دانلود و خرید کتاب نقاط اضافه طب سوزنی بدن
کتاب نقاط اضافه طب سوزنی بدن اثر کلمانتین عیسی نژاد دریایی

کتاب نقاط اضافه طب سوزنی بدن

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نقاط اضافه طب سوزنی بدن

کتاب نقاط اضافه طب سوزنی بدن گردآوری‌شده توسط کلمانتین عیسی نژاد دریایی است و انتشارات اشراقیه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب نقاط اضافه طب سوزنی بدن

اطلاعاتی که در کتاب نقاط اضافه طب سوزنی بدن ارائه می‌شود، نقاط اضافه طب سوزنی ما را با نقاط طب سوزنی معمولی متمایز می‌کند. چهارده مریدین سنتی با نشانه‌ها، اقدامات منحصر به فرد و اثربخشی فوق‌العاده در تئوری و درمان طب سوزنی، حتی اگر برخی از نقاط اضافه با شواهد علمی تأیید نشده باشند.

تعادل یین-یانگ مفهوم منحصر به فرد و کلید غالب طب در طول تاریخ طب سنتی چینی (TCM) برای قرن‌های متمادی است. اعتقاد بر این است که این مفهوم کاملاً TCM را از طب غربی متمایز می‌کند. بر اساس این مفهوم یک بیماری به این ترتیب نشان‌دهنده ازدست‌دادن تعادل یین-یانگ است. از سوی دیگر، این مفهوم همچنین به عنوان پایه و دستورالعمل برای علت‌شناسی بیماری‌ها، تشخیص و درمان عمل می‌کند.

تعادل یین-یانگ را می‌توان با تحریک از طریق تکنیک‌هایی مانند طب سوزنی، طب فشاری، موکسا گذاری، بادکش و ماساژ دادن بر روی نقطه طب سوزی به‌دست آورد. پروتکل کلاسیک و معروف چهار دروازه (Liv3,yin وLi4,yang ) که برای درمان موفقیت‌آمیز سلامت فرعی استفاده می‌شود کاربرد این مفهوم را نشان می‌دهد و اهمیت تعادل یین-یانگ را برجسته می‌کند. با این حال، نقاط اضافه کاملاً از این نظریه مستثنی شده‌اند؛ زیرا آنها در چهارده مریدین سنتی گنجانده نشده‌اند.

خواندن کتاب نقاط اضافه طب سوزنی بدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران حوزهٔ طب سوزنی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان