دانلود و خرید کتاب نوجوان موفق آروین خادمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نوجوان موفق اثر آروین خادمی

کتاب نوجوان موفق

معرفی کتاب نوجوان موفق

کتاب نوجوان موفق نوشته آروین خادمی است. کتاب نوجوان موفق ابتدا تعاریف مختلفی از موفقیت ارائه می‌کند و پس از آن به شما کمک می‌کند رمز و راز و عوامل موفقیت نوجوانان را یاد بگیرید.

درباره کتاب نوجوان موفق

موفقیت کلمه ای جادویی و پر استفاده است که می توان مدعی شد صدها کتاب درباره آن نوشته شده است. معمولاً کتاب هایی که درباره موفقیت نگاشته می شود، پرفروش است؛ زیرا همه افراد می خواهند از راز آن آگاه شوند؛ درست مانند من و شما که به موفقیت نیاز داریم و به دنبال آن هستیم و نه تنها خودمان، بلکه می خواهیم فرزندان موفق و دختران خوشبختی داشته باشیم.

موفقیت کلمه ای جادویی و پر استفاده است که می توان مدعی شد صدها کتاب درباره آن نوشته شده است. معمولاً کتاب هایی که درباره موفقیت نگاشته می شود، پرفروش است؛ زیرا همه افراد می خواهند از راز آن آگاه شوند؛ درست مانند من و شما که به موفقیت نیاز داریم و به دنبال آن هستیم و نه تنها خودمان، بلکه می خواهیم فرزندان موفق و دختران خوشبختی داشته باشیم. موفقیت هرگز امری تصادفی و به اصطلاح مردم عادی، شانسی نیست و نخواهد بود. مطالعه زندگی و سرگذشت انسان های موفق و افراد صاحب نام، شاهدی بر این مدعا است. این کتاب به شما به عنوان والدین و یا معلم و مربی کمک می‌کند نوجوانان را بهتر بشناسید و آن‌ها را در مسیر موفیت قرا دهید. کتاب نوجوان موفق راه و روش موفقیت به زبانی کاربردی برای نوجوانان است.

خواندن کتاب نوجوان موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به والدین و معلمان و مربیانی که با کودکان در ارتباط هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نوجوان موفق

جست و جوی موفقیت، همیشه با هدفی آغاز می شود. همه ما به هدفی نیاز داریم تا بتوانیم به سوی آن نشانه رفته، برای رسیدن به آن حرکت کنیم. به نظر می رسد بسیاری از مردم، مثل افرادی که در خواب راه می روند، در زندگی سرگردان هستند. آنها تمام روز، هفته و سال را در سرگردانی به سر می برند؛ هر روز از خواب بیدار می شوند، غذا می خورند، لباس می پوشند، مشغول کاری می شوند، کارهای جدی یا غیر جدی انجام می دهند، دوباره غذا می خورند و همین طور زندگی سپری می شود. به نظر می رسد بیشتر مردم بی اختیار در این شرایط افتاده اند و بدون آنکه توجه دقیقی داشته باشند، به یکدیگر ظلم و ستم می کنند؛ تمام کارهایی که در این مسیر رخ می دهد، بدون هدفی مشخص و ارزشمند است؛ در حقیقت می توان گفت: یک نوع سرگردانی و بی هدف آنان را احاطه کرده است و اگر سؤال شود منظور و هدف شما از این کارها چیست؟ پاسخ قابل قبولی برای ارائه ندارند.

شاید شما هم با من هم عقیده باشید که این گونه زندگی کردم، ارزش چندانی ندارد؛ زیرا انسان موجودی عاقل و با شعور است و باید کارهایش خردمندانه و منطقی باشد، تا هم از زندگی لذت واقعی ببرد و هم در راستای هدفی ارزشمند گام بردارد تا گرفتار سرگردانی و حسرت نگردد. میشل مونتین۱۰می گوید: «روحی که هدف ثابتی ندارد، سرگردان است». 

اگر زندگی دانشمندان و افراد صاحب نام را مطالعه کنیم، این نکته روشن می شود که در طول زندگی می باید هدفی داشت و با پشتکار فراوان اهداف خود را دنبال کرد. مسلم و قطعی است که داشتن هدف، ما را زودتر به شاه راه زندگی رهنمون می شود. مثل معروفی است که وقتی ذره بین را روی کاغذ در برابر نور خورشید بگردانید، جایی از کاغذ را نمی سوزاند؛ اما اگر در یک نقطه آن متمرکز کنید، بی شکر آن نقطه را خواهد سوزاند. اگر هر فردی تمام قوای خود را در مسئله مهمی با هدفی معین به کار گیرد، بی تردید شاهد پیروزی و موفقیت های بسیاری خواهد بود. موفقیت در تحصیلات، مهارت ویژه در کار فنی، بالندگی و نوآوری در شغل و حرفه، نامداری در اکتشاف و اختراع، سرآمدی در تربیت کودک، برتری در هنر و بافندگی و از همه مهم تر موفقیت در خودسازی معنوی و عبادت پروردگار، همه و همه در گرو هدفی مشخص و تلاش در راستای آن هدف است.

چه بسا ممکن است در طی مسافتی که به سوی هدف می شتابیم، با ناکاهی ها و مشکلاتی روبه رو شویم. هرگز نباید در برخورد با این مسائل آزرده خاطر شویم؛ باید سعی کنیم از تجربه های تلخ پند بگیریم و آنها را در راستای هدفمان به نحوی زیرکانه حل نماییم؛ مثلاً ممکن است دانش آموزی در یک درس تجدید شود. او نباید هراسان شود، بلکه لابد با اراده ای قوی آن درس را دوباره مطالعه کند و مجدداً امتحان بدهد.


بررسی روش های تدریس سنتی و جدید در آموزش
فرهاد فرهادی
شناخت ابعاد مختلف بازی و آموزش هنر نمایش به کودکان
پدرام حکیم زاده
کارورزی ۲
سید سعید حسینی
آن‌چه مدیران مدارس باید درباره مدیریت بدانند
شهلا رضایی
بررسی زمینه‌ها و عوامل سهل‌انگاری در نماز
مصطفی برغمدی
راهنمـای کاربـردی مشـاوره‌ی شـغلی و تحصیلـی
مؤسسه هدایت فرهیختگان جوان
آشوب و کاربردهای آن در مهندسی
سیدمحمدرضا هاشمی گلپایگانی
یادگیری سازمانی در سازمان های یادگیرنده
زهرا کهرودی
راهبردهای مدیریت کلاس فرآیندمدار
امین آصفی
آشنایی با دنیای نوجوانان؛ اختلالات نوجوان
ابراهیم اخوی
شبکه‌های اجتماعی و خانواده
سعید سلیمی
نمایش‌نامه‌های رادیویی
خسرو حکیم‌رابط
خط مقدم، اینجاست
سیدرسول بهشتی زاده بافقی
بچه های سرمایه دار
یزدان رضوانی
آشنایی با دنیای نوجوانان؛ نیازهای نوجوان
ابراهیم اخوی
آشنایی با دنیای نوجوانان؛ مشکلات نوجوان
ابراهیم اخوی
آسیب شناسی خانواده
باب اله بخشی پور جویباری
خودشناسی
علی‌اصغر احمدی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۱)
در مدرسه بهترین باشید اهمیتی ندارد مدرسه رفتن تا چه حد می‌تواند برای بعضی‌ها خسته‌کننده باشد. مهم این است که تحصیلات به شما کمک می‌کند به یک عضو فعال و باسواد در جامعه تبدیل شوید. تلاش کنید برترین دانش‌آموز مدرسهٔ خودتان باشید و بهترین‌هایتان را ارائه بدهید. در کلاس درس متمرکز باشید و به معلم‌هایتان خوب توجه کنید. تکالیف‌تان را با احساس مسئولیت کامل انجام بدهید. مطالعه کنید و بالاترین نمرات را کسب کنید. انجام تمام این کارها باعث می‌شود شما در بهترین دانشگاه و بهترین رشته پذیرفته شوید و این سکوی پرتاب شما برای داشتن یک آیندهٔ خوب و موفقیت در جامعه است. مدرسه از شما یک فرد کامل برای ورود به اجتماع می‌سازد و باعث می‌شود در مسیر درست قرار بگیرید.
...
در آموزه های اخلاق اسلام، از آرزوهای بلند مذمت شده، آن را ناپسند دانسته اند. حضرت علی (ع) در این باره می فرمایند: «ای مردم! بر شما از دو چیز می ترسم: هواپرستی و آرزوهای طولانی».
محمدرضا
تنها گنجی که جست و جو کردن آن به زحمتش می ارزد، هدف است. (لوئی استیونس)
محمدرضا
داشتن هدف در زندگی، به انسان قدرت ایستادگی و مبارزه با مشکلات می دهد؛
محمدرضا
شاید شما هم با من هم عقیده باشید که افراد موفق در هریک از عرصه های زندگی، از نشاط و رضایت خاطر و محبوبیت بیشتری برخوردارند و افراد جامعه با ویژگی خاصی با آنان برخورد می کنند.
joje_ordakkk1387
فعال باشید عضو یک تیم ورزشی مناسب (در مدرسه یا خارج از آن) شوید. هر روز چند دقیقه بیرون بروید و بدوید. به یک گروه دسته‌جمعی تمرینات یوگا بپیوندید. شنا کنید. هنگام پخش آگهی‌های تبلیغاتی بین برنامه‌های تلویزیونی دراز-نشست بزنید. هر جور که می‌توانید ورزش کنید و فعال باشید. این باعث می‌شود چه به لحاظ ذهنی و چه به لحاظ بدنی احساس بهتری داشته باشید. مطالعات نشان می‌دهند افرادی که در سال‌های کودکی و نوجوانی خود بیشتر فعالیت داشته‌اند، در بزرگسالی نیز افراد فعال و سرزنده‌تری هستند. پس همین الان فعالیت و ورزش را شروع کنید.
...
از زندگی‌تان تمام و کمال استفاده کنید شما همیشه جوان نمی‌مانید و پیش از اینکه این موضوع را به خوبی درک کنید و از تک تک لحظات نوجوانی‌تان لذت ببرید به سن بزرگسالی خواهید رسید. آن موقع است که فقط با خود می‌گویید: «ای کاش قدر نوجوانی‌ام را بیشتر و بهتر می‌دانستم». جسور باشید. دنیای بیرون را تجربه کنید و زندگی را واقعا، زندگی کنید. عمر کوتاه است از آن لذت ببرید. شما می‌توانید.
...
هدف دار بودن، اندیشه را فعال می کند و به کارها جهت می دهد. هدف همانند بادبان برای کشتی است که انسان را از میان امواج سرگردانی می رهاند. انسان بی هدف مانند کشتی بدون بادبان است؛
محمدرضا
هدف دار بودن، توانایی هایی فرد را افزایش می دهد. هدف همانند موتوری است که به انسان نیرو می دهد و او را به حرکت در می آورد؛
محمدرضا
ح) از هر کار عجولانه، کورکورانه، احساسی و بدون تأمل پرهیز نمایید؛
محمدرضا

حجم

۷۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۷۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان