دانلود و خرید کتاب معلم عیار بالا سعیده خدایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معلم عیار بالا اثر سعیده خدایی

کتاب معلم عیار بالا

معرفی کتاب معلم عیار بالا

کتاب معلم عیار بالا نوشته سعیده خدایی است، این کتاب به شما یاد می‌دهد بتوانید برای ایجاد ارتباط در جامعه آموزش دهید. کتاب معلم عیار بالا را انتشارات مانیان منتشر کرده است. 

درباره کتاب معلم عیار بالا

این کتاب با دو رویکرده رشد و ارزش هر چیزی محدود است، به غیر از انسان و تلاش بر روی خصیصه‌های انسانی، ماندگار است سعی دارد موثر بودن را آموزش دهد. 

یک معلم می‌داند که پایدارترین عمل، تعلیم و تربیت انسان است، به خصوص نسل جوان که تاثیرپذیری و ماندگاری بیشتری دارد. یکی از نشانه‌های برتری اعمال ما، ماندگاری آنان است. این کتاب را می‌توانید در قالب شخصیتی خودتان بیاورید. هر انسان می‌تواند در جایگاه خود، هم معلم باشد هم شاگرد، زیرا انسان‌ها ذاتاً در روند زندگی در حال یادگیری و یادهی‌ هستند.

مادر، معلم است، پدر معلم است، فروشنده، معلم است، بنابراین آنچه مهم است این است که هر انسانی در نقش خود می‌تواند موثرتر از یک آدم عادی باشد. 

من این کتاب را به تمام مدیران، معلمان، کارمندان و تمام مادران و پدرانی که نوعی روی نسل آینده در حال تلاشند و در آینده ایران و ایرانی تاثیرگذارند کارآمد است.  اما این کتاب بیش از هرچیزی کتابی کاربردی برای آموزش معلمی است. 

خواندن کتاب معلم عیار بالا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که علاقه‌مند به موثر بودن در دنیای خود و تاثیرگذاری بر اطرافیان هستند پیشنهاد می‌کنم.

بخشی از کتاب معلم عیار بالا

ما سه نکته دربارۀ هوش می‌دانیم: اول اینکه متنوع است. فکرکردن ما دربارۀ دنیا به همۀ روش‌هایی است که دنیا را تجربه می‌کنیم. ما تصویری فکر می‌کنیم. صوتی فکر می‌کنیم. حرکتی فکر می‌کنیم. به شکل مجرد فکر می‌کنیم؛ پس هوش متنوع است. دوم اینکه هوش پویاست. اگر به تبادلات مغز انسان نگاه کنید، هوش به طرز شگفت‌آوری تبادلی است. مغز به قطعه‌های مختلف تقسیم نشده است. در واقع خلاقیت که من آن را فرایند داشتن ایده‌های ناب و باارزش تعریف می‌کنم، بیشر وقت‌ها از طریق دیدن ِ تبادل ِ میان روش‌های مختلف پدید می‌آید. سوم اینکه محوری از عصب‌ها به نام »callosum Corpus »وجود دارد که دو نیمۀ مغز را به هم وصل می‌کند. این محور عصب در مغز زن‌ها ضخیم‌تر است. برای همین است که زن‌ها در انجام چند کار همزمان قویترند. تحقیقات زیادی در این زمینه وجود دارد. برای مثال وقتی یک زن در خانه در حال آشپزی است، هم‌زمان در حال تلفنی صحبت کردن هم هست. ممکن است در حال صحبت کردن با بچه‌ها، رنگ زدن سقف و انجام عمل جراحی باز قلب هم باشد! اما اگر مرد در حال آشپزی باشد، در را می‌بندد. بچه‌ها را بیرون می‌کند. سیم تلفن را می‌کشد و اگر زنش وارد آشپزخانه شود، اذیت می‌شود و می‌گوید: «دارم خیر رسم تخم‌مرغ درست می‌کنم. کمی به من مجال بده!« و نتیجه این می‌شود که خیلی از افراد بااستعداد و نابغه و خلاق فکر می‌کنند که اینطور نیستند؛ چون مهارت‌هایی که در مدرسه خوب بلد بود‌ه‌اند، برای کسی ارزشمند نبوده است و حتی ننگ به حساب می‌آمده است. فکر می‌کنم که دیگر می‌توانیم هزینۀ ادامۀ این روش را بپردازیم طبق آمار یونسکو در ۳۰ سال آینده تعداد افرادی که در سرتاسر جهان فارغ‌التحصیل خواهند شد، بیشر از تمام افرادی است که از ابتدای تاریخ تاکنون از طریق آموزش و پرورش فارغ‌التحصیل شد‌ه‌اند. آدم‌های بیشر، کارایی کمتر. این ترکیبی از تمام مطالبی است که دربار‌ه‌اش صحبت کردیم. فناوری و اثرگذاری تحول آفرینش بر کار و ساختار جمعیت و انفجار بزرگ جمعیت. ناگهان می‌بینیم که مدرک‌ها دیگر ارزشی ندارد. زمانی که من دانشجو بودم، داشن مدرک یعنی داشن کار. اگر کار نداشتید، به این دلیل بود که می‌خواستید داشته باشید و این مسئلۀ مهمی است. این روز‌ها افرادی که مدرک دارند، بیشر وقت‌ها به خانه برمی‌گردند و به بازی‌های رایانه‌ایشان ادامه می‌دهند؛ چون آن کاری که قبلا مدرک کارشناسی می‌خواست، در حال حاضر کارشناسی ارشد می‌خواهد و کاری که قباً مدرک ارشد می‌خواست، الان دکترا می‌خواهد. این موضوع نوعی فرایند تورم علمی است و نشانگر این است که کل ساختار آموزش و پرورش زیر پایان در حال تغییر است؛ اما از دید من باید دربارۀ هوش بازنگری کلی کنیم


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

قیمت:
۵۴,۶۰۰
تومان