دانلود و خرید کتاب آلفا کوچ سعیده خدایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آلفا کوچ اثر سعیده خدایی

کتاب آلفا کوچ

نویسنده:سعیده خدایی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آلفا کوچ

کتاب «آلفا کوچ» نوشتۀ سعیده خدایی است و انتشارات مانیان آن را منتشر کرده است. کتاب آلفا کوچ به این موضوع می‌پردازد که چگونه یک کوچ سرآمد، پیشرو، با قدرت و با کاریزمای متفاوت باشیم.

درباره کتاب آلفا کوچ

کوچینگ روشی جدید و کاربردی است که به‌صورت فوق حرفه‌ای و پرسرعت، تجربۀ جدیدی از درک توانمندی‌های افراد را به آن‌ها هدیه می‌دهد تا خود را بهتر بشناسند و با بهره‌گیری از قدرت درون، شاهکاری خلق کند. سعیده خدایی، پس از سال‌ها تدریس ریاضی به دانش‌آموزان به این نتیجه می‌رسد که تنها با تدریس ریاضی، قادر نیست به دانش‌آموزان کمک کند تا مهارت‌های زندگی را فرابگیرند؛ بنابراین وارد حوزۀ کوچینگ می‌شود و زیر نظر اساتید مشهور و معروف این حوزه، به تحصیل مهارت کوچینگ می‌پردازد.

بشر تا زنده است باید برای ارتقای شخصیت خویش آموزش ببینند و خود را به‌روزرسانی کند؛ حال برای این به‌روزرسانی، چندین راه وجود دارد که یکی از این روش‌ها، خواندن کتاب است و باتوجه‌به اینکه مطالعه‌کردن، یکی از مهم‌ترین مسائل دنیا شده است، سعیده خدایی کتاب آلفا کوچ را می‌نویسد تا از این طریق بتواند راهنمای افراد در پیداکردن مسیر درست زندگی باشد. کتاب آلفا کوچ نتیجۀ تمام تحقیقات و آموزش‌ها و دوره‌های متنوع با اساتید برتر طی چندین سال و گامی در بهبود و ارتقای آگاهی و فرهنگ مردم است.

 کتاب آلفا کوچ در ۱۰ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: ساختار مغز»، «فصل دوم: آینده نگری و برنامه ریزی»، «فصل سوم: راه های رساندن فکر به مرحلۀ اقدام»، «فصل چهارم: فلسفه، نتایج و سبک زندگی»، «فصل پنجم: هدفگذاری پیشرفته با کمک تکنیک SMARTER»، «فصل ششم: چرا کوچینگ؟»، «فصل هفتم: خاستگاه کوچینگ»، «فصل هشتم: تفاوت آرزو و هدف»، «فصل نهم: کوچینگ سایکولوژی» و «فصل دهم: سه اتفاق مهم در روند جلسه کوچینگ»

خواندن کتاب آلفا کوچ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آلفا کوچ

«در کوچینگ، شما به فراتر از بودن و فراتر از موفقیت خواهید رسید. نتایج کوچینگ، تحقق رؤیاهای شما است. کوچینگ، تلفیق علم و عمل برای موفق شدن است. کوچینگ، زاویۀ متفاوتی را به‌سوی تلاش، رشد و موفقیت می‌گشاید. توجه داشته باشید که این زندگی شما است و باید برای آن بجنگید. برای آنچه درست است، برای اعتقاداتتان، برای اهدافتان و برای چیزهای که اهمیت دارند. به طور مثال برای کسانی که دوستشان دارید، بجنگید. مکث کنید، بیندیشید و همین امروز هر کاری را که لازم است، انجام دهید. هم‌اینک شروع کنید؛ چراکه فردا دیر است. این زندگی شما است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

قیمت:
۴۷,۰۰۰
تومان