دانلود و خرید کتاب نیکولا کوچولو در گروه شکست ناپذیرها رنه گوسینی ترجمه ناهید طباطبایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نیکولا کوچولو در گروه شکست ناپذیرها اثر رنه گوسینی

کتاب نیکولا کوچولو در گروه شکست ناپذیرها

معرفی کتاب نیکولا کوچولو در گروه شکست ناپذیرها

کتاب نیکولا کوچولو در گروه شکست ناپذیرها یکی از کتاب‌های مجموعه نیکولا کوچولو، نوشته رنه گوسینی با تصویرگری ژان ژاک سامپه است که ماجراهای جذاب و خنده‌دار پسری به نام نیکولا را در خانه و مدرسه تعریف میکند.

درباره مجموعه کتاب‌های نیکولا کوچولو

تمام کتاب‌های نیکولا کوچولو داستان و شرح حال یک کودک فرانسوی در دهه پنجاه میلادی است. اولین سری این کتاب‌ها در سال ۱۹۵۹ منتشر شد. رنه گوسینی نویسنده این کتاب و ژان ژاک سامپه تصویرگر این مجموعه است. همه داستان‌های این کتاب را نیکولا کوچولو نقل می‌کند. اتفاقات عجیب و خنده‌دار این مجموعه این کتاب را برای همه سنین از کودک تا پدربرزگ و مادربزرگ محبوب و دوست‌داشتنی می‌کند.

شخصیت‌های اصلی این مجموعه عبارتند از خود نیکولا کوچولو، پسری که بسیار به ارزش‌هایی مثل دوستی پایبند است و به دنبال اجرای عدالت است. ریاضی‌اش خیلی خوب نیست و کوچکترین شاگرد کلاس است، کلوتر که شاگرد اخر کلاس است، السست بهترین دوست نیکولا، اود، قلدر کلاس، آنیان، شاگرد اول کلاس، روفوس که پدرش پلیس است و ژوفراو که یک پدر خیلی پولدار دارد.

خواندن مجموعه کتاب‌های نیکولا کوچولو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب‌های نیکولا کوچولو، کتاب‌هایی جذاب برای تمام نوجوانان و کودکانی است که سال‌های آخر دبستان را می‌گذارنند. با اینحال این داستان‌ها آنقدر جذابند که در هر سنی که باشید، از خواندنشان لذت می‌برید.

درباره رنه گوسینی

رنه گوسینی (René Goscinny‎) ۱۴ اوت ۱۹۲۶ در پاریس متولد شد و ۵ نوامبر ۱۹۷۷ در سن ۵۱ سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت. دوران کودکی خود را در آرژانتین سپری کرد و مدتی هم در آمریکا زندگی کرد. او نویسنده و ویرایشگر کتاب‌های مصور بود. در آمریکا با موریس آشنا شد، کاریکاتوریست بلژیکی که یکی از همکاران او برای خلق مجموعه پر طرفدار لوک خوش‌شانس بود. او همچنین با همکاری آلبرت آدرزو، ماجراهای استریکس را آفرید. اما شاید عمده شهرت او به دلیل خلق مجموعه نیکولا کوچولو باشد. ماجرای پسرکی که در مدرسه و خانه همراه با دوستانش، ماجراهای زیادی درست می‌کند، حسابی خرابکاری می‌کند و خلاصه کاری می‌کند که از ته دل بخندید.

درباره ژان ژاک سامپه

ژان ژاک سامپه (Jean Jacques Sempé‎) که با نام سامپه شناخته می‌شود ۱۷ آگوست ۱۹۳۲ میلادی، چشم به جهان گشود. او کاریکاتوریست فرانسوی است که به دلیل طراحی‌های پوسترگونه‌اش و همچنین تصویرگری کتاب‌های نیکولا کوچولو مشهور است. او در نوجوانی از مدرسه اخراج شد و برای تامین نیازهای زندگی‌اش، وارد ارتش شد. اما در دهه ۱۹۵۰ با رنه گوسینی آشنا شد و این آشنایی به نقطه عطفی در زندگی او بدل شد.

بخشی از کتاب نیکولا کوچولو در گروه شکست ناپذیرها

دیروز، درست قبل از تمام‌شدن کلاس، خانم معلم از ما خواست که ساکت بشویم و آن‌وقت به ما گفت: بچه‌های من، باید به شما اطلاع بدهم که چندروزی پیش شما نیستم. شرایط خانوادگی ایجاب می‌کند که بروم شهرستان، و چون نزدیک یک هفته نیستم، معلم دیگری به‌جای من سر کلاس‌تان می‌آید. مطمئنم که این چند روز همهٔ شما خوب درس می‌خوانید و برای معلم جدیدتان شاگردهای خوبی خواهید بود و مرا جلوی او روسفید می‌کنید. امیدوارم که وقتی برگشتم به‌خاطر شما خجالت‌زده نشوم. خوب متوجه شدید؟ خب! به شما خیلی اطمینان دارم، هفتهٔ آینده یکدیگر را خواهیم دید. می‌توانید بروید.

ما بلند شدیم و درحالی‌که عجیب نگران بودیم با خانم معلم‌مان دست دادیم. یک چیز قلنبه توی گلوم گیر کرده بود. راستش را بخواهید خانم معلم‌مان را خیلی دوست داریم، خیلی باحال است و عوض‌شدن او اصلاً خوشحال‌مان نمی‌کند. از همه دلخورتر کلوتر بود. چون شاگرد آخر کلاس است، عوض‌شدن معلم برایش وحشتناک است. معلم خودمان با او آشناست و وقتی هم تنبیهش می‌کند، خیلی ناراحت نمی‌شود.

موقع رفتن، کلوتر به ما گفت:‌ سعی می‌کنم یک نامه بیاورم و این هفته نیایم. واقعاً یعنی چی؟ راستش را بخواهید حق ندارند این‌جوری معلم‌مان را عوض کنند!

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان