دانلود و خرید کتاب آموزش کاربردی مقاله نویسی از ابتدا تا ارسال و اخذ اکسپت عادل افخمی نهند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش کاربردی مقاله نویسی از ابتدا تا ارسال و اخذ اکسپت اثر عادل افخمی نهند

کتاب آموزش کاربردی مقاله نویسی از ابتدا تا ارسال و اخذ اکسپت

معرفی کتاب آموزش کاربردی مقاله نویسی از ابتدا تا ارسال و اخذ اکسپت

کتاب آموزش کاربردی مقاله نویسی از ابتدا تا ارسال و اخذ اکسپت اثری از عادل افخمی نهند است. این کتاب دربردارنده آموزش بنیادی صفر تا صد مقاله نویسی در مجلات خارجی و داخلی به همراه آموزش کاربردی EndNote است.

درباره کتاب آموزش کاربردی مقاله نویسی از ابتدا تا ارسال و اخذ اکسپت

مقاله نویسی یکی از کارهایی است که هر دانشجو یا پژوهشگری در طول دوران تحصیل و کار خود انجام می‌دهد. از این رو لازم است تا با اصول اصلی و اساسی آن آشنا باشد. مقالات معتبر که از اصول صحیح مقاله‌نویسی پیروی کرده باشند و تمام نکات، از جمله پیکربندی درست، ارجاع‌دهی بر اساس روش‌های ارجاع‌دهی روز دنیا و ... را رعایت کرده باشند، می‌توانند به عنوان بخشی از رزومه هر فرد درنظر گرفته شوند و اعتبار او را بالا ببرند. 

عادل افخمی نهند در کتاب آموزش کاربردی مقاله نویسی از ابتدا تا ارسال و اخذ اکسپت، با زبان ساده به آموزش گام‌به‌گام نگارش و نحوه چاپ و اخذ اکسپت یک مقاله علمی از صفر تا صد پرداخته است. این کتاب یک راهنمای بزرگ برای تمام دانشجویان است چرا که به آن‌ها در سرعت بخشیدن روند تحصیلشان کمک می‌کند. 

کتاب آموزش کاربردی مقاله نویسی از ابتدا تا ارسال و اخذ اکسپت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب آموزش کاربردی مقاله نویسی از ابتدا تا ارسال و اخذ اکسپت را به تمام دانشجویان و استادان پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب آموزش کاربردی مقاله نویسی از ابتدا تا ارسال و اخذ اکسپت

ارکان یک مقاله فارسی و انگلیسی

صفحه عنوان (Title Page)

عنوان، مفهوم اصلی مقاله را نشان میدهد و باید به طور خلاصه، مضمون اصلی پژوهش را مشخص نماید. عنوان مقاله باید جذاب باشد، یعنی به گونه‌ای انتخاب شود که نظر خوانندگان را که معموالا ابتدا فهرست عناوین مندرج در یک مجله علمی را میخوانند به خود جلب نماید.

خلاصه یا چکیده (Abstract)

چکیده، خلاصه جامعی از محتوای یک گزارش پژوهشی است که همه مراحل و اجرای اصلی پژوهش را در خود دارد. چکیده باید از زبان خود پژوهشگر (نه نقل قول) به صورت فعل ماضی تهیه شود و معمولا بین صد تا صدوپنجاه کلمه پیشنهاد شده است.

لغات کلیدی (Key Words)

لغات کلیدی پژوهش به خوانندگان کمک میکنند که پس از خواندن چکیده و آشنایی اجمالی با روند تحقیق، بفهمد چه مفاهیم و موضوعات اصلی در مقاله مورد توجه قرار گرفته است. معمولا کلید لغات با توجه به حجم و محتوای مقاله، بین پنج تا هفت واژه کلیدی در هر مقاله بیان میشود. سعی شود لغات کلیدی حتیاالمکان در عنوان مقاله نباشد تا در موتورهای جستجو مقاله تان بهتر پیدا شود.

مقدمه (Introduction)

در مقدمه مقاله را به شروع بحث و طرح دقیق مسأله اختصاص میدهیم که با کمک مقالات منبع نوشته میشود و بین یک تا دو صفحه تایپ شود. مقدمه یک مقاله پژوهشی ضمن بیان مسئله و تشریح موضوع، بیان میکند که ارزش مطالعه حاضر برای انجام آن چه بوده است. در حقیقت با مطالعه مقدمه یک مقاله پژوهشی، خواننده با مسئله تحقیق آشنا میشود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

قیمت:
۷۲,۸۰۰
تومان