دانلود و خرید کتاب هویت؛ موفقیت های نامرئی مهدی رابطی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هویت؛ موفقیت های نامرئی اثر مهدی رابطی

کتاب هویت؛ موفقیت های نامرئی

نویسنده:مهدی رابطی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب هویت؛ موفقیت های نامرئی

هویت؛ موفقیت های نامرئی کتابی نوشته مهدی رابطی است که راه دستیابی به اهداف از طریق استراتژی I.U.X.A را آموزش می‌دهد.

 درباره کتاب هویت؛ موفقیت های نامرئی

 در این کتاب از زاویه منطق و فلسفه به بحث موفقیت و رسیدن به عشق، قدرت، ثروت و سایر اهداف پرداخته می‌شود که می‌تواند راهی نو در میان بن‌بست‌ها و امیدی تازه در میان سردرگمی‌ها باشد. 

وقتی حرف از منطق و فلسفه می‌شود معمولا فکر می‌کنیم باید با مطالبی سنگین و غیرقابل فهم روبرو شویم. اما این اثر به زبان و بیانی ساده مطالبی را که به قدرت، ثروت، آرامش، هیجان، عشق و رسیدن اهداف ختم می‌شود، با ذکر داستان‌ها و مثال‌هایی ملموس توضیح داده است. به شکلی که این مفاهیم عمیق را به‌روشنی برای ما  قابل‌فهم کرده است. این ویژگی کتاب باعث می‌شود شما در کنار لذتی که از خواندن مطالب منحصربه‌فرد در حوزه موفقیت می‌برید، جهان را از دریچه‌ای جدید و خاص ببینید تا بتوانید هم زندگی‌تان را تغییر دهید و هم در بحث‌ها و سخنرانی‌های خود حرف تازه‌ای برای گفتن داشته باشید.

معمولاً کتاب‌های موفقیت، مدیریت، هدف‌گذاری و... از روان‌شناسی و مطالب مرتبط با آن حرف می‌زنند. اما این کتاب که با متد I.U.X.A نوشته شده است می‌تواند با رویکرد تازه‌ای که به بحث موفقیت دارد شما را به شکلی لذت‌بخش با مطالبی آشنا کند که شاید تابه‌حال از این زاویه به موضوع نگاه نکرده باشید. 

در بخش اول کتاب شما با نگاهی انتقادی نسبت به برخی مطالب موجود در بحث موفقیت آشنا می‌شوید. سپس ریشه مشکل می‌شناسید و راه‌حلی جدید بر پایه همین متد به شما معرفی می شود و در انتها با جزئیات بیشتر به شما کمک می‌شود تا بتوانید به اهداف خود برسید.

این کتاب هم خودآگاه و هم ناخودآگاه شما را هدف گرفته است، به شکلی که حتی اگر فقط یک‌بار کتاب را بخوانید، تأثیرش را در زندگی و نوع نگرش شما نسبت به جهان می‌گذارد. 

در این کتاب مطالبی کاربردی و تمرین‌هایی گنجانده شده که می‌تواند مانند یک کارگاه عملی موفقیت، به‌مرور کیفیت زندگی شما را ارتقا بخشد تا حدی که بارها تجربه گفتن کلماتی مانند «آها!» و «یافتم» را در زندگی خود داشته باشید.

در این کتاب نقطه هدف برای شما مشخص نشده است. زیرا اعتقاد نویسنده بر این است که تعریف هر کس از موفقیت و هدف با دیگری متفاوت است. از طرفی می‌توان هزاران کتاب در رابطه با کسب موفقیت، ثروت، اهداف و مطالب مرتبط را در بازار یافت که در بین آن‌ها کتاب‌های خوبی نیز قرار دارند. 

در این کتاب مسیر و برنامه‌ای هم برای موفقیت مشخص نشده است. زیرا جهان پیوسته در حال تغییر  است. برنامه‌ها نیز قدیمی می‌شوند و کارایی خود را از دست می‌دهند. زندگی و شرایط هر شخصی با دیگری متفاوت است و نمی‌توان برای خوشبختی همه‌ انسان‌های جهان یک نسخه پیچید. 

نویسنده بجای تکرار مطالب موجود به شما نقشه‌ای می‌دهد که خودتان بتوانید هدفتان را پیدا کنید. او به‌جای نشان دادن راه رسیدن به موفقیت، چراغ‌ها را روشن می‌کند تا خودتان بهترین مسیر را انتخاب ‌کنید و با ندای قلبتان حرکت را آغاز نمایید. 

خواندن کتاب هویت؛ موفقیت های نامرئی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر تابه‌حال از خواندن کتاب‌های موفقیت راضی نبوده‌اید، این کتاب مخصوص شماست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۶ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۶ صفحه

قیمت:
۵۴,۶۰۰
تومان