دانلود کتاب صوتی پیاله ای چای بنوش با صدای رضا بابک + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پیاله ای چای بنوش اثر علی  کرمی

دانلود و خرید کتاب صوتی پیاله ای چای بنوش

نویسنده:علی کرمی
گوینده:رضا بابک
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی پیاله ای چای بنوش

کتاب صوتی پیاله‌ای چای بنوش اثری از علی کرمی است که با صدای رضا بابک در نوین کتاب گویا منتشر شده است.

درباره کتاب پیاله‌ای چای بنوش

این کتاب ۱۳۳ داستان مینیمال از علی کرمی است که با صدای رضا بابک می‌شنوید.

 این کتاب در سال ۳۹۸ منتشر شده است و ۱۳۳ داستانش در ۸ بخش آمده‌اند. موضوعات این داستان‌ها بسیار متنوع‌اند از عاشقانه گرفته فلسفی و اجتماعی، و گاهی فقط یک جمله یا یک پاراگراف هستند. البته حجم کم آنها از زیبایی و اثرگذاری‌شان نکاسته و شما را به راحتی مجذوب خود می‌کنند به ویژه این که با صدای زیبای هنرمند پیشکسوتی همچون رضا بابک آنها را بشنوید. 

 شنیدن کتاب پیاله‌ای چای بنوش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست داران داستان مینیمال مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره علی کرمی

علی کرمی متولد ۱۳۵۶ تهران است. نخستین اثر منتشر شده او اولیس کامران نام داشت. از آثار منتشر شده علی کرمی  می‌توان به جهانی شدن حکمرانی و جایگاه دین در سیاست بین الملل، بازی‌های من و شانس عزیزم، جن زیبایی که از پترا آمد، کیست که بادام نخواهد و ... اشاره کرد. داستان‌های این نویسنده دلنشین و جذابند و تاکنون خیلی‌ها را مجذوب خود کرده‌اند.

 درباره رضا بابک

رضا بابک از سال ۱۳۵۴ فعالیت هنری خود را شروع کرد. او از کسانی بود که با شروع فعالیت تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به اجرای نمایش در این پروژه پرداخت. اولین فعالیت‌های هنری بابک با بازی در تئاترهای جنوب کشور بود. بعد از بازی در چند تئاتر سرانجام در سال ۱۳۵۶ وارد سینما شد. نخستین با در فیلم  چریکه تارا به کارگردانی بهرام بیضایی بازی کرد. رضا بابک تنها یک بازیگر نیست. او از قبل از پیروزی انقلاب تا امروز کارگردان و نویسنده بسیاری از فیلم‌های سینمایی هم بوده‌است.

 از فعالیت‌های سینمایی و تلویزیونی بابک می‌توان به بنفشه آفریقایی، شریک زندگی، ارثیه، رویای ناتمام، مهمان‌پذیر طوبی، نون، سلطان صاحبقران و ... اشاره کرد. رضا بابک گوینده رمان‌های زیادی مانند قاشق چای‌خوری هم بوده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۲۶۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۲۶۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان