دانلود و خرید کتاب آموزش کامل ارزهای دیجیتال نعمت علاف صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش کامل ارزهای دیجیتال اثر نعمت علاف صالحی

کتاب آموزش کامل ارزهای دیجیتال

انتشارات:نشر عطران
امتیاز:
۳.۸از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آموزش کامل ارزهای دیجیتال

کتاب آموزش کامل ارزهای دیجیتال نوشته نعمت علاف صالحی است. این کتاب به اررزهای دیجیتال می‌پردازد و اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار می‌دهد. 

درباره کتاب آموزش کامل ارزهای دیجیتال

دنیای تودرتوی اینترنتی در تمام جنبه ‌های زندگی ما نفوذ دارد و به نوعی سبک نوینی از یک زندگی مدرن شده را پایه ‌ریزی کرده ‌است. حالا جنبه‌های اقتصادی تا جریانات مالی دنیای کلاسیک نیز در دریای بی‌‌انتهای الکترونیکی نقش می‌گیرد. ارزهای دیجیتال یکی از آوردهای اقتصادی در دنیای مدرن و الکترونیکی شده امروزی هستند.

تمامی ارزهای دیجیتال واحدهای پولی مستقل از اقتصادهای شناخته ‌شده و کلاسیک هستند که به ‌طور کامل در دنیای الکترونیکی تولید شده، ذخیره می ‌شوند و از طریق همین فضاهای الکترونیکی منتقل می‌ گردند. ارزهای دیجیتالی از یک جریان ارزش ‌افزوده در بستری از اطلاعات دیجیتال شکل می‌گیرند.

اما در دنیای رمز ارزها ماجرا چیز دیگری است. در این جریان اقتصادی، ارزش رمز ارزها وابسته به پول با ماهیت فیزیکی نیست. یک جریان باز اقتصادی که مستقل از بانک‌‌ها در دنیای الکترونیکی استخراج می‌‌شود و مستقل از همان بانک‌ها ذخیره ‌شده و می‌توانید آنها را جابه‌جا کنید.

حالا جریانات پولی تغییر کرده ‌است. فضاهای درآمدزایی از تفکرات کلاسیک در حال حرکت به سمت منابعی بی‌پایان و جذاب در آن ‌سوی فضاهای اینترنتی است. جایی در دنیای مجازی که با اقتصادی مجازی درآمدزایی واقعی و ثروتی همیشگی را پدید آورده ‌است. رمز ارزها ایده‌های درآمدزایی ساده از دنیای پیچیده اینترنتی هستند. نوعی جریان پولی که مستقل از هر جریان پولی‌ای که می‌‌شناسید، قواعد اقتصادی و ماجراهای ارزشی خودش را شکل می‌دهد.

اگر می‌ خواهید با حرکت نوین جریانات پولی، از دنیای مجزایی، درآمدی واقعی کسب کنید، قطعا به اطلاعاتی مفید و هدفمند از ارزهای دیجیتال نیاز دارید. پس همراه این کتاب باشید تا به دانستنی‌های مهم در خصوص رشته ارزهای دیجیتال اشاره تخصص به‌دست آورید.

در اصل یک سیستم رمزگذاری شده ماهیت کلی استخراج تا تراکنش‌های ارز دیجیتال را مدیریت می‌کند. اگر شما هم علاقه به حضوری قدرتمند در این اقتصاد پویا و مستقل و در عین ‌حال دقیق و پیشرو دارید، لازم است تا قبل ‌از ورود، اطلاعاتی مهم از دنیای ارزهای دیجیتال را بدانید.

خواندن کتاب آموزش کامل ارزهای دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب آموزش کامل ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال به انگلیسی Digital currency

ارزهایی هستند که به صورت الکترونیکی ذخیره و منتقل می‌شوند و مبنای آن‌ها صفر و یک است. همان‌طور که از واژه آن نیز برمی‌آید، ارز دیجیتال به هر ارزش ایجاد شده در بستر دیجیتال اشاره دارد. این مفهوم در مقابل واسطه‌های فیزیکی مانند اوراق بانکی یا سکه مطرح می‌شود. ارز دیجیتال ویژگی‌هایی مشابه با ارزهای فیزیکی دارد، اما به‌طور معمول تراکنش‌های انتقال سرمایه ارزهای دیجیتالی به‌صورت آنی و بدون مرز بین افراد قابل انجام است.

ارزهای مجازی و رمزارزها به انگلیسی: Cryptocurrency هر دو از نمونه‌های ارزهای دیجیتال هستند اما هر ارز دیجیتالی ارز مجازی یا رمزارز نیست.

پول‌های دیجیتال مانند پول‌های فیزیکی، برای خرید کالا و خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرند اما می‌توانند به استفاده در مجامع خاص نیز محدود شوند؛ برای مثال می‌توان یک پول مجازی مخصوص یک بازی یا شبکه اجتماعی داشت. پول‌های دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم به عنوان «پول‌های غیرمتمرکز دیجیتال» شناخته می‌شوند؛ به این معنی که مرکزی برای تولید این پول وجود ندارد.

ارز دیجیتال (Cryptocurrency) شکل خاصی از پول دیجیتال است که بر پایه علم رمزنگاری ایجاد شده است. بیشتر ارزهای دیجیتال برای بهره‌مند شدن از ویژگی‌های اساسی مانند غیرمتمرکز بودن، شفافیت و تغییرناپذیر بودن از بلاک چین استفاده می‌کنند.

نظرات کاربران

کاربر 4271205
۱۴۰۱/۰۳/۲۶

سلام عالیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان