دانلود و خرید کتاب با افتخار خودت باش فهیمه بحری نجفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با افتخار خودت باش اثر فهیمه بحری نجفی

کتاب با افتخار خودت باش

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب با افتخار خودت باش

کتاب با افتخار خودت باش، نوشته فهیمه بحری نجفی است. کتاب با افتخار خودت باش راهنمایی کاربردی است برای خود بودن در جامعه‌ای که اغلب افراد خودشان نیستند. این کتاب شیوه زندگی شما را تغییر می‌دهد.

درباره کتاب با افتخار خودت باش

نویسنده در این کتاب به شما نشان خواهد داد که چگونه و با کمک چه مهارت‌هایی می‌توانید خود واقعیتان را دوست بدارید؛ زیرا میداند که خود واقعی شما بهترین سرمایه وجود شما است.

مطالعهٔ این کتاب خواننده را مشتاق یک زندگی نوین می‌کند که در آن از وابستگی، زندگی اتکایی به دیگران، شهامت تصمیم‌گیری و اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها، فهم قوی از زندگی که زندگی بودن نیست بلکه شدن است و تلاش برای دگرگونی و فهم بیشتر، رشد و بالندگی و شکوفایی پیوسته و همیشگی، سخن می‌گوید.

زندگی که ما براساس انتخاب‌های‌مان شکل می‌دهیم؛ نه براساس "هرچه پیش آیدخوش آید" به مرور برای ما بسیار دلپذیرتر و رضایت‌بخش‌تر می‌شود؛ زیرا ما خود را در این سبک از زندگی دخیل می‌بینیم و احساس مسؤلیت بیشتری می‌کنیم و به مرور متوجه می‌شویم که اگر احساس نارضایتی از زندگی خود یا بخشی از آن داریم، دلیلش را باید در خود جست‌وجو کنیم و اینجا است که گله‌مندی ما نیز از زندگی کمتر می‌شود؛ زیرا می‌دانیم تغییر در خود به معنای تغییر در زندگی‌مان است.

نویسنده به ما نشان خواهد داد که ما چگونه و اغلب از چه ناحیه‌ای در رابطه با دیگران ضربه می‌خوریم و چگونه می‌توانیم آسیب‌های‌مان را در این رابطه به حداقل برسانیم؛ درعین‌حال که دیگران را دوست داریم و ارج می‌نهیم. رابطه‌ای سازنده با دیگران را برای‌تان ترسیم کرده‌ است که ضمن بهره بردن از این رابطه، بتوانید خود را ارتقا دهید. به شما نشان خواهد داد که چگونه نظرات لحظه‌ای و وهله‌ای دیگران می‌تواند تا مدت ها ما را مشغول به خود کند و برای همیشه خود واقعی‌مان را از ما بگیرد. 

نویسنده در این کتاب به شما نشان خواهد داد که چگونه و با کمک چه مهارت‌هایی می‌توانید با خود واقعی‌تان ملاقات کنید و چگونه خود واقعی‌تان را دوست بدارید؛ زیرا که خود واقعی شما بهترین سرمایهٔ وجود شما است. در فصل‌های مختلف کتاب مهارت‌ها و انرژی‌های مورد نیاز برای رسیدن به خود واقعی‌تان و همچنین محدودیت‌هایی که برای رسیدن به خود واقعی باید از آن‌ها گذر کنید را به شما گوشزد کرده‌ است و مهمتر از همه اینکه چگونه با شروع از خود بکر و اصیل‌تان به سوی خود متعالی‌تان حرکت کنید.

خواندن کتاب با افتخار خودت باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب  با افتخار خودت باش

چقدر از زمان خود را تابه‌حال صرف دفاع از خود و عقایدتان و یا قانع‌کردن دیگران کرده‌اید؟ چقدر تلاش کرده‌اید که نظرات منفی اطرافیان را راجع به خودتان تغییر دهید و خود را برای آن‌ها اثبات کنید؟ این کار چقدر از شما انرژی گرفت و آیا نتیجه‌ای هم داشت؟ آیا این همان وقت و انرژی‌ای نبود که باید صرف تحقق بخشیدن به رویاهای‌تان می‌شد؟ آیا تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که با وجود هدف‌هایی که هر یک از ما برای زندگی خود تعیین می کنیم و گاه آن‌ها را بر روی کاغذ می‌آوریم، اغلب ما انسان‌ها بدون آنکه خود بخواهیم، هدف مشترکی در زندگی داریم و خواسته یا ناخواسته برای آن هدف تلاش می‌کنیم و حتی زیر بار مسؤلیت‌های این هدف می‌رویم و تمام سختی‌ها و عذاب‌هایش را نیز به جان می‌خریم. هدفی که وقتی برای ما واضح می‌شود، همه از آن فرار می‌کنیم ولی به‌هرحال زندگی خود را برای رسیدن به آن تنظیم می‌کنیم؛ اگر تابه‌حال متوجه منظور من از آن هدف مشترک نشده‌اید، بهتر است واضح‌تر سخن بگویم: "اغلب ما انسان‌ها زندگی می‌کنیم برای دیگران" و این دیگران و نه خود ما اولویت اول زندگی‌های ما شده است؛ یعنی کسب رضایت دیگران و تایید شدن توسط آن‌ها به‌مراتب به رضایت ما از خودمان ارجح است و ما به گونه‌ای این هدف را تنظیم کرده‌ایم که بر سراسر زندگی‌مان از جزئی‌ترین تا کلی‌ترین امور سایه افکنده است. در تمام تصمیمات‌مان دیگران حضور دارند، از خرید لباس و خانه گرفته تا تصمیمات مهمتری چون ازدواج. باور کنید که همین‌طور است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰۷)
ما مسؤل این هستیم که زندگی‌مان را از حالت بد به خوب و از حالت خوب به عالی تبدیل کنیم.
هدی✌
"۵ قورباغه در یک برکه زندگی می‌کردند، ۳ تا از آن‌ها تصمیم گرفتند که بپرند، چه تعداد قورباغه باقی می‌ماند؟ ۵ عدد. چرا؟ چون تصمیم گرفتن، انجام دادن نیست." (آلفرد موفتا)
هدی✌
زمانی برای خودت کسی می‌شوی که خودت باشی
ell
«إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد؛ مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند.
ell
فقط از لحظه‌ای که در آن هستی، لذت ببر و آن را بهینه ساز.
هدی✌
ابن سینا، فیلسوف ایرانی خودمان هم معتقد بود که اگر می‌دانستید، یک فرد اعدامی چقدر آرزوی بازگشت به زندگی را دارد، آن وقت بیشتر قدر زندگی‌تان را می‌دانستید و پی به این نکته می‌بردید که امروزتان را چگونه بگذرانید!
هدی✌
امام باقر (ع) می‌فرمایند: "افزایش نعمت از جانب خداوند قطع نمی‌شود؛ مگر آنگاه که شکرگذاری از طرف بنده قطع شود."
هدی✌
آنجایی که احساس می‌کنیم، آواری از مشکلات بر سرمان ریخته است و خداوند ما را فراموش کرده است، شک نکنید که شما مشمول قانون و اصل "شدن" قرارگرفته اید. شما دارید برای مرحلهٔ بهتر و سطح بالاتری از زندگی‌تان آماده می‌شوید، زمانی که بیشترین تنهایی‌ها را تحمل می‌کنید، زمانی که تمام اتفاقات خوب، در همسایگی و حاشیهٔ شما اتفاق می‌افتد، زمانی که برای بقیه اتفاق می‌افتد و برای شما نه ... پس بدانید که شما درحال "شدن"هستید و بدانید که این زمان‌های سخت، همان شرایطی است که در تاریکی و تنهایی پیله، به سر می‌برید و بدانید که در این شرایط، خداوند شما را فراموش نکرده است، بلکه شما را کاملا تحت نظر دارد تا مراحل آمادگی‌تان را طی کنید و از درون برای مرحلهٔ بعدی زندگی‌تان که سرشار از عشق و آرامش است، آماده شوید
هدی✌
آن‌گونه زندگی کنید که آرزو دارید.
هدی✌
کار بخش عمده‌ای از زمان و زندگی افراد را پر می‌کند و اگر عاشق آن نباشی، عاشق زندگی‌ات نیز نخواهی بود
هدی✌

حجم

۱۰۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

حجم

۱۰۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان