دانلود و خرید کتاب بررسی فقهی حقوقی حکم اعمال جراحی زیبایی در نکاح فرنوش شریعتی سرابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بررسی فقهی حقوقی حکم اعمال جراحی زیبایی در نکاح اثر فرنوش شریعتی سرابی

کتاب بررسی فقهی حقوقی حکم اعمال جراحی زیبایی در نکاح

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بررسی فقهی حقوقی حکم اعمال جراحی زیبایی در نکاح

کتاب بررسی فقهی حقوقی حکم اعمال جراحی زیبایی در نکاح نوشته فرنوش شریعتی سرابی است. این کتاب یکی از آثار حقوقی نشر راز نهان است.

درباره کتاب بررسی فقهی حقوقی حکم اعمال جراحی زیبایی در نکاح

جراحیی زیبایی به هر قسم فرآیند در تغییر ساختار فیزیکی ظاهری بدن به جهت بهبود ظاهری بدن مثل کاهش وزن یا کوچک نمودن بینی، عمل جراحی زیبایی است. در مقابل، عمل جراحی اصلاحی یا ترمیمی هرگونه عمل جراحی یا هرگونه فرآیند اصلاحی به‌ قصد اصلاح ناهنجاری‌های ظاهری بدن بوده اعم از این‌که این ناهنجاری‌ها عیوب مادرزادی یا نواقص ایجادشده در نتیجه حوادثی مثل آتش‌سوزی باشد می‌گویند. اما نگاه حقوقی به این جراحی چگونه است؟ این کتاب جراحی زیبایی را از دیدگاه فقهی حقوق بررسی می‌کند. 

خواندن کتاب بررسی فقهی حقوقی حکم اعمال جراحی زیبایی در نکاح را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به حقوق و دانشجویان این رشته پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بررسی فقهی حقوقی حکم اعمال جراحی زیبایی در نکاح

از قدیم‌الایام تاکنون موضوع زیبایی و جوانی مدنظر بشریت بوده است و با ورود این ایده به علم طب، جراحی و اعمال زیبایی را جزء یکی از پیچیده‌ترین رشته‌های طبی قرار داد. در افسانه‌های کهن، دست یافتن به اکسیر جوانی و زیبایی، منشأ بسیاری از جنگ‌ها و لشکرکشی‌ها بوده است. انسان کمال طلب، زیبایی و برتری صوری را در کنار سایر قدرت‌های دنیوی می‌خواهد و آن را نماد محسنات درونی قلمداد می‌کند. وجود انواع مختلف وسایلی که برای آرایش و پیرایش سروصورت به کار می‌روند گواهی صادق بر این مدعاست. با پیشرفت علوم و فنّاوری و افزایش توانایی انسان برای دخالت در اشکال طبیعی خلقت، به‌تدریج آرزوی دیرینه انسان به واقعیت نزدیک‌تر شد. به‌ نحوی ‌که امروزه تقریباً هر کس می‌تواند مطابق سلیقه شخصی خود اجزای مختلف صورت و بدنش را تغییر دهد. با فرارسیدن عصر جدید، برخی از انواع وجوه ظاهری و کردارهای بدنی اهمیتی خاص می‌یابند. در بسیاری از عرصه‌های فرهنگی ماقبل جدید، نمای ظاهری بدن به ‌طورکلی تابع استانداردهای مبتنی بر معیارهای سنتی بود. طرز آراستن چهره و انتخاب لباس همیشه تا ندازه‌ای وسیله ابراز فردیت بوده است، ولی امکان استفاده از این وسیله، معمولاً به‌آسانی فراهم نمی‌آمد یا اصلاً مطلوب نبود. نمای ظاهری فرد بیش از آن ‌که نشان‌دهنده هویت شخصی باشد، بیانگر هویت اجتماعی بود (اباذری و حمیدی،۱۳۸۷: ۲۹).

بشر همواره در پی ابداع روش‌هایی برای زیباسازی و خوب جلوه دادن بدن خود است؛ روش‌هایی که متناسب با شرایط و زمان‌های گوناگون متفاوت است. آدمی با ایجاد تغییر در بدن، در پی برطرف ساختن نیاز فطری و روحی و اجتماعی خود به زیبایی و جمال خواهی بوده است. با پیشرفت علم پزشکی، به جراحی‌های زیبایی در عصر کنونی، در حکم یکی از مصادیق دخل و تصرف در بدن، جهت زیباسازی، توجه می‌شود. کوچک کردن بینی، بزرگ کردن لب، ساخت گونه‌های برجسته، بزرگ کردن سینه‌ها، کوچک کردن شکم، باریک کردن ران‌ها، صاف کردن چین‌وچروک‌ها و کشیدن پوست، ازجمله مواردی است که سالانه زنان بسیاری برای به دست آوردن زیبایی دلخواه بر بدن خود اعمال می‌کنند. امروزه، جراحی‌های پلاستیک یکی از شایع‌ترین اعمال جراحی در سطح جهان است و میزان متقاضیان آن، روزبه‌روز افزایش می‌یابد 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۵ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۵ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان