دانلود و خرید کتاب من بهتر؛ راهی به سوی تحول خود مهدی رجبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من بهتر؛ راهی به سوی تحول خود اثر مهدی رجبی

کتاب من بهتر؛ راهی به سوی تحول خود

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب من بهتر؛ راهی به سوی تحول خود

کتاب من بهتر؛ راهی به سوی تحول خود نوشته مهدی رجبی و بهزاد شوقی است. کتاب من بهتر؛ راهی به سوی تحول خود به شما یاد می‌دهد زندگی‌تان را مرحله به مرحله تغییر دهید.

درباره کتاب من بهتر؛ راهی به سوی تحول خود

این کتاب مرحله به مرحله به شما کمک می‌کند زندگی‌تان را تغییر دهید تا بتوانید به دنبال آرزوهایتان بروید و احساس رضایت بیشتری از خودتان داشته باشید.  پس از خواندن هر بخش مدتی مطالعه را کنار بگذارید و درباره درستی و نادرستی هر مطلب و تاثیری که ممکن است در زندگی‌تان داشته باشد خوب فکر کنید. این کار باعث می‌شود به درونی‌ شدن مباحث کتاب کمک کنید. 

به خاطر داشته باشید که مطالب این کتاب، چکیده و خلاصه‌ای از مجموعه کتاب‌های روانشناسی و موفقیت است و تک تک مطالب آن به محک آزمایش زده شده است. هر تغییری به تلاش مداوم نیاز دارد تا بتوان بر مقاومت‌های چندین ساله درونی و بیرونی غلبه کرد. 

در آغاز ممکن است بابت چنین حجمی از اطلاعات جدید هیجان زده شوید. شاید به خاطر رویای جدید زندگی‌تان، احساس تازه کشف شده‌ای از امید و اشتیاق در شما پدید آید. این خوب است؛ اما بدانید که شاید احساسات دیگری را هم تجربه کنید. شاید از این که چرا بیشتر این چیزها را نمی‌دانستید، دلسرد شوید و یا از دست والدین و معلمان‌تان عصبانی شوید که چرا این مفاهیم مهم را در خانه و مدرسه یادتان نداده بودند. یا حتی از دست خودتان عصبانی شوید که چرا با وجود داشتن خیلی از این چیزها تا به حال به آن‌ها عمل نکرده بودید. نفسی عمیق بکشید و به یاد داشته باشید که تمام این‌ها بخشی از سفر پیش رویتان است. هر چه در گذشته اتفاق افتاده عالی بوده. در واقع همین گذشته شما بوده که شما را به این لحظه تغییر رسانده. همه از جمله خودتان تلاش‌تان را در گذشته کرده‌اید و اکنون قرار است آگاهی بیشتری کسب کنید. باید این آگاهی تازه را جشن گرفت، چرا که باعث رهایی شما است. با این کتاب همراه شوید و از تغییر لذت ببرید.  

خواندن کتاب من بهتر؛ راهی به سوی تحول خود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگی‌شان را تغییر دهند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب من بهتر؛ راهی به سوی تحول خود

تصمیم‌گیری و هدف‌گذاری در زندگی

همه ما رویاها و آرزوهایی داریم، همه ما در اعماق روح خود می‌خواهیم باور کنیم که دارای موهبت خاصی هستیم، می‌توانیم تغییر و تفاوتی ایجاد کنیم. می‌توانیم به طریق خاصی در دیگران نفوذ کنیم و می‌توانیم جهان فعلی را به صورت دنیای بهتری در آوریم.

آرزوی شما چیست؟ اکنون چند لحظه وقت صرف کنید و در رویا و آرزوی خود فرد بروید و ببینید خواسته واقعی شما در زندگی چیست؟

کارهایی که گاه به گاه انجام می‌دهیم ملاک نیستند، بلکه اعمال دائمی ما هستند که نقش تعیین کننده دارند؛ بنابراین «تصمیم» تعیین کننده شخصیت و راه زندگانی ماست. در لحاظ تصمیم‌گیری است که سرنوشت ما رقم زده می‌شود. آنچه سرنوشت ما را تعیین می‌کند، شرایط زندگی‌مان نیست، بلکه تصمیم‌های ماست. در درون هر یک از ما منابع نیروی عظیمی به ودیعه نهاده شده است که می‌تواند ما را به کلیه آرزوهای خود و حتی به چیزی بیش از آن برساند. یک تصمیم، می‌تواند دریچه‌های بسیاری را به روی ما باز کند و شادمانی یا غم، سعادت یا بی‌نوایی، با هم بودن یا انزوا، عمر طولانی و یا مرگ زودرس را به ارمغان آورد.

هر چه بیشتر تصمیم بگیرید، قدرت تصمیم‌گیری شما بیشتر می‌شود. همچنان که عضلات بدن در اثر ورزش نیرومندتر می‌شوند، قدرت تصمیم نیز با تمرین، افزایش می‌یابد.

همین امروز، در مورد دو کار که به تاخیر انداخته‌اید، تصمیم بگیرید: یک تصمیم که گرفتن آن آسان و یک تصمیم که کمی دشوارتر باشد. بلافاصله در جهت عملی کردن هر یک از آن‌ها قدمی‌بردارید و این کار را با قدم دیگری که فردا بر می‌دارید ادامه دهید. با این عمل، عضلات تصمیم‌گیری شما نیرومند می‌شوند و می‌توانی به زودی تغییراتی بزرگ در تمامی جهات زندگی خود به وجود آورید.

باید خود را مقیّد کنیم که از اشتباه‌های خود پند بگیریم. نه این که به خود بپیچیم و خویشتن را ملامت کنیم. اگر از خطاهای خود درس نگیریم، ممکن است در آینده نیز آن‌ها را تکرار کنیم. اگر موقّتا کشتی‌تان به گل نشست، به خاطر آورید که در زندگی انسان شکست معنی ندارد، بلکه فقط نتیجه وجود دارد. این ضرب المثل را در نظر داشته باشید:

«موفقیت، ناشی از تجربه است و تجربه غالبا نتیجه قضاوت غلط است».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان