دانلود و خرید کتاب راهنمای آزمایشگاه آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی؛ جلد اول مهدی قیطاسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای آزمایشگاه آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی؛ جلد اول اثر مهدی قیطاسی

کتاب راهنمای آزمایشگاه آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی؛ جلد اول

معرفی کتاب راهنمای آزمایشگاه آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی؛ جلد اول

راهنمای آزمایشگاه آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی (ارزیابی وضعیت بدنی) جلد اول کتابی نوشته مهدی قیطاسی و دیگران است که در انتشارات دانشگاه شهیدبهشتی برای متخصصان تربیت‌بدنی و حرکات اصلاحی نوشته شده است.

دانشگاه شهید بهشتی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی ایران است که از سال ۱۳۳۸ به عنوان یکی از مراکز علمی معتبر فعالیت خود را آغاز کرده است. این دانشگاه ۱۹ دانشکده، ۳ پردیس و ۱۶ پژوهشکده و مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی دارد.

انتشارات دانشگاه شهید بهشتی (دانشگاه ملی سابق) با نام اداره انتشارات در سال ۱۳۵۲ فعالیت خود را آغاز کرد، این مجموعه از سال ۱۳۵۳ مرکز فروش کتاب خود را هم در دانشگاه تاسیس کرد.

دکتر علی آموزش اولین مدیر این انشارات بود. این انتشارات سال ۱۳۵۴ با نام «دفتر انتشارات و تامین منابع درسی» فعالیت خود را به‌طور مستقل از اداره روابط عمومی دانشگاه گسترش داد.

فعالیت رسمی و سازمان یافته انتشارات و چاپخانه از سال ۱۳۵۹ با مدیریت دکتر رضا شعبانی شروع شد و بعد از چندین مرحله تغییر در سیستم، انتشارات دانشگاه شهید بهشتی در حال حاضر در زمینه چاپ و نشر آثار دانشگاهی و پژوهشی و مجلات بسیار توانمند است و آثار ارزشمندی در اختیار دانشجویان، اساتید و پژوهشگران قرار می‌دهد.

کتاب‌های انتشارات دانشگاه شهید بهشتی زیر نظر اساتید و متخصصین هر رشته منتشر می‌شوند و بهترین و جامع‌ترین اطلاعات را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهند تا هم دانشجویان این دانشگاه و هم دانشجویان دانشگاه‌های دیگر و علاقه‌مندان بتوانند به راحتی به کتاب‌های مورد نیازشان دسترسی داشته باشند.

 درباره کتاب راهنمای آزمایشگاه آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی (ارزیابی وضعیت بدنی) جلد اول

در این کتاب که جلد اولِ مجموعه‌کتاب‌های راهنمای آزمایشگاه آسیب‌شناسیِ ورزشی و حرکات اصلاحی با عنوان ارزیابی وضعیت بدنی است، روش‌های عملیِ ارزیابیِ پاسچر و کمّیسازیِ شاخصه‌های وضعیت بدنی با رویکردی کاملاً علمی ارائه شده است تا منبعی در اختیار دانشجویان و متخصصان این رشته در فضاهای دانشگاهی و مراکز ارائة خدمات حرکات اصلاحی قرار دهد و خلأ علمی– عملیِ موجود در این رشته را تاحدودی برطرف سازد.

یکی از اهداف این کتاب، آشناییِ دانشجویان تحصیلات تکمیلیِ رشتة آسیب‌شناسیِ ورزشی و حرکات اصلاحی با روش‌های آزمایشگاهیِ ارزیابیِ وضعیت بدنی است. آموزش این روش‌ها با هدفِ به‌کارگیریِ روش‌های علمی در کمّی‌ساختنِ ویژگی‌ها و خصوصیات پاسچرالِ افراد مراجعه‌کننده به کارشناسان و متخصصان حرکات اصلاحی است تا از‌یک‌سو بتوانند تسلط علمیِ خود بر روش‌های عملیِ آزمایشگاهی را توسعه دهند و از‌ سوی‌ دیگر، روش‌های کمّی‌سازی پاسچر در تحقیقات علمی را بهبود بخشند.

کتاب پیشِ‌رو مشتمل بر شش فصل است: فصل اول، به آناتومیِ بالینی و پاسچرهای جبرانیِ بخش‌های مختلف بدن می‌پردازد و فصل دوم، وضعیت‌های‌ بدنیِ غالب در کودکان و روش‌های ارزیابی پاسچر را در آن‌ها بررسی می‌کند. در فصل‌های سوم تا ششم، روش‌های آزمایشگاهیِ ارزیابی و اندازه‌گیری‌های وضعیت‌بدنی شامل ارزیابی مشاهده‌ای، اندازه‌گیری‌های کمّیِ پاسچر، ارزیابی‌های عملکردی و معاینات جسمانی، آزمون‌های طول عضلانی، انحرافات وضعیتیِ متداول و ناهنجاری‌های جسمانیِ شایع به‌تفصیل بررسی و ارائه شده است. 

خواندن کتاب راهنمای آزمایشگاه آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی (ارزیابی وضعیت بدنی) جلد اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

دانشجویان تحصیلات تکمیلیِ رشتة آسیب‌شناسیِ ورزشی و حرکات اصلاحی.

نظرات کاربران

aminjavan
۱۴۰۲/۰۶/۱۰

خوبه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۹۲,۰۰۰
تومان