دانلود و خرید کتاب در جستجوی مزیت های فردی برایان اسمیت ترجمه ناهید سپهرپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در جستجوی مزیت های فردی اثر برایان اسمیت

کتاب در جستجوی مزیت های فردی

معرفی کتاب در جستجوی مزیت های فردی

کتاب در جستجوی مزیت های فردی نوشته برایان اسمیت است که با ترجمه ناهید سپهرپور منتشر شده است. کتاب در جستجوی مزیت های فردی به شما کمک می‌کند بتوانید هم کار فردی انجام دهید هم در تیم موفق باشید.

درباره کتاب در جستجوی مزیت های فردی

این یک کتاب خودیاری عادی نیست. بسیاری از کتاب‌های خودیاری مرا به سمت آنچه باید در راستای رسیدن به مقصد مطلوبم انجام دهم سوق می‌دهند و به شما گفته می‌شود در زندگی چه اشتباهاتی دارید. اغلب کتاب‌های خودیاری فقط به یک پاسخ برای پرسش‌ها یا راه حلی برای مشکلاتی که با آن‌ها مواجه می‌شویم بسنده می‌کنند و درواقع، ابزاری را که خودشان با استفاده از آن‌ها به این نتایج دست یافته‌اند به ما نشان نمی‌دهند. این سبک آموزش در برخی عرصه‌های آموزشی بسیار نتیجه‌بخش است، اما به دلیل پیچیدگی‌های تجربهٔ بشری ما کارایی لازم را ندارد. 

زندگی‌های ما در عرصهٔ فردی بسیار پویا هستند، چه رسد به اینکه بخواهیم تجربیات روزمره ۷.۶ میلیارد گونهٔ انسانی را درنظر بگیریم. ما همواره تجربیات بشر در هزاره‌های دیگر را در قالب داستان‌ها آموخته‌ایم. این کتاب ما را به این قسم آموزش بازمی‌گرداند: آموختن برای فهم و درک برخی از مهم‌ترین سؤالات زندگی.

مزیت‌هایی که از خواندن این کتاب به دست خواهید آورد فراتر از هیجان ناشی از خواندن داستان‌هایی است که احساسات گوناگونی را برمی‌انگیزند؛ این فرصت به شما داده شده است که بیاموزید و خودتان را بهتر کنید. شما خواهید توانست خودتان را با شفافیت بیشتر و تعصب کمتر تحلیل کنید. این کتاب شما را آماده خواهد کرد بهترین خویشتن خودتان باشید و در هر تیمی که هستید، اعم از خانواده، دوستان، همکاران و بیگانه‌ها، نقشی تأثیرگذار داشته باشید. زندگی سعادتمندانه‌ای را برایتان آرزو می‌کنم.

این کتاب سفری خواهد بود از شما و دربارهٔ شما. همان‌طور که خواهید دید، هریک از ما مهم‌ترین شخص زندگی‌مان هستیم، درست همان‌طور که شما هم باید مهم‌ترین شخص زندگی‌تان باشید.

قرار نیست این کتاب، کتاب خودیاری دیگری باشد که شما را با پرسش «آیا من واقعاً می‌توانم این کار را انجام دهم» به حال خودتان رها کند. در این کتاب عباراتی همچون «نتایج همیشه به یک شکل نیستند» را برای سلب مسئولیت نمی‌بینید. این کتاب دربارهٔ خودشکوفایی است. این کتاب فقط در صورتی می‌تواند شما را ناکام بگذارد که نتوانید با خودتان صادق باشید. سایر کتاب‌ها شما را ملزم می‌کنند که با دیگران رقابت کنید: پول بیشتری دربیاورید، موفق‌تر باشید، کاهش وزن بیشتری داشته باشید، شوهر یا همسر بهتری باشید. کتاب در جستجوی مزیت‌های فردی دربارهٔ شما و چگونگی تأثیرگذاری‌تان روی دیگران است؛ نتایجی که فقط مختص شما و آن افراد هستند. این کتاب دربارهٔ درک خودتان و آن تأثیر است، نه ارزیابی خود در مقابل با دیگران یا برمبنای برخی صفات معمولاً پذیرفته‌شده. اگر مفاهیم درون این کتاب را به کار ببرید، خواهید فهمید مزیت‌های فردی شما چگونه دیگران را تحت تأثیر قرار خواهند داد و این توانایی را خواهید داشت که روی هر فرد یا افراد تأثیر بگذارید یا تغییراتی را در آن‌ها پدید بیاورید.

خواندن کتاب در جستجوی مزیت های فردی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب در جستجوی مزیت های فردی

مزیت‌های فردی چه چیزهایی هستند؟

خوب، هریک از ما در قالب فرد بخشی از چیزی هستیم که به‌خودیِ‌خود نیز موجودیتی مجزا و منحصربه‌فرد دارد. به‌عنوان مثال، گروهی از افراد خانواده‌ای مجزا را تشکیل می‌دهند؛ گروهی از افراد کشوری منحصربه‌فرد را تشکیل می‌دهند؛ گروهی از افراد جهانی منحصربه‌فرد را تشکیل می‌دهند. یک فرد بخشی از موجودیت‌های منحصربه‌فرد متعدد است؛ یک کودک بخشی از یک خانوادهٔ منحصربه‌فرد است، اما همان کودک در مدرسه بخشی از یک کلاس منحصربه‌فرد است.

هریک از ما به‌عنوان فرد مزیت‌های شخصی خودمان را داریم و از طریق عملکردهای خودمان برای سایر افراد مزیت‌هایی را خلق می‌کنیم. مزیت‌های ما حاصل تأثیر متقابلمان با تمام چیزی است که با آن ارتباط داریم. ما برخی افراد را تحت تأثیر قرار می‌دهیم و برخی افراد ما را تحت تأثیر قرار می‌دهند و به‌این‌ترتیب، همگی مزیت‌هایی را برای یکدیگر ایجاد می‌کنیم. وقتی با سایر مردم کار می‌کنیم، تبدیل به موجودیتی منحصربه‌فرد می‌شویم و در راستای دستیابی به هدفی واحد کار می‌کنیم. هر روز متشکل از عملکردهای متقابل بین بسیاری از افراد و موجودیت‌های منحصربه‌فرد است و همین عملکرد طراحی‌شدهٔ ارتباط و تصمیم است که مزیت‌های فردی را ایجاد می‌کند و ما را در زندگی پیش می‌راند. در این کتاب قصد داریم بفهمیم چگونه مزیت‌های فردی خودتان را در هر تغییر و تحولی بهتر بشناسید و این مزیت‌ها چگونه مجموعه‌ای از فرصت‌ها و مزیت‌های خاص را برای سایر افراد خلق می‌کنند. مزیت‌ها نتیجهٔ کیستی ما هستند؛ اعمال و گفتار ما بر تمام کنش و واکنش‌های ما تأثیرگذارند.

لذا، اگر مزیت‌ها از وجود ما نشئت می‌گیرند، آن‌ها در قالب فردی یا جمعی چه هستند؟ آیا مزیت‌ها چیزی هستند که بتوانیم به‌صورت فیزیکی از آن‌ها استفاده کنیم؟ بله. مثل قدبلند یا قوی‌بودن. آیا مزیت‌ها چیزی هستند که بتوانیم با دیگران معامله کنیم؟ بله. شما می‌توانید مزیت‌های خودتان را بدهید و درمقابل، مزیت‌های سایرین را دریافت کنید. اگر شما خیلی قدبلند هستید و کسی کوتاه‌تر از شما برای دسترسی به چیزی به کمکتان نیاز دارد، می‌توانید از مزیت بلندی قدتان برای کمک به آن شخص استفاده کنید. این عمل مهرآمیز ممکن است فرد دیگر را ترغیب کند تا مزیت‌های خودش را با شما یا سایرین به اشتراک بگذارد. مهربانی یک مزیت فردی است. مهربان‌بودن با دیگران می‌تواند به ساختن مزیت‌های دیگر کمک کند، به‌گونه‌ای که فرد مهربانی را به دیگران بدهد و از آن‌ها دریافت کند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۳۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۳۳۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان