دانلود و خرید کتاب بارداری شیرین تر از عسل فریال حقانی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بارداری شیرین تر از عسل اثر فریال حقانی پور

کتاب بارداری شیرین تر از عسل

معرفی کتاب بارداری شیرین تر از عسل

کتاب بارداری شیرین تر از عسل نوشتۀ فریال حقانی پور و حجت الله خواجه پور و ویرایش محدثه طهماسبی فر است. این کتاب را انتشارات هورین منتشر کرده است.

درباره کتاب بارداری شیرین تر از عسل

بارداری و زایمان دو پدیدهٔ زیبا و شگفت‌انگیز خلقت هستند. پدیده‌هایی کاملاً طبیعی که بیش از آنکه نیازمند مداخلات غیرضروری باشند، حمایت و همراهی را می‌طلبند. یک مادر باردار ازآنجایی‌که در طی دوران بارداری به‌طور طبیعی در جسم و روحش تغییراتی رخ می‌دهد، باید تحت حمایت قرار گیرد؛ زیرا اگر این آگاهی برای او ایجاد نگردد، می‌تواند اثرات نامطلوبی بر خودش و فرزند در راهش بگذارد. به‌عنوان‌مثال، مادری که از ناشناخته‌های دوران بارداری آگاه نیست، در وجود خود احساس ترس و اضطراب را می‌تواند تجربه کند، ترس باعث بالاتر‌رفتن هورمون‌های استرس در بدن مادر باردار می‌شود و متعاقباً می‌تواند سبب بروز احتمالی زایمان زودرس تولد نوزاد کم‌وزن و یا در هنگام زایمان سبب عدم پیشرفت زایمان و استفاده از مداخلات غیرضروری گردد.

مادر باردار آگاه که دانش خود را افزایش می‌دهد می‌تواند بارداری سالم‌تر و با عارضهٔ کمتری را تجربه کند. ضمن اینکه این مادر باردار با یادگیری مهارت‌های خودمراقبتی، مدیریت ذهن و جسم و.... قادر خواهد بود از پویایی جسمی و روانی بیشتری برخوردار گردد، زیرا که نگرانی‌هایش در بارداری کاهش می‌یابد و درنتیجه در یکی از مهم‌ترین تجربه‌های زندگی خود نقشی مثبت و فعال خواهد داشت.

مادری که اطلاعات درست و جامع از این دوران به‌یادماندنی داشته باشد، با احساس شادی و خوشحالی، توانایی رویارویی با شرایط جدید، مقابله با مشکلات احتمالی بارداری را خواهد داشت و آنگاه اعتمادبه‌نفس او بالا می‌رود و این خود بر سلامت خانواده تأثیر بسزایی خواهد داشت. در نهایت سلامت خانواده تضمین سلامت جامعه خواهد بود.

خواندن کتاب بارداری شیرین تر از عسل را به چه کسانی پیشنهاد می‌ کنیم

کتاب بارداری شیرین تر از عسل برای زنانی که باردار هستند و یا قصد دارند بچه‌دار شوند کاربردی و مفید است.

بخشی از کتاب بارداری شیرین تر از عسل

«بهداشت فردی بر اساس تغییرات آناتومیک و فیزیولوژیک

در دوران بارداری در بدن تغییراتی روی می‌دهد که به‌منظور سازگاری با وضعیت جدید است و از ابتدا که تخم ایجاد می‌شود و در رحم لانه‌گزینی می‌کند این تغییرات شروع می‌شود و در طی بارداری ادامه می‌یابد. این تغییرات به علت ترشح هورمون‌ها و فشار رحم بر روی سایز اعضای بدن که گاهی باعث ناراحتی افراد باردار می‌شود طبیعی است و بسیاری از آنها بعد از زایمان و شیردهی به حالت اولیه برمی‌گردد و شما باید بر اساس این تغییرات طبیعی، بهداشت فردی خود را رعایت کنید.

مو

هورمون‌هایی که جهت تطابق با وضعیت فعلی در بدن شما تغییر می‌کند روی موهایتان می‌تواند تأثیر بگذارد. در دوران بارداری به نظر می‌آید که موها پرپشت‌تر، قشنگ‌تر و درخشان‌تر می‌شود به علت افزایش هورمون استروژن نظافت یک روز در میان با شامپوی خنثی مثل شامپو بچه توصیه می‌شود. اما بعد از زایمان طی ۴ ماه اول چون سطح هورمون‌ها و ذخیره آهن کاهش می‌یابد، ریزش مو اتفاق می‌افتد. اما اگر در حال حاضر ریزش مو دارید باید به پزشک مراجعه کنید. بهتر است از برس برای شانه‌زدن استفاده کنید.

رنگ‌کردن مو بعد از هفته ۲۰ بارداری اشکالی ندارد؛ اما رعایت چند نکته ضروری است: پشت‌سرهم رنگ‌کردن منع دارد و حتماً تهویه مناسب وجود داشته باشد.

در هنگام استحمام به این نکات توجه کنید حتماً از دمپایی رویه دار استفاده کنید، استفاده از وان توصیه نمی‌شود و درجه حرارت حمام و آب زیاد نباشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۳ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۳ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان