کیف پول‌های موبایلی۲ و سخت‌افزاری برای خریدوفروش ارز دیجیتال آشنا می‌شوید؛ سپس با برخی اصطلاحات کاربردی در حوزهٔ خریدوفروش مثل جفت‌ارزها، ارز پایه و ارز مظنه، سفارش‌گذاری، قیمت‌های خریدوفروش، حد ضرر و استراتژی میانگین‌گیری آشنا خواهید شد.

بعد از آن شما یاد می‌گیرید که چطور از بی‌ان‌بی (باینَنس کوین) برای مبادلهٔ بیت‌کوین و یا ارزهای دیجیتال دیگر در سکوهای معاملاتی (پلتفرم) استفاده کنید. سپس یاد می‌گیرید تا در صرافی Coinbase درآمد غیرفعال داشته باشید و با Compound Finance سود کسب کنید. بعد با چند حقه برای فروش و بیرون‌کشیدن ارزهای دیجیتال از طریق Coinbase Pro با پرداخت کارمزد حداقلی آشنا می‌شوید. به‌علاوه، این کتاب چند راهنمای کاربردی برای نصب و استفاده از ابزار Binance Widget Trading Tool در مرورگر Brave، چگونگی ثبت سفارشات در نرم‌افزار Coinbase Pro، Blockchain & Binance و چگونگی خرید، فروش و مبادلهٔ ارز دیجیتال در eToro، را به شما آموزش می‌دهد. و در آخر، شما یاد می‌گیرید که چگونه توکِن‌ها۳ را ارزش‌گذاری کنید و با ۵ ارز دیجیتال برتر برای خرید در سال ۲۰۲۱ آشنا می‌شوید.

اگر آماده‌اید با ما همراه شوید تا ببینیم چرا بیت‌کوین یکی از بهترین ابزارهای مبادله در دنیای امروز است!

کتاب آموزش خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال (کتاب اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای آشنایی با ارز دیجیتال و بیت کوین مناسب است و به علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب آموزش خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال (کتاب اول)

برای مثال ما به‌شکل ماهانه قبض تلفن‌همراه خود را می‌پردازیم. حالا تصور کنید ما مجبور بودیم به‌اندازهٔ داده‌ای که تا هشت‌رقم اعشار استفاده کرده‌ایم قبض بپردازیم، البته اگر لازم بود تا این میزان دقیق باشیم. این روش ما را به شکل بهتری از پرداخت مالیات منتقل می‌کرد، زیرا به‌جای تمرکز بر درآمد افراد، روی میزان مصرف افراد تمرکز می‌کردیم. پس اگر شما فردی ثروتمند و میلیاردر با کشتی‌ها و جت‌های شخصی و عمارت‌های مختلف و لامبورگینی می‌بودید، باید با توجه به مصرف خود و تأثیری که بر روی محیط دارید مالیات می‌پرداختید. دومین ویژگی‌ای که پول‌های خوب باید داشته باشند «دوام» است؛ به این معنا که آن پول چقدر قوی است. پس برای مثال طلا پول خوبی نیست، زیرا به‌راحتی می‌توان آن را ذوب و با ناخالصی ترکیب کرد و ارزش آن را به‌طورکلی از بین برد.

شرایط دلار و اسکناس از این هم بدتر است، زیرا کاغذ خیلی ساده‌تر نابود می‌شود. سومین ویژگی پول خوب این است که باید «کمیاب» باشد. این ویژگی به‌نظر ساده می‌آید ولی خیلی طول کشید تا بشر بتواند استانداردی را به‌وجود بیاورد که همگان از آن راضی باشند؛ چون افرادی که در نزدیکی سواحل زندگی می‌کردند دوست داشتند که صدف به‌عنوان پول رایج انتخاب شود، چون به‌هرحال صدف نیز کمیاب بود (ولی نه برای آن‌ها). و سال‌ها طول کشید تا ما بر سر استاندارد طلا توافق کنیم، زیرا متوجه شدیم طلا تقریباً به‌طور مساوی در سرتاسر جهان پخش شده و تقسیم مساوی آن بین تمام افراد نیز دشوار است.

نظرات کاربران

ali ahmadi
۱۴۰۰/۱۲/۲۳

سلام هیچ نظریثبت نشده اگه کسی خوانده خلاصه ای بنویسه به نظر من ۱۵۸ صفحه اینهمه مطلب جا نمیشه ولی اینکه کوینبیس رو توضیح داده جذابش کرده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۰۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

حجم

۵۰۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۴۰۰
تومان