دانلود و خرید کتاب داستان نویسی رندی اینگرمنسن ترجمه سارا کاظمی منش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب داستان نویسی

کتاب داستان نویسی دامیز اثر رَندی اینگرمنسن و پیتر اکونومی یکی از مجموعه کتاب‌های دامیز در زمینه آموزش داستان‌نویسی است.

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دهه‌ی گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعه‌ی وایلی، خود را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام به گام مهارت‌های گوناگون و به دست آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند.

کتاب داستان‌نویسی دامیز شما را با نکته‌های هوشمندانه داستان‌نویسی که در نوشتن قطعا به دردتان خواهند خود، آشنا می‌کند. نکاتی درباره پیدا کردن مسیر در دنیای داستان‌نویسی و تبدیل کردن ایده‌های ناب به داستان‌های جذاب. در این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه فضایی ایده‌آل برای نوشتن پیدا کنید. اصول خلق رمان‌های قوی را می‌خوانید. روش‌های ویرایش و پرداخت داستان و شخصیت را فرا می‌گیرید و با مراحل انتشار اثر آشنا می‌شوید به علاوه نکات مهم آموزنده دیگر در داستان‌نویسی.

خواندن کتاب داستان نویسی دامیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به یادگیری داستان‌نویسی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

نظرات کاربران

سما
۱۴۰۲/۰۲/۲۹

لطفا در طاقچه بی‌نهایت بزارید... نمونه کتاب رو خوندم، حس خوبی بود. انـگار یکی نشسته جلوت و داره بهت آموزش میده. متن روان، ترجمه عالی، محتوای بکر... اگه بدنبال شنیدن حرفهای جدید و بدرد بخور در مورد نوشتن هستید بخونیدش.

محمد خوشخرام
۱۴۰۱/۱۲/۲۴

بی‌نظیره این کتاب کامل دقیق و شفاف همه اون چیزی رو که یک نویسنده باید در اختیار داشته باشه آورده

کاربر Sami
۱۴۰۱/۰۶/۱۶

برای علاقمندان به داستان‌نویسی بسیار مفید خواهد بود خصوصا مبتدی‌ها. برای تهیه‌اش شک نکنید دوستان🌱

بهزاد
۱۴۰۳/۰۱/۱۰

کتاب به روش کاملا ساده و عملی، بخش به بخش مواد لازم برای نوشتن رو یاد میده.نکته جالب اینکه برای هر بخش پیشنهاداتی میده که به کمک ابزاری در اختیار مخاطب قرار میده میشه کار رو پیش برد.من کتاب های

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۳۶ صفحه

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۳۶ صفحه

قیمت:
۹۸,۱۰۰
تومان