دانلود و خرید کتاب کوچک اما بزرگ فرشید قلی‌‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کوچک اما بزرگ اثر فرشید قلی‌‌پور

کتاب کوچک اما بزرگ

معرفی کتاب کوچک اما بزرگ

کوچک اما بزرگ دو نمایشنامه برای کودکان نوشته فرشید قلی‌پور است که در نشر بوی کاغذ به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب کوچک اما بزرگ

کتاب حاضر شامل دو نمایشنامه ویژه کودکان است. رویکرد هر کدام از این نمایشنامه‌ها بر مفاهیمی ژرف تاکید دارد که همانا مهارت‌آموزی از طریق قصه و درام است؛ تا با تاثیرگذاری بر ذهنیت و باورهای کودکان، قوه خیالشان را به تکاپو وادارد که در نتیجه بتوانند با خیالپردازی - که مهمترین شیوه تقویت قوای ذهنی در راستای ادراک و استفهام مسائل گوناگون است ـ به این مهم دست یابند. 

هوش کودکان با ادراک پیرامون و بهره بردن از تخیل است که قویتر می‌شود و آنگاه است که کودک می‌تواند تصمیم‌های درست بگیرد و خودباوری را معنا کند.

در نمایشنامه اول که طلسمِ کوهِ سیاه نام دارد با کودکی روبه‌رو هستیم که در عین کودکی دست به کاری می‌زند که بزرگمردان و بزرگ‌زنان هم‌ولایتی‌اش توان گرفتن چنین تصمیم و اقدامی را ندارند. او به جنگ دیوی می‌رود که همه‌جا سخنِ وحشت از اوست. اما کودک که به دنبال نجات جان مادربزرگش است، به راه میافتد. 

پس کودکِ مخاطب در این نمایشنامه درمی‌یابد که در انسان نیرویی وجود دارد به نام قدرت اراده که می‌شود با هدایت درستِ آن به موفقیت و پیروزی رسید. 

در نمایشنامه دوم که فِه‌فِه قدبلنده نام دارد، وقتی لاک‌پشت و خارپشت توان ارتفاع گرفتن ندارند تا جوجه گنجشک را به لانه‌اش ببرند، سراغ زرافه می‌روند تا او با استفاده از توان بدنی خود و قابلیتی که دارد این کار را انجام دهد. 

در اینجا هم کودکِ مخاطب با مفهومی به نام تدبیر آشنا می‌شود و این که اگر خودش توان انجام کاری را ندارد، می‌تواند اندیشه را به کار بندد و با استفاده از ابزار و امکانات پیرامون و کمک گرفتن درست و اصولی به مقصود خود برسد و موفق شود.

خواندن کتاب کوچک اما بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان دبستانی گروه سنی ج مخاطبان این کتاب‌اند.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

قیمت:
۲۳,۵۰۰
تومان