دانلود و خرید کتاب تسلط بر رمزارز ۲۰۲۱ کریس لو ترجمه رضا راد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تسلط بر رمزارز ۲۰۲۱ اثر کریس لو

کتاب تسلط بر رمزارز ۲۰۲۱

نویسنده:کریس لو
مترجم:رضا راد
امتیاز:
۳.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تسلط بر رمزارز ۲۰۲۱

کتاب تسلط بر رمزارز ۲۰۲۱ نوشتهٔ کریس لو و ترجمهٔ رضا راد است و انتشارات دیده بان قلم فرتاک آن را منتشر کرده است. این کتاب راهنمای کامل برای به‌حداکثر‌رساندن سود خود با بهترین استراتژی‌های معاملاتی، سرمایه‌گذاری در رمزارزها و تجارت با بیت‌کوین است.

درباره کتاب تسلط بر رمزارز ۲۰۲۱

در دنیای دیجیتال که هر روز و بلکه هر ثانیه و هر آن اتفاقی جدید در حال رخ‌دادن است، بخت و اقبال با کسی است که با موج همراه شده و از سود سرشار آن لذت ببرد. کتاب تسلط بر رمزارز ۲۰۲۱ کتابی جامع و کامل در این باب است.

یکی از مزایای این فناوری این است که همهٔ افرادی که آن را کشف می‌کنند بلافاصله احساس می‌کنند که باید شروع به درک نحوهٔ عملکرد بازار کنند. دلایلی که فرد را وادار به شروع معامله با رمزارزها می‌کند می‌توانند متفاوت باشند. برخی این کار را از روی کنجکاوی محض، برای درک بهتر همان فناوری، یا صرفاً به این دلیل که در آن امکان کسب درآمد می‌بینند، انجام می‌دهند. در هر صورت، بسیار رایج است که کسانی که به رمزارزها نزدیک می‌شوند اغلب تصمیم می‌گیرند یک حساب معاملاتی در یک پلتفرم مبادلهٔ باز کنند.

مهم است که به خاطر داشته باشید که سرمایه‌گذاری در رمزارزها انتخاب مناسبی برای همه خواهد بود. با این حال، به این ترتیب، مهم است که مزایاومعایب مختلف این فرصت سرمایه‌گذاری را قبل از اینکه مشتاقانه به هر کاری متعهد شوید، درک کنید.

بزرگ‌ترین مسئلهٔ حرفه‌ای در امنیت افزوده‌ای است که اطلاعات شخصی شما در مقایسه با صرافی‌های سنتی، هنگام معامله با صرافی‌های رمزارزها تجربه می‌کنند. نه تنها از امنیت ذاتی فناوری بلاک‌چین برخوردار هستید که اطلاعات شخصیتان را ایمن نگه می‌دارد، بلکه در بسیاری از موارد، برای شروع تجارت رمزارزها، نیازی به افشای هیچ‌گونه اطلاعات شخصی نخواهید داشت، به خصوص اگر قبلاً اطلاعاتی برای شروع تجارت با آن داشته باشید. وقتی این نوع تنظیمات عملیاتی را با یک صرافی سنتی مقایسه می‌کنید، هر بار که یک تراکنش انجام می‌شود، فرصت دیگری را برای شخص فراهم می‌آورد که اطلاعات محافظت شده را بدزدد.

حتی لازم به ذکر نیست که چقدر رمزارزها ایمن‌تر از ارز فیزیکی هستند. هیچ راهی برای جعل بیت‌کوین یا تولید دوج کوین‌های تقلبی وجود ندارد و هنگامی‌که هر دو طرف به یک تراکنش متعهد شدند، هیچ راهی وجود ندارد که از زیر بار آن شانه خالی کنند زیرا پس از تکمیل تراکنش، نفی آن غیرممکن است.

بزرگ‌ترین مزیت دیگری که رمزارزها به دنیا ارائه می‌دهند این است که هر کسی به خدمات بانکداری سنتی دسترسی دارد. اگرچه ممکن است برای کسانی که چنین خدماتی برای آن‌ها رایج است چندان مشکل به نظر نرسد، اما واقعیت این است که نزدیک به ۵۰درصد از جمعیت جهان هنوز به این نوع خدمات دسترسی ندارند، این بدان معناست که هنگامی‌که رمزارز رایج‌تر شود، تغییر جدی در زندگی افراد بی‌شماری ایجاد خواهد کرد.

به این ترتیب، طی پنج سال آینده، کارشناسان نه تنها افزایش استفاده روزمره از رمزارزها را پیش‌بینی می‌کنند، بلکه پیش‌بینی می‌کنند که افزایش قابل توجهی نیز داشته باشد. برای درک اینکه چقدر این تغییر قابل توجه است، این واقعیت را در نظر بگیرید که در حال حاضر افراد در دنیا بیشتر از اینکه آب آشامیدنی سالم دسترسی داشته باشند، به کیف‌پول بیت‌کوین دسترسی دارند.

خواندن کتاب تسلط بر رمزارز ۲۰۲۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که در فضای رمزارز فعالیت می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تسلط بر رمزارز ۲۰۲۱

«رمزارزها، مشابه ارزهای فیزیکی، قابل تعویض هستند، به این معنی که می‌توان آن‌ها را جایگزین کرد یا با یکدیگر مبادله نمود. به عنوان مثال، یک بیت‌کوین در بریتانیا، هنوز به اندازهٔ بیت‌کوین دیگری در ایالات‌متحده ارزش دارد. یک واحد اتر اغلب معادل همان واحد اتر در هر نقطه از جهان است. رمزارزها به دلیل قابلیت تعویض، برای استفاده به عنوان یک وسیلهٔ مبادلهٔ پایدار در دنیای دیجیتال ایده‌آل هستند.

توکن‌های غیرقابل تعویض، مانند رمزارزها، دارای اطلاعات مالکیت هستند که شناسایی و ارسال توکن‌ها را در بین مالکان آسان می‌کند. دارندگان توکن غیرقابل تعویض، همچنین ممکن است اَبَرداده یا ویژگی‌های مربوط به دارایی را اضافه کنند. به عنوان مثال، توکن‌های مبادلهٔ خاصی می‌توانند برای به تصویر کشیدن دانه‌های قهوه استفاده شوند. هنرمندان همچنین ممکن است آثار دیجیتال خود را در اَبَرداده با امضای شخصی خود علامت‌گذاری کنند.

کریپتوکیتیز احتمالاً شناخته شده‌ترین کاربرد توکن‌های غیرقابل تعویض است. کریپتوکیتیز که برای اولین بار در نوامبر ۲۰۱۷ معرفی شدند، نسخه‌های دیجیتالی گربه‌ها با شناسه‌های منحصربه‌فرد در بلاک‌چین اتریوم هستند. هر بچه گربه در نوع خود بی‌نظیر است و دارای ارزش پولی در اتر است. آن‌ها در بین خود تکثیر می‌شوند و بچه‌های جدیدی با ویژگی‌ها و ارزش‌های خاص نسبت به والدین خود تولید می‌کنند. در عرض چند هفته پس از معرفی، بچه گربه‌های کریپتو طرفدارانی را جمع کردند که بیش از ۲۰ میلیون دلار در اتر برای خرید، تغذیه و مراقبت از آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده بودند. برخی از هواداران بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار در این پروژه سرمایه‌گذاری کردند.

اگرچه اولین مورد استفاده از بچه گربه‌های رمزنگاری ممکن است ناچیز به نظر برسد، موارد بعدی پیامدهای تجاری بسیار مهم‌تری دارند. به عنوان مثال، توکن‌های غیرقابل تعویض از آن زمان در سرمایه‌گذاری‌های خصوصی و املاک و مستغلات استفاده شده‌اند. ظرفیت ارائۀ امانی برای اشکال مختلف توکن غیرقابل تعویض، از بلیط رویدادها گرفته تا حق چاپ، به یک تراکنش مالی واحد، یکی از پیامدهای اجازه دادن به چندین شکل توکن در یک قرارداد است.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
ش این نوع کاربرد، توکن‌های غیرقابل تعویض همچنین
کاربر ۳۱۹۰۷۰۶

حجم

۲۰۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۲۰۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان