دانلود و خرید کتاب رقص تغییر پیتر سنگه ترجمه حسین اکبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رقص تغییر اثر پیتر سنگه

کتاب رقص تغییر

معرفی کتاب رقص تغییر

رقص تغییر؛ چالش‌های تغییر پایدار در سازمان‌های یادگیرنده ترجمه‌ای است از کتاب The dance of change : the challenges of sustaining momentum in ,learning organizations نوشته پیتر سنگه و دیگران که حسین اکبری و مسعود سلطانی آن را به فارسی برگردانده‌اند.

درباره کتاب رقص تغییر

این کتاب که درباره تغییر پایدار در سازمان‌های یادگیرنده سخن می‌گوید با ترجمه اختصاصی پیتر سنگه برچاپ فارسی منتشر شده است.

 این کتاب به موضوع نتوسعه مدیریت و تعمیق دانسته‌های مدیریان و اصلاح ذهنیت انها برای رسیدن به توسعه می پردازد.  کتاب رقص تغییر به دلیل محتوای خوب و جذابش برای پنجمین بار است که به چاپ رسیده است و در بسیاری از دانشگده‌ها به عنوان مرجع درسی تحول و مدیریت تغییر انتخاب شده است..

سازمان‌های متعددی با ضرورت تغيير مواجه‌اند. رقابت جهانی و تجارت رو به رشد جهانی در شرق و غرب، در كشورهای توسعه يافته و در حال توسعه، فضايی به شدت ناپايدار برای تمام كسب وكارها ايجاد نموده است. گاهی برای توسعه شايستگی‌های سازمانی به دنبال تغيير هستيم. گاهی نيز می‌خواهيم محيط كاری خلاق و بانشاط ايجاد كنيم تا بهترين افراد را جذب يا حفظ نماييم. برخی مواقع نيز تغيير برای بقای سازمان است. در اغلب شركت‌ها، هر سه موضوع مطرح است. 

در تمامی سازمان‌ها با چالش تغيير روبه‌رو مي‌شويم و اين چالش فقط در كسب‌وكارها ديده نمي‌شود. مدارس، سازمان‌های دولتی و سازمان‌های غيردولتی، همگی با تغييرهای شگرفی مواجه مي‌شوند كه ذينفعان متنوع آنها انتظار می‌كشند. 

كتاب رقص تغيير درباره ده چالش عمده تغيير تنظيم شده است. اين ده چالش مجموعه‌ای از نيروهای محدودكننده‌اند كه در اغلب اقدام‌های تغيير بروز می‌كنند. هر يک از آنها استراتژي‌های رهبری اثربخش يا غيراثربخشی دارند. معمولاً نمي‌توان با كار سخت‌تر بر نيروهای محدودكننده غلبه كرد. برخورد مناسب، پرداختن به منبع اين نيروهای محدودكننده است؛ مثلاً به افراد كمک كنيم كه درآمد جديدی ايجاد كنند. رقص تغيير از حركت مداوم ميان انرژی دادن به تغيير و پرداختن به نيروهای دوگانه‌ای برمی‌خيزد كه تغيير را محدود می‌كنند.

مهمترين ويژگی كتاب رقص تغيير، نگرش سيستم‌های زنده به تغيير است. چالش‌های خاص تغيير پايدار از يک سازمان به سازمان ديگر، يا از يک فرهنگ به فرهنگ ديگر فرق مي‌كنند. وقتی مديران در زمينه‌های فرهنگی جديد و متفاوت با اين ايده‌ها كار مي‌كنند، با چالش‌های جديدی برای تغيير پايدار روبه‌رو مي‌شوند و لازم است كه استراتژي‌های تازه‌ای برای مقابله با آنها ايجاد نمايند. مطالبی كه در اين كتاب مطرح شده‌اند، ايده‌های راهگشايی هستند كه مي‌توانند مسير تغيير را برای سازمان مشخص كنند. 

خواندن کتاب رقص تغییر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

مدیران و برنامه ریزان سازمان ها مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.


نظرات کاربران

🌌asemoon🌌
۱۴۰۱/۰۶/۰۷

در صورت امکان، این کتاب رو به طاقچه بی‌نهایت اضافه کنید‌.

کاربر 7448016
۱۴۰۲/۱۰/۰۷

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۶۷۴ صفحه

حجم

۱۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۶۷۴ صفحه

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان